De revanche (6) – Wie is het kamerolifantje?

Wat vooraf ging: Nicole vindt zichzelf te zwaar. Haar vroegere buurmeisje Sandra wil Nicole helpen net zo'n sexy lichaam te krijgen als zij. Daarom gaan de 2 meiden naar het afgelegen vakantiehuisje voor een zeer intensieve training. Als ze kennismaken met Bas, dan verandert veel. Sandra begint de geneugten van het leven te ontdekken. Terwijl Nicole meer dan ooit afvalt.

Lees eerst het eerste deel van dit vervolgverhaal: Werkloos »

Wie is het kamerolifantje?


De volgende morgen stapte Nicole uit haar bed voor het gebruikelijke rondje hardlopen. Ze stond naast haar bed toen op de deur van haar slaapkamer werd geklopt. Het was Sandra, met een enorme kater. Nicole kon van een meter afstand de dranklucht ruiken. 'O Nicole, het spijt me zo verschrikkelijk wat ik gisteren tegen je heb gezegd. Ik had gewoon teveel gedronken en weet je, ik drink nooit. Ik kan er dus niet zo goed tegen. Maar het spijt me echt verschrikkelijk.' 'Het is goed', zei Nicole. Je had ook gelijk gisteravond, maar ik zal je laten zien dat ik heus wel gedisciplineerd ben. Ik zal je bewijzen dat ik kan sporten en een strak lijf kan hebben. Heus.' Ze had haar joggingkleren al aan. 'Ik ga rennen', zei ze tegen haar vriendin. 'Wacht', zei Sandra. 'Ik ga met je mee.' 'Nee', zei Nicole. 'Ik ga alleen. Ik heb het even nodig om alleen te zijn.' Ze rende de trap af, de deur uit en was weg.


De volgende dagen trainde Nicole zich suf. Ze was de hele dag met oefeningen bezig en at nauwelijks wat. De hele dag stortte ze zich op de gezonde levensstijl. Ze was zo geobsedeerd op het afvallen dat ze helemaal niet in de gaten had dat haar vriendin niks aan sport en oefeningen deed. Bij Nicole vlogen de kilo's eraf en ze was zo druk met trainen, sporten en dieeten dat ze helemaal niet zag wat er gebeurde in huis. Bas voerde de hele dag chocolade, donuts, taart, koeken en chips het huis binnen. Ook zette hij 2 keer per dag een grote zak van de lokale hamburgerketen op de keukentafel neer.

Na 2 weken hard trainen, stond Nicole weer op de weegschaal en zag dat haar nieuwe leven effect had: ze woog 90 kilo schoon aan de haak. 'Jezus', zei ze verbaasd. 'Dat is 20 kilo in amper 3 weken. Ik doe het niet slecht. Meer dan een kilo verlies ik per dag.' Ze holde alweer naar buiten voor een nieuwe workout. Ze rende de bekende weg en werd ingehaald door de auto van Bas. Hij ging langzamer rijden, het raampje ging open. 'Nicole', zei hij. 'Ik wil even met je praten. Heb je een paar minuutjes voor me.' Nicole stopte met rennen en stapte naast hem in de auto. 'Heel even Bas, anders koel ik teveel af. Ik ben aan het trainen.'

Bas keek haar liefdevol aan. 'Nicole, ik maak me een beetje zorgen over je. Begrijp me niet verkeerd, maar ik heb niks met Sandra. Ik vond jou echt een geweldige meid, maar nu ben je echt de hele dag aan het sporten en aan het lijnen. Het maakt je er niet leuker op voor mij. Ik zie je niet eens meer als ik langskom. De hele tijd zit ik opgescheept met Sandra. En het spijt me dat ik het zeg, maar ik kan haar niet uitstaan. Terwijl ik jou zo'n toffe meid vind. Alsjeblieft, geef me toch een kans. Ik vind je echt heel leuk.'

