Halve vrouw erbij - Onze droomzaak (26)

Henk is flink aangekomen sinds hij zijn snackbar draait. Hij is niet de enige. Hij ontdekt dat hij er een halve vrouw bij heeft gekregen in deze periode.

Halve vrouw erbij


Ik masseer ik haar enorme buik terwijl we tegen elkaar aan liggen. Ze heeft al 2 grote shakes op. Ik zie hoe ze loom wordt van al die nieuwe calorieën in haar lijf. 'Toe schatje. Zeg me wat je weegt. Ik ben verschrikkelijk nieuwgierig.' Ze steunt van de massage. 'Neuk me eerst', zegt ze. Ik voel hoe mijn pik hard wordt. Het windt mij op te zien hoe dik ze is geworden. 'Misschien schrik je.'


Ik moet mijn pik onder mijn gigantische buik zien te grissen. Wat een pens zit daar boven zeg. Nooit geweten dat dit een stuk moeilijker gaat. En dan bij haar erin zien te krijgen. De traditionele missionarisstand krijgt het moeilijk, voel ik. Mijn pik is keihard. Kan niet missen om mij in haar zachte vlees te drukken.

Want dat voel ik wel meteen. Wat is ze daar zacht geworden. Ook haar spleetje heeft zich helemaal ingesnoerd in het vet van haar nieuwe, dikke lijf. Wat een heerlijk gevoel als ik mijn pik in haar zacht vlees naar binnen druk. Het gaat wel wat lastiger. Er zit een flinke buik in de weg. Dat merk ik wel. Maar hoeveel intenser is het geworden. Jeetje. Dat gevoel.

Haar borsten zijn er ook niet kleiner op geworden. En wat voel ik een enorme hoeveelheid vet meer dan eerder. Er zijn nieuwe plooien bijgekomen en de oude vetplooien voelen voller en dieper. Soms kan ik er amper met mijn vingers doorheen komen. Het zachte vlees omhelst mijn vingers meteen. Ze is echt een stuk dikker geworden.

Als mijn pik in haar zit, schuif ik heerlijk heen en weer. Echt weer thuiskomen, het zachte vlees om mijn harde pik. Anneke kreunt. Ze hijgt. Ik zie hoe vol haar maag zit met de shake die ze zojuist gedronken heeft. Ik beweeg heen en weer, voel hoe ze meegaat. Alles schudt en siddert van haar nieuwe, vette lijf.

De ademhaling gaat gelijk op. We merken allebei dat ons nieuwe gewicht wel iets verandert aan onze conditie. Ze hijgt van opwinding en inspanning. Mijn hele lijf beweegt mee. Ik merk hoe mijn nieuwe, vette pens tegen haar dikke buik drukt. Wat een heerlijk gevoel. Mijn nieuwe gewicht geeft me extra kracht mee bij haar naar binnen. Ze kreunt, steunt en hijgt. Wat is dit geweldig.

Ik kom bijna klaar, voel ik. 'Toe', hijg ik. 'Wat weeg je nu eigenlijk?' 'Dat raad je nooit', zegt ze. Ik zie dat het haar opwindt eraan te denken. 'Je bent zo mooi dik geworden', zegt ik. 'Zo vol en geil', hijgt ze terug. 'Je bent echt dik geworden. Misschien weeg je nog niet zoveel als ik. Maar het zou best eens tegen de 200 kilo kunnen lopen.'

Ik weet nog dat ze de vorige weegsessie, een halfjaar geleden krap aan 160 kilo woog. '199', hijgt ze. En ze komt meteen met een gil klaar. Ik voel haar klitje samentrekken. Wat een gevoeligheid. Heerlijk. 'Dat is nu wel 200', zegt ze meteen. 'Ik heb zoveel gegeten.' Ik voel hoe mijn pik haar zoete kut volspuit. Wat een lust. Wat een energie.

40 kilo in een halfjaar heeft ze erbij gekregen. Wat een gewicht. Dat is een halve vrouw erbij, besef ik. Ik geniet van het idee dat de snackbar haar zo vet heeft gemaakt. Ze weegt meer dan ooit. Net als ik. Ik kan nu alleen maar hopen op een beetje hulp, want ik kan niet wachten om mijn lieve Anneke nog iets ronder en voller te zien.

Lees deel 27: Amerikaanse snoeperd »

Dit is deel 26 van het vervolgverhaal Onze droomzaak. Benieuwd naar wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: De snackbar »

Reacties

  1. Goed verhaal en wat is zij lekker dik geworden 200 kgs.
    Ben benieuwd hoe het verhaal gaat aflopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)