Bakkersvrouw (10) – Dame blanche proeven - slot

Bakkersvrouw (10) – Dame blanche proeven

Jenny trouwt met de banketbakker Jean. Als hij de bakkerij van zijn baas Luuk overneemt, moet Jenny hem helpen. Het blijft niet zonder gevolgen. Dan ontdekt ze dat Luuk het helemaal niet erg vindt, dat ze dikker wordt van al dat geproef. Sterker nog, hij moedigt het aan en voert haar steeds vetter.


Lees eerst het eerste deel van Bakkersvrouw: Even proeven »


Dame blanche proeven – slot


De berg ijs en slagroom was overladen met gesmolten chocolade. Ik zou er met een lege maag een moord voor doen, maar nu? Ik was helemaal vol van de lasagne en zag geen enkel gaatje voor dit overheerlijke toetje. Jean zette het grote glas – dat meer weg had van een bloemenvaas – op tafel voor me neer.

Ik zag hoe mooi de ijsberg was. Heerlijk ook, maar mijn maag was zo vol van al die lasagne van zojuist. 'Ik kan niet meer, Jean', zuchtte ik nogmaals. Het hielp niet. Hij volhardde en fluisterde in mijn oor dat we het samen wel op zouden krijgen. 'Toe wil je niet een hapje proeven? Ik zal je wel helpen het op te krijgen.'


Hij stond achter me. Ik voelde zijn hand over mijn grote vetrollen glijden. Hij vatte met zijn handen de rol die de bovenbuik vormde. Deze had zich het laatste halfjaar zeer nadrukkelijk gevormd. Voordat ik dik werd, had ik nooit een buikrol op deze plek gehad. Wel lieve lovehandles rond mijn navel en rond mijn heupen. Maar een heuse buikrol die majesteitelijk rustte op de onderbuik. Dat had ik niet eerder gehad.

Hij kneedde de buikrol zachtjes. Het vet van mijn onderbuik schudde zachtjes mee op het ritme van zijn massage. Ik voelde mijn klitje meetrekken. Wat voelde dit weer overweldigend. Ik was er even helemaal stil van. Mijn ogen gingen dicht en ik voelde het weer. De rivier waarvan het water zachtjes begon te golven. Zacht en onschuldig, maar er schuilde een grote waterval van sensatie in.

Ik voelde hem langzaam en ver opkomen. Traag werd ik meegenomen door het water. Precies op dat moment stopte Jean. Ik had mijn ogen dicht en merkte dat een lepel met het koude ijs tegen mijn lippen kwam. In een reflex opende mijn mond en nam ik de hap. Het ijs was heerlijk romig door de combinatie met het slagroom. Ook smaakte de warme chocoladesaus er heerlijk overheen. Ik wist zeker dat Jean dit alles helemaal zelf gemaakt had. Het was heerlijk.

Hap na hap verdween het ijs uit de grote vaas in mijn maag. Ik kon het niet geloven. Na al die lasagne bleek er voldoende ruimte te zijn om ook dit nog erbij te kunnen hebben. Ik stond versteld van mijn eigen eetlust. Zoiets was er niet eerder met mij gebeurd. Hap na hap verdween de enorme dame blanche in mij. Dat ik zoveel kon verdragen. Ik kon het niet geloven.

Uitgeput plofte ik op de bank. Opnieuw drukte mijn maag weer een fors eind naar buiten. Hij leek nog dikker dan eerder die dag toen ik die enorme taart naar binnen had gewerkt. Ik kon mijn enorme eetlust nog altijd niet echt bevatten. Ik legde mij neer en voelde hoe Jeans handen over mijn buik gleden. Ik vroeg mij af wat hij wilde. Ik kon immers niet meer, mijn hele lijf stond op ploffen. Het leek wel of ik elk moment uit elkaar zou spatten. Zo vol zat ik.