'Dat zie je verkeerd Bas', antwoordde Nicole. 'Je bent echt een fantastische kerel, ik vind je lief, leuk en grappig, maar ik ben niet de juiste persoon voor je. We passen niet bij elkaar.’ Ze eindigde het gesprek abrupt en vertrok voor een nieuwe training.

Ze volgde inmiddels een maand het nieuwe afvalprogramma van haar oude buurmeisje. Ze leefde helemaal in haar nieuwe patroon. Die hele maand had ze zich enorm ingespand, vrijwel niet gesnoept en heel veel getraind. Ze zat nu op 75 kilo. Haar lichaam tekende zich nu mooi af. Voor het eerst had ze nauwelijks een buik meer en kon ze zonder hijgen de trap op en af rennen. Ook verliep het dagelijkse rondje joggen zonder enige moeite. Op haar lichaam zat vrijwel geen grammetje vet, alleen maar spieren. Haar bovenbenen waren zwaar gespierd van al het rennen. Op haar bovenarmen tekenden zich duidelijke spieren af en haar buik bevatte vrijwel geen vet meer.

Al die tijd tijdens die trainingen vroeg ze zich af hoe Sandra zo gemeen had kunnen zijn tegen haar. ‘Hoe bestaat het’, dacht ze. ‘Dat iemand zulke gemene taal uitkraamt tegen iemand anders. Het is gewoon minderwaardig.’ Ondertussen liet ze haar vriendin links liggen en stortte zich al die tijd op de trainingen. ‘Ik zal haar eens een poepie laten ruiken’, dacht ze als ze aan de gewichten hing of kilometers van huis jogde. ‘Ze zal te weten komen dat ik weldegelijk over discipline beschik en heus wel mijzelf kan vermageren.’ Vandaag vond ze het eigenlijk wel het moment om haar nieuwe lichaam aan Sandra te laten zien. ‘Het is goed’, zei ze tegen zichzelf terwijl ze voor de spiegel stond. ‘Ik kan me met een gerust hart aan de buitenwereld laten zien.’

Nicole had nauwelijks in de gaten gehad dat Sandra in die periode nauwelijks meer trainde. Ze liep niet meer mee met het rondje joggen. Bleef ‘s morgens uren op bed liggen en kwam er pas tegen het middaguur uit. Als Bas langskwam om wat lekkers te brengen, gaf Nicole niet thuis. Sandra verstopte het eten en zichzelf als ze het lekkers aan het oppeuzelen was. Nicole kreeg hier niks van te zien. Als Nicole aan het joggen was, was Sandra in de stad om zich vol te proppen met softijs, taart, candies en ander snoepgoed. Dan liet ze zich thuisbrengen door een taxi die dan een paar honderd meter van huis stopte. Zo kon ze bij Nicole de illusie opwekken dat ze aan het joggen was geweest.

Sandra werd dik. In die maand dat haar oude buurmeisje Nicole zich het vet van het lijf trainde, kwam zij zeker 20 kilo aan. Eigenlijk wist ze het niet eens precies hoeveel haar gewicht was. Ze durfde de weegschaal niet meer op en zeker in het bijzijn van Nicole zorgde ze ervoor dat ze nooit naakt te zien was. Haar eens zo atletische en gespierde lichaam veranderde in een zacht en mollig lichaam. Het was onvoorstelbaar dat ze in zo’n korte tijd met behulp van junk food en heel veel snoep zoveel kilo aan te komen. Haar lichaam was al dat vet en die suikers duidelijk niet gewend geweest. Nu leek het erop dat haar lichaam elke hap die ze van het junkfood, de taart, koeken en snoep tot zich had genomen, direct omzette in vet. Elke calorie die Sandra tot zich nam, werd omhelsd door haar lichaam en werd opgeslagen.

De nieuwe situatie die was ontstaan, bracht een enorme revolutie teweeg bij Sandra. Eindelijk had ze ontdekt hoe lekker junkfood was. Dat het eten ervan eigenlijk iedere keer om meer vroeg. Je had een hap op en je verlangde alweer naar de volgende hap. Sandra had dit nooit voor mogelijk gehouden. Het leek wel of ze al die 26 jaar waarmee ze zonder dit heerlijke eten had geleefd, wilde inhalen en elke hap op een nieuwe vroeg. Ze had veel in te halen. Ongelooflijk veel eten had ze nog nooit gegeten. Ze nam het tot zich en het leek of er nooit genoeg was.

