Meestgelezen buikblogs en verhalen in 2020


Zoals elk jaar in de laatste week van het jaar een overzicht van de meestgelezen buikblogs en verhalen. Heel veel dank voor je bezoek aan de website. Ik hoop dat je er veel plezier aan hebt gehad.

Wat een jaar was 2020. We hebben het geweten met de pandemie. Corona heeft ons leven overhoop gehaald. Wie had dat ooit verwacht. En wie had verwacht dat het ook iets moois zou brengen: de coronakilo's. Met het thuiszitten, snoepen we meer en niet zo'n beetje ook.

Buikblogs in 2020

Ik ben ontzettend blij met alle foto's die ik voor het buikblog binnenkreeg. Ik kon hiermee weken vullen en met wat voor een foto's. Ik raakte niet uitgepraat. Elke buik krijgt een eigen bespreking en sommige zelfs meerdere. Regelmatig krijg ik een update. Sommige zelfs jaren later.

Wat ben ik blij met al die inzendingen. Ik vergelijk graag buiken. En weet als je hier ooit hebt gestaan, een update altijd welkom is. Stuur gerust een foto naar mooidik@gmail.com. Een update bekijk ik met rode oortjes en het schrijven van een buikblog is erg opwindend. Ik hoop dat ik er iets van mag overbrengen.

De 10 meestgelezen buikblogs in 2020

  1. Flink gegroeid - buik (136) 
  2. Vol en volmaakt - Buik (134) 
  3. Foodbaby - Buik (135) 
  4. Tijdje niet gezien - buik (140) 
  5. Overkokende melk - Buik (129) 
  6. Uit 1 stuk - Buik (128) 
  7. Coronakilo's - Buik (141) 
  8. Ongegeneerd - Buik (131) 
  9. Koddig - Buik (133) 
  10. Veel verbeelding - Buik (132)

Mijn favoriete buikblog

De 5 meestgelezen verhalen in 2020

  1. Volle Meid vol passie 
  2. Een volle zomer
  3. Onze droomzaak
  4. De cruise
  5. Chantage

Mijn persoonlijk favoriete weight gain verhaal

Wat is jouw favoriet? Laat je reactie hieronder achter.

Reacties

  1. Een gelukkig nieuwjaar .
    Dat het een DIK jaar mag worden ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar en dat de dikke dames nog meer corona kilo's erbij krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie ook! Happy fat new year, laat je dit jaar lekker gaan, eet flink door, last je eigen buik de vrije loop, geniet van die kilo's en het nieuwe vet dat de dames erbij gaan vreten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)