In haar buik groeit een monstertje dat zegt: ik wil meer

door Fanza
Fanza kent zijn vrouw in de tijd dat ze een magere lat was. Sinds de geboorte van hun laatste kind is ze flink uitgedijt. Fanza merkt dat haar nieuwe lichaam hem best opwindt. Eigenlijk valt hij op dikke vrouwen en nu helpt hij haar mee om een beetje aan te komen.

De laatste tijd zit mijn vrouw echt lekker te eten. En gisteren hoorde ik haar voor het eerst zeggen: "ik ben dik" Dit was voor mij zo omgelooflijk opwindend en stiekem denk ik dat zij het ook wel opwindend vond om dat te zeggen. Dit weekend heb ik bij het vrijen haar buik beet gepakt begon met voorzichtig masseren en liet dit overgaan in het stevig kneden van haar vet. Het is echt een superspannende periode haar lichaam (en geest) is zich nu echt aan het voorbereiden op het echt dik worden. Het stevig bolle buikje is al veranderd in een dikke vetrol die doorloopt naar de zijkant en van achter al zichtbaar is. Haar buik zit duidelijk lager en hangt al iets over haar (te strakke) slipje. Haar kont veranderd nu, de eerste cellulites wordt zichtbaar, haar billen trillen bij iedere voetstap en haar kont is rond haar dijen dikker aan het worden dan de rest van haar bilpartij.


Als ze nu op de bank zit zie je duidelijk haar buik zitten, zelfs in ruim zittende sweaters, meestal ligt ze haar hand op haar buik. We zijn vorige week gaan zwemmen toen bleek dat ze haar badpak niet meer paste, ze is toen in haar bikini gegaan. Het mooie was dat ze het zelf nu lekker vind om in haar bikini te gaan. Hopelijk is ze er eigenlijk best een beetje trots op dat ze nu ook een dikke vrouw aan het worden is. Ze eet er in ieder geval niet om, heb gisteravond een cheesecake gemaakt, bij het recept stond een waarschuwing dat het om een zeer calorierijke taart ging die alleen met speciale gelegenheden mocht worden gegeten...inmiddels is de cheesecake al bijna op. Was echt onvoorstelbaar hoeveel monchou, boter, slagroom en suiker er in de taart ging.

Ik merk dat ik in de loop van de tijd op steeds dikkere vrouwen val. Vroeger bleef het bij mij beperkt tot mollig. Tegenwoordig vind ik echt dik veel opwindender. Ik hou van vrouwen die zo dik zijn dat ze rustiger lopen en heel rustig gaan zitten, die zich echt de auto in werken. Het dik worden van een vrouw, vooral als ze haar hele leven zo slank is geweest is een ontzettend mooie, romantische en erotische belevenis. Ze houdt ontzettend van eten maar ze heeft het moeilijk gehad met de gevolgen, bij het bukken ging haar buik in de weg zitten, kleren pasten niet meer etc. Ik denk dat nu de omslag echt is gekomen..we hadden vorige week een stukje gefietst en ze kon het echt merken. Op dat moment klaagde ze ook over haar conditie en dat ze haar benen ging voelen. Ik heb haar toen ook gezegd dat we een keuze moeten maken, als zij echt wil gaan fietsen zonder moe te worden en veel lopen dan zou ik haar absoluut bijstaan met afvallen.

Maar als we daar niet voor gaan, dan moeten we de gevolgen accepteren. Alleen dan kan je volledig genieten van de positieve punten van het dikker worden: lekker eten, gezelligheid ontspanning en super lekkere seks. Ze heeft toen heel duidelijk gekozen voor het dikker worden. Ze wil niet meer zonder de leuke dingen van het dik worden. Ze heeft nu geen schuldgevoel meer dat ze niet meer sport en ze houdt nu rekening met haar conditie en gewicht. Ik merk nu dat ze er zelf echt voor gaat tijdens het eten en ze heeft het niet meer over de baantjes die ze moet gaan trekken in het zwembad. Gisteren lekker nieuwe kleren gekocht bij bagoes. Ze is echt op weg een BBW te worden.

