Bekentenissen van een feedee (1) – Oei ik groei

De rubriek 'Praten over gewicht' krijgt in deze zomermaanden een interessante vervanger met de nieuwe serie verhalen Bekentenissen van een feedee. De inspiratie van deze verhalen komt van een forum waar een feedee openlijk schrijft over haar gewichtstoename. Het zijn aangrijpende verhalen over bewust aankomen. De gewichtstoename betekent niet alleen een verandering in het lichaam. Ook de geest maakt een aangrijpende verandering door.

Oei ik groei


Graag schrijf ik mijn gevoelens rond mijn recente gewichtstoename. Ik vind het eng om daar openhartig over te praten, maar ik zou mijn ervaringen graag met jullie willen delen. Daarom schrijf ik erover.

Ik voel hoe ik elke dag groei. Ik word dikker en dikker. Op dit moment groei ik met een halve kilo in de 2 of 3 dagen. Dat betekent dat ik minstens een kilo in de week aankom. Dat is een hoger tempo dan een halfjaar geleden. De laatste anderhalf jaar ben ik 30 kilo aangekomen. Ik weet niet waar het ophoudt.

De laatste 2 weken knalde ik uit liefst 5 gloednieuwe beha's. Ik kan de kleren die in de reguliere grotematen winkel te koop zijn, niet meer aan. Het ziet er best belachelijk uit als ik door de stad loop in een broek die eigenlijk 1 of meer maten te klein is. Ook mijn truien en shirts staan strakgespannen rond mijn dikke lijf. Je kunt duidelijk zien dat ik aangekomen ben.


Vetgodin

Meer en meer groei ik in de vetgodin zoals ik altijd had willen worden. Ik blijf mij iedere avond helemaal volproppen. Dan fantaseer ik hoe ik eruit zie met nog eens een kilo 20 erbij. Ik voel me als een bloem die begint te bloeien.

Mijn vrienden van de middelbare school begrijpen mij niet. Ze hadden me niet meer gezien na de laatste 30 kilo. Ze kunnen gewoon niet begrijpen hoe ik zo blij kan zijn met mijn nieuwe gewicht. Wat ze helemaal niet kunnen begrijpen is dat ik nog meer wil aankomen. Ik kan hun niet meer vertellen dan dat ik dit van plan ben. Ondertussen leer ik ook dat ik niet bij iedereen mijn plannen en gevoelens rond aankomen, hoef te verantwoorden.

Reacties

  1. waarom zou je aan willen komen je kan niks doen je krijgt allerlei ziektes en je past geen kleren.. bovendien een relatie kan je dan ook vergeten ..ik zou zeggen de het niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat valt wel mee ik weeg 275 mijn buik is dus enorm groot net als mijn borsten en de rest van mijn lichaam mijn vriend vind het prachtig ik heb geen baan omdat ik daarvoor te dik werd en kleren niet meer passen is niet heel erg het is alleen zo dat ik alleen jurken aan kan als topje ik bedoel te zegen ik pas nog wel in kleren en ik heb vriend dus het kan gewoon

      Verwijderen
    2. wouw 275 kilo das een boel! Je zal er vast top uitzien! geniet ervan!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)