Vakantie - Onze droomzaak (11)

Het werk in de snackbar van legt Henk en Anneke geen windeieren. Helemaal als de zomervakantie aanbreekt en iedereen zijn lijf toont aan de buitenwereld.

Vakantie


Bij het begin van mijn dienst, staat er een heerlijke maaltijd klaar. Veel friet en een mooie berg frikandellen. Ik eet het altijd zwijgzaam op. Voel hoe mijn maag zich vult en ga dan aan mijn dienst beginnen. Als Anneke er niet is, merk ik dat ik honger heb en maak ik zelf iets klaar. Hoe snel het lichaam aan deze hoeveelheden gewend raakt. Ik sta er versteld van.


Zo stap ik een halfjaar later weer de snackbar binnen. Een lekker portie friet staat klaar met een paar frikandellen erboven. Een koud pilsje ernaast. 'Hier eet maar lekker op', zegt Anneke. Ze wrijft over mijn buik die steeds meer de gedaante van een enorme pens aanmeet.

Als ik mij op het krukje hijs, rust mijn buik voor een gedeelte op mijn schoot. Ik voel hoe het vet op mijn benen rust en ook een eindje op mijn pikkie. Ik heb honger en ik heb dorst. Het is net kerst geweest. Dan zijn we 2 weken dicht omdat er dan groot onderhoud is in het hele zwembad. We zijn lekker weggeweest, naar een all you can eat resort. Het heeft mij zichtbaar goed gedaan. Ik merk het als ik loop. Mijn buik beweegt mee.

Aan het einde van de 2 weken vakantie, is mijn zwembroek helemaal verdwenen onder mijn dikke pens. Zo ver wijst hij over mijn broek heen. Ik kan mijn pik niet eens meer zien als ik pissen moet. Dan graai ik maar wat onder mijn buik. Anneke krijgt geen genoeg van mijn buik. Dan trekt ze mijn shirtje omhoog en glijdt met haar hand over mijn dikke pens. Ze speelt er de hele dag mee en zegt dat ik er zo goed uit zie.

Ik drink het pilsje in een teug leeg en ga aan de slag. Zeker Anneke blijft ook niet achter in gewicht. Elke keer als ik weer binnenloop, verbaast mij haar formaat weer. Het lijkt wel of ze elke dag een beetje vetter is geworden. Ze eet nog altijd gretig van de gehaktstaven.

Ik betrap haar er zelfs 's morgens vroeg op. Haar buik wijst bevallig naar voren. Hij voelt waanzinnig zacht. Niet alleen haar buik groeit, het valt mij op dat haar kont ook vele malen voller is geworden. Ze groeit de laatste tijd vooral in de breedte. Ook haar buik wordt breder en groeit niet meer zo hard naar voren.

Zo staat ze daar en ik naast haar. Wat een dik stel beginnen wij te worden. Niet verlegen om een kilo of wat extra. We hebben alweer een tijdje niet meer op de weegschaal gestaan. Het lijkt mij best spannend om het vanavond eens te gaan proberen. Wat zou de weegschaal zeggen?

De laatste keer dat we gewogen hebben was alweer 3 maanden geleden. Zij woog toen 145 kilo en ik precies 99. Geen idee wat het nu kan zijn. Ik merk dat ik stiekem hoop dat ik meer ben aangekomen dan de 9 kilo die zij en de 8 kilo die ik vorige keer erbij had gekregen.


Lees deel 12: Wat staat daar? »

Dit is deel 11 van het vervolgverhaal Onze droomzaak. Benieuwd naar wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: De snackbar »

Reacties

  1. Ik schat anneke 160 kilo en henk zal wel de 120 kilo overschreden zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je begint goed in de buurt te komen. Een volgende aflevering verklap ik het...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)