Jean dacht daar echter anders over. Ik voelde hoe het riviertje weer langzaam aanzwol. Steeds zwaarder werd de stroom. Hij veranderde van een rustig golven in een steeds wildere beweging. Ik naderde de watervol. Mijn hele lijf stond in brand en ik merkte hoe Jeans vingers met mijn klitje speelden. Ik draaide mijn zware en volle lijf traag. Zo kon hij er beter bij.

Ik sloot mijn ogen en voelde hoe Jeans tong mijn genotsplekje opzocht. Het voelde overweldigend. Zijn hoofd drukte tegen de onderkant van mijn buik. Als ik zo lag vormde mijn buik een enorme vetmassa die niet alleen over mijn zij heen welfde. Ook welfde hij een eindje over mijn onderste heen. Ik voelde hoe zijn tong zich een weg zocht tussen al dat zachte vet.

Boven mijn kut had zich een weldadig heuveltje gevormd. Het was heerlijk zacht en Jean speelde er de laatste tijd mee door het voorzichtig te kneden. Het voelde overweldigend, terwijl ik de zachte baardstoppeltjes van hem tegen de lippen van mijn kut voelde drukken. Zijn tong draaide rondjes en hij hapte naar adem. Al het vet bedekte zijn gezicht, zodat hij soms even stopte om adem te halen.

Ik naderde de waterval en voelde hoe de stroom veranderde in een explosie van sensatie. Wat een gevoeligheid had ik gekregen. 'Neuk me', schreeuwde ik hem. 'Toe, neuk me.' Hij liet zich dat niet nog een keer zeggen. Ik voelde hoe zijn keiharde pik bij me binnendrong. De vetschacht ging traag open. Nat en zacht voelde het voor hem.

Het ritme van zijn pik zette mijn hele lijf in brand. De beweging bracht mij verder in extase. Het verse vet voelde voller en zachter aan. Ik merkte hoe hij mij zachtjes neukte. Dat was ook wel nodig. Mijn maag zat zo verschrikkelijk vol dat de minste beweging genoeg was om in extase te raken. Mijn tieten bewogen zachtjes op zijn ritme.

Zijn slanke lijf werd omhelsd door mijn vette lichaam. Mijn buik drukte hem iets omhoog, maar hij wist mij toch diep te raken. Ik voelde de grote vetrollen langs mijn heupen. Ze welfden groots naar opzij. Ze waren zacht en rond. Ik kon mijn hand langs de strakgespannen huid laten glijden. Dan voelde ik hoe de groeistriemen ervoor zorgden dat de huid lichtjes bobbelde.

Wat was er met mij gebeurd, vroeg ik mij af. Ik merkte dat mijn lichaam weer in de richting van de waterval stroomde. Ze nam mij mee naar de volgende beleving. Wat een overweldigend gevoel trok door mijn vette lijf. Dat had hij op zijn geweten. Hij liet mij proeven en al dat geproefde moest ergens heen.

Wat het aanvankelijk een beproeving, nu merkte ik hoe ik van mijn vette lijf begon te houden. Het was meer dan dat volle en ronde lichaam dat ik mij had aangemeten. De trotse buik van voren, de grote borsten en de enorme billen. Het was genoeg geweest om mij helemaal te laten opbloeien. Ik genoot meer van het leven, van eten en van mijn lijf.

Jean bracht me naar de afgrond en ik stortte het ravijn van de sensatie in. Wat een gevoel, wat een extase en wat een beleving. Het leek wel of iedere keer mooier werd. Dat zijn pik harder werd en mijn lijf zachter. Misschien was dat ook wel zo. Elke nieuwe kilo aan mijn lijf, leek hem meer op te winden. Sterker nog: elke nieuwe kilo aan mijn lijf, wond mij meer op.

Zo mocht Jean van mij nog wel even doorgaan. En zou proeven, proeven, proeven. Er zou geen einde aan komen en mijn dikke lijf zou mij meer en meer genot geven. Ik voelde het. Ik merkte hoe ik groeide en wat mijn grote lichaam met mij deed. Zo viel ik zuchtend in slaap. Met de hand op mijn dikke buik. Traag bewoog mijn zware lijf en droomde van taarten, bonbons en croissants...

EINDE

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)