De veertiende sollicitant (5)

Wat vooraf ging... Harry heeft de 28-jarige Ingrid Lichthart aangenomen in zijn groothandel in voedingswaar. In de praktijk blijkt dat eten, eten en eten. Dat blijft niet zonder gevolgen, zeker nu Ingrid op studiereis naar Amerika is met haar collega Marjan. De stagiaire Simone heeft een fantastische stage gelopen in Duitsland en is als een tonnetje teruggekeerd. Harry biedt haar een baan aan, waar wel een beroepsrisico aan zit…


Lees eerst het eerste deel

Brief van Ingrid aan Harry
Jackson, Mississipi, 2 september 2003

Lieve Harry,

Ik ben nu in de dikste staat van Amerika, hier heeft een op de drie mensen overgewicht. Ik en Marjan vallen hier helemaal niet op. Er lopen hier verschrikkelijk dikke mensen rond, in sommige pas ik zelfs twee keer. Mijn nieuwe 20 kilo - ja ik weeg ondertussen echt 125 kilo – zijn niet voldoende om dit te compenseren. Ik heb Susy meegenomen. Ze werkt nu sinds juli bij ons en verstaat haar vak goed. Ik denk dat zeker 15 kilo is aangekomen. Ze heeft een echt mollig buikje ontwikkeld dat zich heel schattig vlak boven haar heupen heeft genesteld en zo mooi doortrekt naar voren.
Natuurlijk weten we hoe het komt dat ze zo dik is geworden. Net als wij natuurlijk. We hebben nu de markt in Jackson verkend en ik moet zeggen dat het best spectaculair is hier. Je kunt op elke hoek van de straat reuzenporties eten bestellen. Bij een restaurant is het heel normaal dat je enorme lappen vlees bij je eten krijgt geserveerd en de porties patatoes die ze erbij geven, zijn dubbel zo groot als bij ons. Ook is het prijsverschil tussen een reuzenportie en gewoon portie minimaal. Zo eet ik ’s morgens een Extra large portie Pancakes. Heerlijk zoete pannenkoeken en in het portie zitten wel vijf pannenkoeken. Daarbij krijg je nog een enorm glas melk en als toetje neem ik een groot stuk van het gebak hier.

Marjan eet hier echt dag en nacht. Je zult niet weten wat je ziet als we terugkomen. Ze is hier laatst op de weegschaal gaan staan en die schoot uit tot over de 400 lbs. Ja en dan moet je gaan rekenen, maar dat is meer dan 180 kilo. Ze schrok er zelf van en moest daarna gelijk lachen. ‘Jeetje dat is dertig meer dan toen ik wegging uit Nederland. Dat betekent dat ik tien kilo per maand ben gegroeid.’ Ze bloosde. ‘Ik krijg er honger van, help.’ Ze waggelde naar de dinerzaal van ons hotel voor het ontbijt. Ik volgde. Susy zat er al en werkte net haar laatste pancake weg van het tweede reuzenportie dat ze uit verveling maar besteld had. Ik wist zeker dat zij ook tien kilo in de maand moest zijn aangekomen, want haar buik welfde verder dan ooit naar voren. ‘Je ziet er goed uit’, zei ik. ‘Dank je’, antwoordde ze. ‘Dit nieuwe leven bevalt me wel. En niet alleen de omzet stijgt’, lachte ze. ‘Mijn eetlust lijkt met de dag groter te worden.’

Vandaag brachten we een bijzonder bezoek aan twee fabrieken in de streek. Als eerste was een bedrijf dat ambachtelijke taarten maakte en ons had uitgenodigd wat nuttige tips te geven. We reden erheen in de gehuurde auto, een tocht van zo’n drie uur, waarbij we onderweg natuurlijk ergens even stopten voor een tussendoortje. Weer goed gevuld reden we verder en kwamen bij het vrij kleine gebouw aan. Ik kon mij niet voorstellen dat ze hier zo’n productie hadden als dat ze mij verteld hadden.

We begonnen met de Chocolate fudge buttercreme cake met french vanilla buttercreme cupcake cakes. Een dikke laag room lag bovenop de cake en het was ongekend zoet. De dikke vrouw die de cakes ontwikkelde keek ons hooggespannen aan. ‘Zijn ze niet te klein?’ vroeg ze terwijl ik een hap van een enorme cake nam. ‘Ik denk het wel’, zei Susy trefzeker. ‘Je moet een iets grotere cup maken en wat hoger, zodat hij nog indrukwekkender wordt.’ ‘Ik zou hem in drie groottes maken’, zei ik snel. ‘Zo kunnen mensen kiezen en ik denk dat de grootste het meest verkocht wordt. Hij is ongekend. Het is een enorme ervaring in de mond.’

