Flink gegroeid - buik (136)

Zo'n heerlijk genoegen: buiken vergelijken. En dan vooral dezelfde buik met een tijdje ertussen. Ik stuitte op een oude foto van de honderdste buikblog van mooidik. Meteen vroeg ik de eigenaresse van deze schitterende buik of ze misschien een update kon geven. Dat wilde ze wel. En wat een update heeft ze gestuurd: deze buik is flink gegroeid.

20 kilo extra


Er zit zo'n 20 kilo extra aan deze nieuwe buik. Wat een volle buik heeft ze gekregen zeg. Hier is veel vet in haar buik gaan zitten. Boller en voller en hij valt een stukje tussen de benen. Ze moet haar benen een stukje uit elkaar doen om ruimte te geven aan haar nieuwe vormen.

Wat een prachtige buik heeft ze. Haar navel lijkt een stuk dieper te vallen, niet meer de kleine navel van weleer, nu zie je een diepe navel die trots voor zich uitwijst. Bekroning van een immense buik die vooral bol is geworden.

Stuk groter en voller

De oude plooien zijn er nog. Maar ze zijn nu echt wel een stuk groter en voller geworden. Wat een prachtige vetrollen hebben zich hier gevormd. Een dikke lovehandle valt over haar volle rechterdij en gaat zo mooi door naar achteren waar ze in haar goddelijke billen overgaat.

Want wat vooral opvalt in vergelijking met de oude foto is dat ze alles vooral voller, dikker en zachter is geworden. Ze laat zien hoe mooi dik is. Hier zit een volwaardige boeddha met een geruststellend volle buik. En als je deze buik streelt, dan brengt dat geluk. Dat weet ik zeker.

Reacties

  1. dit vind ik de mooiste buik op heel mooi dik + alles er om heen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige lichaam, je mag zeker trots zijn op zo'n buik! Wat is die mooi gaan hangen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoeveel kilo nu dit wil ik ook

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede dag ik kan je goed helpen als je dat wilt

      Verwijderen
    2. wil ik wel zeg maar hoe

      Verwijderen
    3. Je moet het echt willen en achter de keuze staan daarna Groote posies eten als dat niet lukt veel tussen doorn twixs mars koekjes en veel vrietuur snacks en waar veel calorieën in zitten dat helpt goed blijf ook nog goed fruit en groenten eten en als laatste tip het is altijd leuker met iemand te eten want dan let je niet zo op het eten wil je meer tips en wat steun mijn insta is therrybeer

      Verwijderen
  4. Zijn er meer mensen die het juist fijn vinden om aan te komen dan??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een klein beetje maar ik help je graag en het is dan makkelijket via chatten maar ik snap een onbekende die je niet kent maar ik heb echt geen kwaat in de zin anders had ik ook niet me insta neer gezet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe het ook vooral voor de gezelligheid die er komt

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)