Zoete herinnering - Buik (116)

Een heel oude foto, uit de begintijd van mijn fascinatie. Ik sloeg hem op op mijn computer.

Hoe deze dame met haar rug tegen de muur zit. Benen languit op de grond en haar buik die zo heerlijk op haar schoot rust. Zo'n mooie grote buik.

Haar benen drukken haar dikke onderbuik een eindje omhoog. Haar zware armen rusten op haar onderbuik en duwen hem nog wat meer omlaag.

Haar navel is vol in beeld. Alles lijkt er om te draaien. Dunne plooien in het vet geven hem nog meer accent. De diepte van deze navel is heel ver, verwacht ik.

De buik bolt ontzettend mooi omhoog. Ze leunt iets naar rechts waardoor je goed ziet hoe bol hij is. Hier is wel wat meer te zien dan een lovehandle.

Haar volle benen doen de rest. Ze houdt ze gekruist. Haar rechterbeen rust op haar linkerbeen. Het helpt ook om de buik nog meer te laten zien. Haar been duwt haar bolle onderbuik mooi omhoog.

Dat je heel weinig ziet van haar borsten en bovenbuik, maakt deze foto heel spannend. Je ziet hier veel meer in de verbeelding. Als je goed kijkt.

Voor mij een foto waar ik bijzondere herinneringen koestert. Een tijdje nadat ik deze foto had gedownload, zat er een meisje in mijn kamer precies zo, tegen de deur. Haar benen gekruist en haar buik een beetje omhoog geduwd.

Met dat meisje ben ik nu getrouwd.

Reacties

  1. Wat mooi om te lezen hoe jouw diepste verlangens werkelijkheid zijn geworden...met het downloaden van de foto, de verlangens en hoe het dan echt gebeurd. Ik heb ook van jongs af aan een diep verlangen naar dikke meisjes gehad. Met een kussen onder mijn trui stelde ik mij voor hoe het zou zijn om mijn toekomstige vrouw te zijn. Ik ben met een lief meisje getrouwd, slank maar met een enorme passie voor eten. Door haar zwangerschap kwam ze aan...ik ben toen open geweest over mijn gevoelens voor haar. Ze begreep het en ze is toen direct gestopt met lijnen...ze is weer lekker gaan genieten van het eten en ze werd nog dikker. Inmiddels is ze een echt mooie dikke vrouw geworden...haar buik is precies het kussen wat ik als kleine jongen onder mijn trui stopte. Ik ben nog steeds superverliefd op haar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, bedankt voor je mooie verhaal Thomas. Ben wel heel nieuwsgierig hoe je vrouw nu geworden is. Stuur gerust een foto...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)