Twee uur later liepen we overvol weg. Wat een zoetigheid, ik was er een beetje roezig van. ‘We moeten maar even pauzeren’, steunde ik. Ik had in al mijn enthousiasme wel vijf van dat soort cakes gegeten. Het leek of ik explodeerde. Marjan kreunde ook, maar Susy was erg enthousiast en ratelde aan een stuk door. ‘Wat een heerlijke cakes. Ik heb er wel zes op. Het is werkelijk ongehoord, hoe goed deze methode werkt.’ Ze liet ons haar orderportefeuille zien waarbij de vrouw voor een maand besteld had. ‘Hier wil ik wel reclame voor maken.’ Susy wreef over haar ronde buikje, een potbelly zoals ze dat hier noemden, en zei erbij dat ze over een paar weken hier zou terugkomen.

Het was al ver na lunchtijd toen we bij de ijsfabriek aankwamen. Hier werden bijzondere soorten roomijs geproduceerd en ik wist niet wat ik meemaakte. Ook hier adviseerde ik verschillende porties te gebruiken. Daarnaast tipte ik ze dat meer moesten doen met het room en misschien zelfs een nieuw product daarbij ontwikkelen. Drie overvolle ijsbuiken verlieten de fabriek met een even zo volle orderportefeuille. Deze methode wierp zijn vruchten af, alleen bleven onze buiken niet achter. Marjan begon nu echt te waggelen en liep traag vooruit. Ze was enorm geworden. Bij mij was het ook niet mis. Als ik zelf naar beneden keek, dan vormde zich mijn buik in een grote bol vooruit en daar lagen mij gegroeide borsten dan bovenop. Ik ging achter het stuur zitten en merkte dat mijn buik nog weer een eindje naar voren was gegroeid en tegen het stuur aan drukte. De helft van mijn benen werd bedekt door de enorme buik. Ook het buikje van Susy zag er best mooi uit. Harry, ik denk dat jij het heel mooi gevonden had.

Harry, nog twee weken en ik kom terug. Ik denk dat je niet weet wat je ziet. Ik zal de laatste weken nog even flink m’n best doen. Gaat het goed met de stagiair. Heb je haar ook al aardig vetgemest?

Dikke kus en meer…

Een heel ronde Ingrid.

***

Ik las het mailtje met rode oortjes. Het duurde nog een kleine twee weken of ze zou terugkomen. Ik miste haar enorm. Wat ik wel wist, was dat ze enorm was aangekomen en dat het ook wel leek of haar nieuwe vormen mij wel zouden bekoren. Ik wist niet of alles even mooi was meegegroeid, maar dat verwachtte ik wel omdat dat eerder ook al was.

Ik had mij weer heerlijk genesteld op het kantoor in Almelo en kreeg aantrekkelijke aanbiedingen maar ik bleef even trouw aan deze vestiging. Ik wist dat het allemaal niet lang zou duren of Ingrid kreeg wel een nieuwe plek bij een andere vestiging aangeboden. Ik was al meerdere keren gevraagd het hoofdkantoor Europa in Duitsland te besturen, maar ik wilde eerst Ingrid terugzien en kijken wat ik precies wilde. Ondertussen leidde ik onze oud-stagiaire Simone op tot allround medewerker. Ze was cum laude afgestudeerd op haar indrukwekkende onderzoek in Duitsland. Ze had zich goed ingeleefd in de doelgroep, misschien wel iets te goed zei haar begeleider en ze gaf me een knipoogje. We wisten waar het over ging.

Omdat ze niet meer gratis met de trein kon reizen en de afstand haar ook wat vermoeide, bood ik haar twee kamers aan in het huis van Ingrid. Ze vond het goed en misschien mocht ze ook wel blijven. Voor Simone betekende dat het begin van een nieuwe leven. Ze at zich in een paar weken tijd nog vele malen ronder. Ook zij kreeg adresjes van mij aangewezen, het waren dezelfde als die Ingrid in haar portefeuille had. Hiervoor moest ze wel kunnen autorijden. In een paar weken tijd haalde ze haar rijbewijs en ze toerde de hele regio door. De klanten waren ook over haar enthousiast. Dit ging de goede kant uit.

