De meestgelezen buikblogs en verhalen in 2019

Ook in 2019 is de blog mooidik veel bezocht. Dank voor je bezoek. Elke reactie en bijdrage is van harte welkom. Het is namelijk niet altijd even makkelijk om te schrijven naast een drukke baan. Maar elke week verschijnt er een nieuw deel van een vervolgverhaal of een buikblog. Wat is in 2019 het meestgelezen en wat kun je in 2020 verwachten?


De 10 meestgelezen buikblogs in 2019


  1. Strak paars shirtje passen - Buik (121)
  2. Wat een verschil! - Buik (122)
  3. Uit 1 stuk - Buik (128)
  4. Rode streep - Buik (123)
  5. Afdakje - buik (125)
  6. Dunne plooi over navel - Buik (120)
  7. Meer laten hangen - Buik (115)
  8. Overal uit en over - Buik (117)
  9. Selfie - Buik (126)
  10. Selfie paar kilo eerder - Buik (127)

Mijn persoonlijke favoriet: Overkokende melk - Buik (129)

Meedoen met een buikblog?

Heel veel dank voor alle trouwe inzenders. Jouw buik of de buik van je vriendin hierbij? Stuur gerust een foto van je buik op. Ook kun je meedoen aan de rubriek Dikke praat.

De 5 meestgelezen verhalen van 2019


  1. Moddervet geworden - Onverwachte ontmoeting (1)
  2. Lunchroom Het lekkertje - Dikmakers (1)
  3. Handje helpen - Chantage (1)
  4. Past het nog? - Het carnavalspakje (1)
  5. De cruise (1) - perfect eten

Mijn persoonlijke favoriet blijft: Vet bijbaantje - Goed doorbakken »

Mooidik in 2020

Ook in 2020 hoop ik weer veel blogs te schrijven. We gaan eerst nog even door met het vervolgverhaal over de snackbar van Henk en Anneke. Een verhaal waarin veel dikke vrouwen en een dikke man voorbijkomen. De zaken gaan beter dan ooit. Er is opwinding alom als er een nieuwe dame komt werken. En wat als een oude bekende weer terugkomt?

Lees het eerste deel van Onze droomzaak: De snackbar »

Wat is jouw favoriet? Laat je reactie hieronder achter.

Reacties

  1. Ik vind het echt leuke wat je doet je bent er ook echt goed in ga zo door. succes met u blog heelaas kan ik niks instuuren wat ik heb heelaas niet mooi vrienden als ik het heb zal ik zekker me best doen om een foto naar je te stuuren want man nogmaals u bent er echt goed in een top blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel dank voor je compliment. Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan al de verhalen die er al op staan en alle nieuwe verhalen die er nog bijkomen... Het dijt hier net zo uit als de dames die ik beschrijf.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)