Meestgelezen buikblogs en verhalen in 2021

Veel dank weer voor alle support en lezerij van mijn blog. Ik ben ontzettend blij met alle reacties en merk dat veel lezers de verhalen en buikblogs heel leuk vinden. Ik merk wel dat de website steeds moeilijker vindbaar is en minder mensen via zoekmachines binnenkomen.

Ook is het aantal verwijzingen vanaf andere bloggersites met bijna 70 procent afgenomen. Het lijkt er sterk op dat hier sprake is van censuur door zoekmachine Google. Taboe, taboe.

Daarom mijn vraag aan jou als lezer om de blog mooidik vaak aan te prijzen bij bekenden en mensen die je (online) tegenkomt. We kunnen de support goed gebruiken in deze tijd van alle negatieve informatie rondom dik zijn en dik worden. Op de lijst met goede voornemens staat afvallen met het idee dat je dan gezond leeft. Laten wij vooral vetpositief zijn en blijven.

5 stadia van dik worden

Begin 2021 is een serie geplaatst rondom de 5 verschillende stadia van dik worden. Ze zijn veruit het meestgelezen afgelopen jaar. Uit de serie is Fase 2: +10 kilo - een centimeter vet het populairst. Dit blogartikel is het meestgelezen artikel van 2021.

De 10 meestgelezen buikblogs in 2021

  1. Tijdje niet gezien - buik (140)
  2. Vet in optima forma - buik (149) 
  3. Op haar zij - buik (151) 
  4. Bollen - buik (147) 
  5. Kekke jurk - buik (150)
  6. Verdwenen schoot - buik (150)
  7. Flink gegroeid - buik (136)
  8. Strakke trui - buik (148)
  9. Uitbuiken - buik (146)
  10. Bankhanger - buik (145)

Mijn favoriete buikblog

De 5 meestgelezen verhalen in 2021

  1. Toevallige ontmoeting - Dikke maatjes (1)
  2. Snode plannetje - Een volle zomer (1)
  3. Een bijzonder berichtje - Hulpje van kerstman (1)
  4. Perfect eten - De cruise (1) 
  5. Werkloos - De revanche (1)

Mijn persoonlijk favoriete weight gain verhaal

Ik hoop dat je volgend jaar weer veel plezier beleefd aan de verhalen. We gaan nog even verder met het Hulpje van de kerstman en daarna komt het vervolg op Dikke maatjes.

En voor iedereen een heel vet 2022!

Reacties

  1. Henk, een gezond en lekker dik 2022. Geniet van elke kilo die je opschrijft. Laat de dames maar flink aankomen dit jaar. Hartelijke groet, Louys

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel. We gaan er weer een vet jaar van maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil een dikke kont op updates

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)