Het zou nog een paar dagen duren of Ingrid zou terugkomen. Het was warm voor september en Simone had een rokje aangetrokken. Ze kwam op mijn kantoor en stond naast mijn bureau. Ze liet haar volle achterste op de rand van het bureau zakken. Het bureau zakte een eindje mee naar beneden. ‘Ik scheurde gisteren door mijn broek’, vertelde ze. ‘Daarom heb ik maar een rok aangedaan, die kan niet scheuren.’ Ik knikte en wist wel beter, maar liet haar even in de waan.

Ze had blote benen en ik zag dat de benen een stuk forser geworden waren. Ik vond ze er goed uitzien. Haar buikje hing over het rokje heen, want het rokje was eigenlijk een beetje te klein. Het deinde bij iedere stap die ze zette. Simone ging heel uitdagend bij mij staan. Haar billen waren nu vlakbij mijn gezicht. Ik zag hoe vol en rond ze waren en voelde mijn pik stijgen in mijn broek. Er vormde zich een bobbel. Ik duwde mij naar achteren. Simone draaide zich om en zag de bobbel. ‘Zo, zo’, liet ze zachtjes uit haar mond mummelen. Ze ging bovenop de bobbel zitten. Ik zag dat ze geen slipje droeg en ze wreef met haar volle billen over mijn pik. De geilheid zwol zich in mij op. Ik wist niet wat er precies gebeurde, maar voor ik er erg in had, voelde ik de lippen van Simone zich mijn geslacht klemmen. Haar gezicht deinde op en neer. Ze had een kleine onderkin gekregen. Ik zag haar dikke borsten naar beneden vallen in het shirt dat ze droeg. De stof van het shirt stond strakgespannen. Haar borsten waren beduidend groter geworden. Ze hield op en steeg op mij. Ik voelde hoe het jonge vlees mijn lul omgorde. ‘Je geilt op dikke meiden en je vindt het heerlijk om ze vet te mesten’, zei ze. ‘Geef het maar toe, geef het maar toe. Ik zag in München hoe je op me geilde en mij verleidde meer te eten. Bij iedere hap heb ik aan je gedacht. Vanmorgen na het ontbijt kon ik het niet meer houden. Ik moest, snap je?’

Ik snapte het zeker, ze was een mooie dikke meid geworden en ik voelde hoe mijn eikel zich liet knuffelen door haar zachte binnenste. Haar buik deinde met het ritme mee. Ze hijgde en ik zag hoe haar tieten op en neer schoten. Het vet van haar billen tikte tegen mijn ballen en bleven zo lekker hangen als zij alweer naar boven was en omgekeerd. Haar benen klemden mijn lul helemaal vast en ik voelde hoe ik mijn zaad naar binnen vuurde. Precies op dat moment gilden wij het allebei uit en ging de telefoon. De secretaresse. Mijn bezoek was gearriveerd en of ik niet vergat vanmiddag naar het vliegveld te gaan. Ingrid was een paar eerder dan verwacht terug. O ja, Marjan bleef in Amerika, ze had een mooie functie op het hoofdkantoor aangeboden gekregen en kreeg een deel van Noord-Amerika onder haar hoede. En of ik met die herrie wilde ophouden.

***

De hele reis naar Schiphol vroeg ik mij of hoe ze geworden zou zijn. Vier maanden Amerika moesten haar wel goed hebben gedaan en er was zeker 20 kilo bijgekomen had ze geschreven. Wat ik mij er bij moest voorstellen, wist ik niet zo goed. Ik besefte wel dat hij buik groot moest zijn geworden, want het vet nestelde zich bij Ingrid vooral op de buik. Al waren de borsten, billen en benen ook niet achtergebleven.

Gespannen wachtte ik bij de juiste gate op de binnenkomst van de passagiers. Soms meende ik een dikke vrouw te zien, die van dezelfde lengte was als Ingrid, maar het was haar nog niet. Even later verscheen een groep mensen die allemaal wat forser waren. Veel Amerikanen met de bekende ronde buik naar voren en stevige boezem. Dat moesten de passagiers zijn uit de vlucht van Ingrid. Het vliegtuig was immers geland. Daar verscheen het blonde koppie van Ingrid. Ik herkende haar en tegelijkertijd niet. Ik zag vanuit de verte twee bolle wangen naar mij lachen. Een stevige arm zwaaide naar mij en wat voor een betoverende buik voor haar uit hing. Het was van een ongekende schoonheid. Ondanks de heftige stortvloed van zaad eerder deze morgen, voelde ik mijn pik razendsnel groeien in mijn broek. Wat was ze van een betoverende schoonhied geworden.

