Foodbaby - Buik (135)

Een volgegeten buik. Zo strak dat het wel lijkt of dat de eigenaresse hoogzwanger is. Ze is er ook heel trots op. Je ziet de huid strakgespannen staan. Een buik in wording die over niet al te lange tijd heerlijk zal gaan hangen.



En wat van de dikke lovehandles opzij. Ze drukt haar hand ook nog eens in het zachte vet. De navel wijst naar voren als een trotse troffee. Kijk eens hoeveel ik op heb. En het vet dat overal overheen welft, laat zien dat dit niet de eerste keer is dat hij zo volgegeten is.

Hoogzwanger van een foodbaby

Deze prachtige foto van een dame hoogzwanger van een heuse foodbaby. Wat een flinke buik heeft ze gekregen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van mij heb laten horen, stond bij het mailtje met de foto.

Ze is even afgevallen, maar dat beviel haar toch niet zo goed. Daarom laat ze zich weer gaan en keren de kilo's terug. Natuurlijk met rente. En wat voor een rente! Vergelijk het eens met de allereerste keer dat ze een foto opstuurde.

Op de andere foto zie je haar buik nog mooier en voller. Hij hangt een beetje voorover. De navel, diep in het vet. Een klein beetje ontstaat er al een heuse muffintop. De elastiek van haar broek snijdt behoorlijk in het verse vet. Hier zie je een buik in wording.

Bal in buik

Wat misschien wel het mooie is, dat er zich inderdaad een heuse bal aftekent in haar buik. Inclusief de kleine inham bovenin. En als buikliefhebber slaat je fantasie op hol hoe deze buik er over 10, 20 of ja, na 30 kilo erbij uit zal zien.

Eet maar lekker door en geef je buik de ruimte die hij nodig heeft.

Reacties

  1. dit vind ik de perfecte buik er mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Mooie buik en wil je hem veel groter laten worden.

      Verwijderen
    2. het liefste wel maar weet niet goed hoe

      Verwijderen
    3. Veel van je favoriete eten en drinken nemen.

      Verwijderen
    4. haha dat lukt wel

      Verwijderen
    5. Dat geloof ik zeker, en ook veel dikmakkers eten zoals kapsalon en Magnums.

      Verwijderen
    6. je weet echt veel @ Robin hoe weet je dit allemaal ?

      Verwijderen
    7. Zit er lang erin op het internet en dan leer je erover.

      Verwijderen
  3. Super mooi dat je een foto deelt, erg mooie buik die goed naar voren steek! Hopelijk komt er nog wat bij ����

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet even niet waarom er vraagtekens komt op het einde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als hij zou hangen zou het perfect zijn ����

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Heel goed!! Wat heb je allemaal op?

      Verwijderen
    2. chocoladecornflakes, brood met grilworst, chips, patat, grote loempia, minihapjes, frikandel, pak volle melk, chocoladesnoepjes, fles cola, stukje taart.

      Verwijderen
    3. Klinkt erg lekker, heb je een weight goal in gedachten?

      Verwijderen
    4. dat was 80 maar op foto 82 en nu al 83kg op naar 90. denk al aan 100 maar ook al aan 125 of meer. kan alle hulp gebruiken.

      Verwijderen
    5. Goed bezig, graag zo door.

      Verwijderen
    6. Hoe gaat het met je en het dikker worden

      Verwijderen
    7. Hoi hoe gaat het met je en het dikker worden.

      Verwijderen
  7. 125 kg dan wordt je een erg lekkere mooie dame

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is dat niet teveel denk je nu met 82 al zo dik. met 85 nieuwe foto?

      Verwijderen
    2. wat zal ik is eten banaan en sprite?

      Verwijderen
    3. denk je 125 mij mooi staat. nu 82 en niets past meer me broek snijd dus vaak onder me buik maar dan hangt buik eroverheen lijk nu echt zwanger me borsten vallen uit te klein topje en vaak kruipt shirtje omhoog zodat mijn buik bloot komt. ne vet aan de zijkant en achterkant groeit met me kont mee. me armen drukken tegen mijn borsten en mijn benen tegen mijn buik. kan niet meer bukken en kan mijn poes niet meer zien. mijn gezicht en nek ook dikker zelfs dikke voeten.wil graag nog groter worden en nu pas 82kg. hoe dan met 125kg. ondertussen wel veel honger. en op zoek naar dingen die me buik nog meer oprekken.

      Verwijderen
    4. Hoe gaat het er nu mee? Al wat vorderingen?

      Verwijderen
  8. Dat worden dan prachtige foto s . Top

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)