Selfie paar kilo eerder - Buik (127)

Vergelijking tussen 2 buik selfies
Speurend langs mijn eigen verzamelde foto's voor een buikblog stuitte ik op hetzelfde meisje van de vorige keer. Weer een selfie, maar dan een paar kilo eerder. Wat heeft ze een buik gekregen, realiseer ik mij.


Bekijk je het verschil tussen de foto's dan zie je onmiddellijk waar de grootste groei zich voltrokken heeft. Haar buik komt in de 2e foto een flink eind naar voren. Haar onderbuik is wat meer gaan hangen en haar bovenbuik is eveneens een stuk boller geworden.

Nieuw figuur

Het staat haar goed haar nieuwe figuur. Opzienbarend is ook haar arm die een heel wat voller is geworden. Wat een mooie arm heeft ze gekregen. Overigens zie je dat haar lichaam niet alleen naar voren komt, ze kiest ook aardig de breedte.

Haar navel is helemaal verdwenen in de diepe plooi die midden over haar buik loopt. Haar buik splitst mooi horizontaal in 2. Op de foto waar ze een paar kilo lichter is, zie je dat de plooi ontstaat. Op de foto van later, zie je hoe diep haar buikplooi is geworden. Haar navel is niet meer te zien. Helemaal verstopt in het buikvet dat erbij is gekomen.

In volume toegenomen

Ook haar lovehandle, opzij naar haar achterste is flink in volume toegenomen. Het vormt een dikke band die kont en buik met elkaar verbindt. Een heel begeerlijke rol is het geworden.

Het meeste nieuwe vet is toch wel in haar bovenbuik gaan zitten. Ze is daar het hardste gegroeid. Wijken op de 1e foto bovenbuik en onderbuik niet zoveel af, op de 2e foto zie je hoeveel daar niet is bijgekomen. De weegschaal zal een mooi verschil geven tussen beide foto's. Ik schat toch zeker een kilo of 20, 25. Maar misschien zit ik er helemaal naast...

Reacties

  1. Leuk dat u nog poost op u blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ja, is een beetje gebrek aan tijd momenteel, maar ik probeer het weer op te pakken...

      Verwijderen
    2. Snap ik de wereld word steeds harder en sneller laad de druk niet oplopen wat rust is ook belangrijk daar krijgt u vast de mooiste verhalen uit

      Verwijderen
  2. Mmmmm wat heerlijk die rollen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)