Ze liep voor haar koffertje dat achter haar aan rolde, in zekere passen. Was dit de sollicitant die zich een jaar geleden bij mij meldde, de veertiende sollicitant? De enorme buik die ze in het veel te strak zittende mantelpakje had moeten proppen. Haar grote borsten die op een merkwaardige manier nog altijd iets verder vooruit staken. En haar benen die inmiddels tot grote zware kolossen hadden ontwikkeld. Ik viel als een blok voor de zware kuiten en dikke knieen die onder het rokje te zien waren. Ze kwam dichterbij, onder haar kin lubberde een klein onderkinnetje en haar wangen waren oppervol. Het zag er adembenemend uit. Ze zwaaide, haar bovenarmen waren bloot en ik zag hoe sterk ze in grootte hadden gewonnen. Wat was Ingrid een mooie vrouw geworden.

Ze liep door de glazen elektrische deuren en ik voelde een warmte over me heenkomen. Dezelfde vrouw, maar dan wat kilo's rijker. Ik kon niet geloven dat wat ik zag twintig kilo zou zijn. Het leek of er wel wat meer aan gekomen was. Want niet alleen de buik had geprofiteerd van de maanden in Amerika. Toen ze naast me liep en ik eventjes langs haar gluurde, zag ik hoever haar achterste naar achteren wees. De billen vormden twee welgevormde bollen, die meedeinden bij elke stap die ze nam. Dat ging mij straks op ongekende hoogtes brengen en ik vroeg mij af of ik mijn actie met de stagiaire Simone moest opbiechten, of dat ik het zou laten voor wat het was.

Ik kreeg geen tijd om na te denken. Ze omhelsde mij en greep mijn gezicht, haalde het naar zich toe en trok mijn mond vacuum. Tegen mijn geslacht drukte haar zware buik. Het vet voelde zacht aan en ik voelde mijn pik opzwellen in haar warme buik. Haar borsten voelde ik tegen me aandrukken. Ik liet mijn hand glijden over haar zij, merkte dat de vetkussentjes boven haar heupen uitgedijt waren tot heuse zwembandjes. Mijn vingers kneedden het vet speels. Ze gleden verder en ik voelde de aanzet van haar majesteitelijke kont. O, Jezus wat was Ingrid mooi geworden. Het leek wel of elke gram van haar lichaam zuchtte om bemind te worden. Het voelde of ik elk moment zou ontploffen. Ik trok mijn mond los, keek haar aan en zei: 'Zullen we dan maar?'

Ze trok haar colbertje naar beneden en sjorde wat aan haar bloesje. De kleding was omhoog gekropen en de volle buik liet zich aan de goegemeente zien. 'Of zullen we hier wat?' Haar ogen twinkelden van vreugde. 'Ja, laten we hier wat...' We liepen met de koffer in de richting van een hotel en bestelden een kamer voor twee uur. De deur viel nog niet open of we verslonden elkaar zoals een tijger zijn prooi verscheurt. Haar enorme borsten voelden zo zacht. Ik streelde ze en voelde hoe groot haar buik geworden was. Grote vetkwabben lagen op haar heupen en d'r billen leken nooit op te houden. Ik kon ze niet meer omklemmen met mijn armen als ik zo voor haar stond.

Ze dook bovenop mij. Mijn pik was tot ongekende hoogte gestegen en ze liet hem naar binnen glijden. Alles voelde zacht en vol. Haar bovenbenen hadden vetkussentjes gekregen die ik vastpakte en die mij nog geiler maakten. Haar buik rustte nu in vol ornaat op mijn buik. De borsten wezen prompt naar voren. Ik genoot van het prachtige uitzicht dat ik nu gekregen had. Iedere nieuwe kilo aan haar bewonderde ik en ik voelde hoe zwaar ze geworden was. Overal leek Ingrid om mij heen te zijn. Ik zag, voelde en rook haar overal. Het vet was gaan overheersen. Toen ze naar Amerika vertrok, was ze mollig en ze keerde als dikkerd terug. Heerlijk, ik genoot van elke centimeter van haar enorme omvang. Wat was zij lekker geworden.

