Zo trots op haar - Een volle zomer (9)

Jennifers stiefmoeder Heather vindt haar stiefdochter te arrogant. Daarom stuurt ze haar op een speciaal zomerkamp. Als ze Jennifer ophaalt, ziet Heather dat haar missie meer dan geslaagd is.

Zo trots op haar

Haar stiefmoeder staat al klaar om haar stiefdochter op te vangen. 'O Jennifer, wat ben ik blij om je te zien', zegt Heather. Ze zet haar liefste stemmetje op. 'En wat zie je er goed uit.' Ze kan bijna haar lachen niet inhouden. 'Ik heb je zo gemist. Wat ben ik blij dat je het zo naar je zin hebt gehad.'

Heather gilt het bijna uit van geluk, zo blij is ze om te zien dat Jennifer zo moddervet is geworden in die paar weken. Ze kan haar ogen niet geloven. Wat heeft haar stiefdochter letterlijk allemaal niet uitgevreten tijdens dit kamp. Haar mond heeft niet stilgezeten. De rest van haar lichaam wel, trouwens.

Jennifer moet weer giechelen. Ze draait een rondje om haar nieuwe lijf te showen aan haar stiefmoeder. 'Vind je me er niet geweldig uitzien', zegt Jennifer enthousiast. 'Het was hier zo geweldig. En wat heb ik gegeten. Het was gewoon onwijs lekker hier. Wat heb ik genoten van al dat eten. Ik heb me letterlijk tonnetje rond gegeten.'

Ze slaat al giechelend op haar buikje dat meedeint onder de klapjes van haar hand. 'Ik en mijn kamergenotes zijn naar alle maaltijden en snackmomenten geweest. We hebben geen moment overgeslagen. Ik heb in de laatste week zelfs altijd dubbel laten opscheppen. Ik ben kampioen van het kamp omdat ik het meeste ben aangekomen.'

De ogen van Heathter worden nog groter. 'Wat geweldig Jennifer', zegt haar stiefmoeder. 'Wat zie je er geweldig uit. Gezond en rond. Misschien moeten we wel wat nieuwe kleren voor je halen.' Jennifer giechelde om het bericht dat Heather haar vertelde. 'Ja, ik pas niks meer. Ik vind het gewoon heerlijk zoals ik nu geworden ben. We hebben hier deze week fotosessies gehad en ik heb ervan genoten.'

Ze pakt haar buik met allebei haar handen vast en schudt hem zachtjes heen en weer. 'Dit voelt zo geweldig.' Ze moet weer giechelen. 'Ik vind het heerlijk om naar mijzelf te kijken. Hoe ik geworden ben. En dat ik dit ben. Ik heb het allemaal zelf bij elkaar gegeten.'

Jennifer loopt voor Heather uit om haar nog even haar vriendinnen van het kamp te laten ontmoeten. Heather kijkt met bewondering naar de dikke kont van Jennifer. Hoe haar billen stuiteren in het veel te kleine slipje op haar loop. Is dit een slipje dat ze een paar weken terug had opgestuurd? Ze kan het bijna niet geloven. Heather ziet de dijen van Jennifer tegen elkaar schuren bij het lopen. Het lijkt wel of haar stiefdochter een beetje waggelt onder het gewicht dat ze heeft gewonnen.

De andere meisjes staan allemaal te wachten op de komst van hun ouders. Heather is de eerste die al zover is om naar huis te gaan. Jill, Megan en Sara zeggen Heather gedag en geven haar een hand. Ze zeggen dat Heather er zo mooi uit ziet en vertellen hoe leuk het op het kamp is geweest met Jennifer.

Heather kijkt haar ogen uit. Wat zijn deze meiden allemaal dik zeg. Ze kan de neiging niet onderdrukken de meisjes te informeren of ze ook zo dik zijn geworden tijdens het kamp. Ze krijgt een eerlijk antwoord. 'Nee, we waren al dik toen we gingen. Natuurlijk zijn we wel een beetje dikker geworden. Een kilo of 10, maar we zijn niet zoveel aangekomen als Jennifer', zegt een vriendinnetje van Jennifer.

Ze kijken allemaal trots naar Jennifer. 'Zij heeft de prijs gekregen aan het eind van het kamp.' Jennifer houdt trots haar dikke buik vooruit. 'En terecht', roepen ze allemaal. 'Wat een fantastische meid is Jennifer. We zijn zo trots op haar.'

Lees deel 10: Grote gele M »

Dit is deel 9 van het vervolgverhaal Een volle zomer. Benieuwd naar wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Snode plannetje »

Helaas is vorige week door een fout deze blog al gepubliceerd, lees daarom eerst deel 8: Award »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)