Dikke gehaktstaaf - Onze droomzaak (10)

De snackbar van Henk en Anneke heeft veel voorraad door de vele klanten die in het zwembad ook een snack komen halen. De gehaktstaaf blijft favoriet en Anneke eet ze niet alleen.

Dikke gehaktstaaf


Ik heb weer eens mijn zwembad aangetrokken voor een duik in het bad. Als ik naar beneden kijk, ben ik getroffen door mijn dikke pens. Hij is niet kleiner geworden, merk ik. De zwembroek wil nog maar net over mijn heupen, maar mijn buik hangt een eindje over de zwembroek heen. Jeetje, ik ben vet geworden, bedenk ik.


Als ik loop schudt mijn buik mee. Hij deint voor mij uit als een zelfstandig wezen en lijkt helemaal zijn eigen gang te gaan. Ik neem een flinke duik in het water en voel mij meteen licht. Heerlijk om zo te drijven op het water. Het lijkt wel of ik makkelijker drijf dan voorheen. Maar het kan ook inbeelding zijn.

Als ik eruit kom en weer naar de snackbar ga, slaat Anneke een arm om mij heen. 'Ja, je bent inderdaad een beetje dikker geworden. Het staat je goed hoor.' Ze streelt over mijn buik en ik voel hoe het mij opwindt. Het voelt heerlijk hoe ze mijn nieuwe vet aanraakt. Inderdaad is mijn buik een flinke vetmassa geworden. Zeker als Anneke het zo in beroering brengt, voel ik goed hoeveel meer ik er gekomen is sinds wij de snackbar hier runnen.

'Hier neem nog lekker wat', zegt ze even later en zet een flink bord met eten voor mij neer. 'Maar zoveel honger heb ik niet', zegt ik snel. 'Toe, neem het maar. Je hebt meer honger dan je denkt.' Ze geeft me een zoen en ik voel nog hoe haar hand over mijn buikje gaat. 'En je buikje wordt er zo schattig rond van', giegelt ze.

Er liggen 6 frikandellen speciaal op het bord en flink wat patat. Ze heeft er een flinke extra toef mayonaise bij gedaan. En voor ik er erg in heb, eet ik het allemaal op. Ze komt het bord ophalen en zet een grote milkshake bij me neer. 'Hier, drink maar lekker op'. Ik zet het rietje aan mijn mond en drink gedwee de enorme milkshake op.

Met een volle maag de grote drukte te lijf gaan, valt mij nog best een beetje zwaar. Maar als er even een moment rust is, schuift Anneke mij een lekkere koffie verkeerd toe. Mierzoet is het, maar ik drink het op en vind het heerlijk. Snel weer verder en ik zie Anneke snoepen uit de frituur. Tegelijk maakt ze een flink bord met groentesnacks voor ons hulpje Maaike. Komt ze zelf nog wel aan eten toe.

Als we klaar zijn, tapt ze het 4e biertje voor me en wrijft weer over mijn buik. 'Ik vind je zo schattig', zucht ze. 'Je buikje voelt zo lekker zacht en het staat je zo goed.' Ze streelt over mijn harige buik. Ik zie hoe ver hij vooruit wijst. Jeetje, wat begin ik vet te worden. Mijn buik ligt op mijn schoot en ik drink mijn pilsje op.

Ik zoen haar intens. 'Ik vind jou ook zo lekker geworden. Alles zo zacht en vol.' Ik streel ook over haar buikje en voel de nieuwe vetrollen. 'Het staat je zo goed en voelt zo lekker.' Zo vrijen we elkaar flink op. 'Wil je nog wat?' vraagt ze. Ik knik. 'Ik heb ook zin.'

Dan zakken even later een flinke hoeveelheid gehaktstaven en frikandellen in de frituur. Als ze uit het vet omhoog komen, zie ik hoe ze de gehaktstaaf diep in de mayonaise laat zakken en aflikt. Alsof het mijn stijve lul is, zet ze er haar tanden in en eet hem gretig op. De schaal met snacks verdwijnt zo stuk voor stuk in onze monden. Ik knoop mijn broek open om mijn volle buik een beetje ruimte te geven.

De laatste dikke gehaktstaaf ligt op de schaal. Ik pak hem op en voer hem haar. Telkens gedoopt in een dikke laag saus. Ze likt en hapt. Heerlijk als hij op is, haal ik mijn pik uit mijn broek. Ze grijpt mijn stijve lul in haar mond en begint mij zalig te pijpen. Wat een gretige mond heeft ze gekregen. Dan gaat ze staan haar broek omlaag, begin ik haar te nemen midden in de keuken.

Wat een geweldig gevoel. Onze volle magen tegen elkaar ketsend. Onze vette lijven drukken zacht in elkaar. Als ik in haar stoot, schudt haar hele lijf mee en ik zie hoe mijn vette pens meebeweegt op het neukritme. Wat een zalig gevoel. Alsof er nooit een einde aan komt, krijst ze. 'Maak me nog vetter. Henk, maak me nog vetter.' 'Doe dat bij mij ook', gil ik en ik spuit haar vol alsof er nooit een einde aan komt.

Lees deel 11: Vakantie »

Dit is deel 10 van het vervolgverhaal Onze droomzaak. Benieuwd naar wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: De snackbar »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)