De twee uur werden vier uur en we vielen in slaap. Aan het begin van de avond werden we gewekt door de schoonmaakploeg. De kamer was om acht uur gereserveerd voor nieuwe gasten. We verontschuldigden ons, trokken snel onze kleren aan en gingen. Ik hoorde één schoonmaakster nog zeggen. 'Wat moet zo'n leuke vent nu met zo'n dik mens.' Ik genoot van de uitspraak en hoorde er een heus compliment in. Onderweg naar huis konden we met moeite de vingers van elkaar houden. Ze mocht die nacht bij mij slapen, want met haar logé wilde ik haar nog niet opzadelen. Dat zou iets voor de volgende dag worden.

***

De volgende morgen speelden we nog met elkaar, maar ik maakte daarna snel een ontbijt voor haar klaar. 'Ik heb een ontzettende honger', zei ze terwijl ze de zes versgebakken broodjes en drie croissantjes verslond. Het alles dik besmeerd met boter en veel beleg. Ze at haar buik helemaal rond, trok haar pyamabroek naar beneden, maakte de knoopjes van haar shirtje los en hees haar grote buik omhoog. Ze wreef met haar vlakke hand rondjes over haar enorme hoeveelheid vet. Ze keek me heel verleidelijk aan en zei: 'Mooi is hij geworden, hè? Dat heb ik allemaal voor jou gedaan, omdat ik wist dat je er zo op geilt, ouwe viezerik.' Ze gaf me een ontdeugende knipoog. We gingen weer het bed in en neukten ons suf.

Het liep tegen het einde van de middag toen ik voorstelde naar haar appartement te gaan. 'Hoe is het met onze stagiaire?' vroeg ze me. Ik antwoordde ontwijkend dat het wel goed ging, maar hield het verdere verhaal voor me. Ze zou het vanzelf wel merken, was mijn idee. We reden naar haar appartement. In de auto viel me opnieuw op hoe groot de buik was die nu half op haar schoot rustte. Hij kwam zo'n eind vooruit, het kon onmogelijk zijn dat ze twintig kilo was aangekomen. 'Hoeveel weeg je eigenlijk?' vroeg ik haar. 'De laatste keer dat ik me gewogen heb, was het 300 lbs.' 'Dat is135 kilo', reageerde ik onthutst. 'Ja, maar dat was vorige week, dus er kan wel weer wat bij gekomen zijn. De dagen voor vertrek heb ik ontzettend goed gegeten en ik verheug me eigenlijk ook wel op een lekkere lunch. Is Simone thuis denk je?' 'Ik zou het niet weten', antwoordde ik snel. Ik bedacht mij dat ze die laatste weken in Amerika immens gegeten moest hebben. Het zou betekenen dat ze in nog geen anderhalve week tijd tien kilo erbij gegeten had. In haar laatste brief schreef ze namelijk dat ze 125 kilo woog.

We liepen over de gallerij van de flat waarin ze woonde. Ik wist eigenlijk niet precies wat we konden verwachten. De sleutel ging in het slot en Ingrid draaide hem open. De deur naar de kamer ging open. Daar hing Simone voor de televisie, ze had zich geinstalleerd met een grote schaal boordevol met M&M's en at er in een vloeiende beweging van. Ze schrok op toen ze ons ineens zag staan. Ze had blote benen en liep slechts in een slipje en droeg een oud shirt dat half over haar grote buik hing. 'O, zijn jullie er al?' Ingrid keek mij aan en liet daarna opnieuw haar ogen over Simone glijden. 'Jeetje Harry, maar dat heb je me helemaal niet verteld. Wat is er met onze stagiare gebeurd? Wat heb jij gedaan toen ik er niet was?' Ze wees naar de grote buik van Simone. Simone lachte en wees terug. 'Nou, bij jou is het ook niet mis. Je weet volgens mij donders goed wat ik gedaan heb. Hetzelfde als jij. Kom er lekker bij zitten.' Ze maakte het plaatsje naast haar op de bank vrij.