Mijn vrouw moet nu aan de slag om haar lichaam tevreden te houden. Het lijkt wel of er binnenin een klein monstertje aan het groeien is dat zegt: ik wil meer NU ! We waren diit weekend weg en hadden geen taart in huis. Ze heeft de hele dag geklaagd dat ze zin een stukje taart had. Toen hebben we afgesproken dat we voortaan ieder weekend taart in huis hebben. In de vriezer leggen we ook wat voor de plotselinge trek. Bij thuiskomst was er niet veel lekkers in huis. Vlak voor het slapen gaan kreeg ze voor het eerst een vreetaanval. Zenuwachtig doorzocht ze alle kasten en de koelkast. Ik hoorde haar zeggen: “Ik heb zin in wat lekkers...” Uiteindelijk ging er een pak toastjes dik belegd met kaas naar binnen. Ook toverde ze een bak aardappelsalade en een glas volle melk tevoorschijn. Het lijkt wel of er iets begint te veranderen, haar lichaam vraagt om eten. Of eigenlijk is het: vreten. Ze propt zich dan een half uur vol met allerlei eten om weer dat lekker verzadigde gevoel te krijgen. Het punt van verzadiging komt steeds iets verder te liggen. Haar eetlust neemt alleen maar toe met haar groei. Ze wordt ronder en ronder, en eet meer en meer.

Ik kom net terug van de supermarkt, hele lading chocola en marsepein gehaald. Ze zei: 'wat ben je toch lief voor mij.' Nou zit ze lekker televisie te kijken. Ze is lekker aan het snoepen. de staaf marsepein, de grote, gaat wel op denk ik. Als ik straks beneden kom en ze heeft um der'in zitten dan geef ik veel complimentjes en ga met mijn hand over haar buik..ik denk ook dat er wat bij zit. Ze begint nu echt vet te worden, het begint al wat zachter te worden. Het nieuwe vet trilt als ze lacht, loopt en ze begint te accepteren dat ze rustig de trap op moet lopen.

Ze wilde net een rugmassage, ik zei dat is goed als je ondertussen een reep chocola opeet. Ze ging voor mij op de vloer zitten met haar rug naar mij toe. Ze maakte de knoop van haar broek los. Heerlijk die ontspanning daarna. Haar buik wordt echt dik. Ik merk dat ze de leuning van de autostoel al iets mee achterover zet. Komt denk ik omdat haar buik in de weg gaat zitten. Als ze op haar vette kont voor mij zit moet de knoop van haar broek los. De druk op haar dikke pens wordt anders gewoon te groot. Ze had zondag een nieuw doorzichtig rood nachthemd aan. Ze leek wel zwanger. Zo vol was haar buik door het vele eten geworden. Hij stond strak en bol vooruit. Ik hoop dat ze eind van dit jaar op maatje 52 zit. Ik heb dit ook tegen haar gezegd. Over een grote maat praten vindt ze duidelijk niet erg terwijl het idee om meer dan 100 kg te wegen kennelijk bedreigend voor haar is. De nieuwe slipjes die ze had besteld in maat 46/48 waren haar al veel te klein. Ze moet aan 50/52, ze weet hoe bijzonder ik dat vind. Vijf jaar geleden had ze nog meisjes slipjes in maat XS.

Vanmorgen werd ik weer zo opgewonden. Ze had een nieuw kookboekje gevonden vol met snoeperijtjes. Ze werd bijna extatisch. Ze stond tegen het aanrecht. Wat zij niet merkte - en ik wel zag - waren haar dikke bovenbenen, heupen en haar buik die nu alweer de rits van haar spijkerbroek 2 centimeter openduwde. Het lijkt haar niets te deren. Ze blijft lekker snoepen. Haar arme spijkerbroek gaat de kerst echt niet halen. Ik vind het zo mooi om haar lichaam te zien veranderen, zoals haar tieten mij nog steeds verbaasd aankijken. Nog even en ze zullen het ook opgeven en lui langs over de stoer vooruitstaande buik gaan hangen. Ze kan een gesprek ineens onderbreken en dan zegt ze: ik moet iets hartigs hebben. Als ze ongesteld is, eet ze echt heel veel chocola. Ik verheug me zo op de volgende groeispurt.


Lees ook de eerdere bijdrage van Fanza: Er schuilt een feeder in mij »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)