In nog geen vijf minuten hadden de twee meiden de grote schaal met M&M's leeggegeten. 'Zal ik nog wat halen?' vroeg ik. Ik pakte de autosleutels en vroeg waar ze zin in hadden. 'Kroketten en patat, en een berenhap', gebaarde Ingrid. 'Die hamburgers en dunne frietjes heb ik genoeg gehad, maar zo'n heerlijke kroket of zo'n berenhap. Daar heb ik echt zin in.' 'Doe voor mij ook', riep Simone die naar de keuken liep om de schaal opnieuw te vullen. Ik zag haar heerlijk volle billen en voelde mijzelf in dubio vallen. Wat waren het alletwee een lekkere meiden, ik kon geen keuze maken. Hoe kon ik mij hieruit werken. Ik kon gewoon niet kiezen tussen mooi en mooi, lekker en lekker, en dik en dik.

Ik keerde terug met een enorme bestelling. Ik had maar flink ingeslagen en een gezelschap van tien volwassenen zou hier een flinke maaltijd aan hebben, maar zij werkten het met z'n tweeen weg. Ze dronken de milkshakes weg en leunden toen alles op was achterover op de bank. 'Ik ben zo dik', steunde Simone. 'Kom ik zal je wel helpen', zei Ingrid. Ze trok eerst haar eigen broek naar beneden om wat meer ruimte te creeren. Zachtjes begon Ingrid de vetmassa van Simone te kneden. Al snel wreef ze over haar borsten en begonnen de twee te zoenen. Ik voelde mijn pik steigeren in mijn broek. Hij klom op tot grote proporties en ik besloot dat het nu mijn tijd was. Ik trok mijn broek naar beneden en ging bij de zoenende vrouwen staan. Simone pakte voorzichtig mijn lid en liet hem voorzichtig in haar mond glijden en pijpte mij heerlijk. Ingrid liet haar vingers naar binnen glijden in het slipje van Simone. Overal zag en voelde ik vet en ik liet mij om de beurt pijpen en neukte de vrouwen als mijn pik niet in een mond zat. Ik ben wel een paar keer klaargekomen. Na het avondeten was het nog een keer tijd voor zo'n liefdesspel en we vielen alledrie in een diepe slaap.

***

De dagen vlogen voorbij en we besloten alledrie bij elkaar te blijven. Simone en Ingrid zorgden de hele dag voor eten en ik mocht mijn pik in een kut duwen. Het voelde zo lekker en ik zag de meiden groeien. Na een week vond ik dat het eens tijd werd om elkaar te wegen. Ik was verschrikkelijk nieuwsgierig geworden naar het gewicht van de twee. Simone ging als eerste op de weegschaal staan. Het schermde toonde '101'. 'Jeetje wat een gewicht', stamelde Simone uit. 'Nou, goed hoor meid', knikte Ingrid haar goedkeurend toe. 'Dat is heel wat.' Ze ging zelf op de weegschaal die zonder aarzelen in de richting van de 140 schoot en doorliep naar de '149'. 'Goh, dat betekent dat ik in nog geen twee weken bijna 15 kilo bij elkaar heb gegeten.'Ze liep naar de koelkast en haalde er een heerlijke slagroomtaart uit. 'Kom Simone, er kan nog wel wat bij.' Ze aten de taart helemaal op en dronken er een zoete fles wijn bij leeg. Die avond had ik weer een goddelijke avond tussen twee dikkerdjes.

Het werk stond niet stil en drie maanden later kregen we alledrie een fantastisch aanbod. We mochten komen werken in het Europese hoofdkwartier van de onderneming in München. Ik werd de tweede man en Ingrid werd hoofd productontwikkeling. Voor Simone was een mooie baan in de vestiging van München weggelegd, waarbij ze weer veel bier en worst tot zich kon nemen. Zo vertrokken we eind november, vlak voordat al het feest zou beginnen naar Duitsland. Natuurlijk vertrok ik alweer met een paar kilo vrouw meer, Simones weegschaal stopte bij de 130 en Ingrid leefde al rond de 170.

Voor mij was het paradijs begonnen...

- Einde –

Reacties op dit verhaal zijn van harte welkom.

Reacties

  1. wat een heerlijke vrouwen mijn vrouw is ook zo heerlijk vettig 167 schoon aan de haak
    egt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Topverhaal, wordt er alleen een beetje verdrietig van dat ik het nooit zal meemaken ;) Vooral die Ingrid vind ik het einde met haar brieven! Ze gaan wel erg ver met aankomen, wat mij betreft was een kilo of 110-115 wel prima geweest...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)