Sandra merkte dat haar lichaam veranderde. Nooit eerder voelde ze de sensitiviteit van haar borsten en haar buik. Nu het allemaal wat meer uitdijde, merkte ze hoe haar borsten gevoeliger werden. Ze merkte hoe het haar opwond om over haar borsten te strelen, ze vast te pakken en ze voorzichtig te kneden. Toen ze mager was, deed het haar weinig, maar nu voelde het ontzettend lekker. De reden waarom ze vroeger altijd mannen als oud vuil behandelde, was dat ze haar nooit opwonden. Nu merkte ze dat ze alleen maar aan een man hoefde te denken en te strelen over haar mollige buikje, of het wond haar immens op. Ook werd ze voordat ze er goed erg in had ontzettend nat van onderen en droop de geilheid uit haar kut.

Als ze dan met haar vingers naar binnen gleed, merkte ze dat de huid rond en in haar kut ook zachter geworden was. Haar groeiende lichaam zorgde ervoor dat haar huid strakker gespannen stond en haar groeiende lijf zorgde er ook voor dat ze veel meer te strelen kreeg. Sandra merkte dat de huid de grootste erogene zone was en dat naarmate ze meer aankwam, ze meer huid kreeg en dat ze daardoor steeds sterker opgewonden werd. Sandra kwam nauwelijks de deur meer uit en bleef een groot gedeelte in haar eigen kamer zitten. Ze zorgde ervoor dat ze beneden kwam als haar vriendin weg was.

In haar kamer lag ze lekker op bed te luieren voor de tv. Ze dronk cola en at de hele tijd door van al het snoepgoed dat Bas had gebracht. Tussendoor masturbeerde ze en voelde ze hoe vet haar lijf aan het worden was. Toen ze mager was, masturbeerde ze nauwelijks, maar nu leek ze er geen genoeg van te krijgen. Dan streelde ze over haar dikke borsten en voelde hoe groot ze waren geworden. Dan ging haar vinger naar beneden en voelde de zachte, dikker geworden schaamheuvel. Ze was nat en haar vingers drongen naar binnen. Met de andere hand kneedde ze haar dikke tieten, liet het verse vet door haar handen glijden terwijl de vingers met haar klitje speelden. Wat was dit lekker.

Nicole zag ze de laatste tijd nooit meer. Nicole had last van een fanatieke gezondheidskick. Dezelfde kick als waar Sandra de voorbije 26 jaar geleden had. Nicole trok de hele dag erop uit en trainde elke pondje eraf. Vanuit het raam van haar kamer zag ze Bas de oprijlaan oplopen met een grote boodschappentas boordevol met lekker eten voor Nicole. Hij wist niet dat het eten niet door de mond van Nicole in ging. Nicole zag het eten niet eens, maar het eten zocht het geluk in de maag van Sandra. De eigenlijke weldoener van het eten was Sandra dus en niet Nicole.

Sandra merkte hoe leuk ze Bas eigenlijk vond. De gedachte aan hem wond haar op en de laatste dagen had ze zich dikwijls bevredigd waarbij hij de hoofdrol speelde. Hij betaste dan haar nieuwe vet, gaf haar complimentjes over haar groei en speelde met haar buikje. Het vet schudde heen en weer en bracht haar tot een hoogtepunt. Het was voor Sandra een raar idee dat ze nog geen maand terug zo lelijk had gedaan tegen Bas. Het was namelijk een leuke jongen. Hij liep alweer terug naar zijn auto en Sandra opende het raam van haar slaapkamer. 'Hoi Bas', riep ze vanaf de eerste etage. Bas keek omhoog en riep: 'Hoi. Weet je waar Nicole is?' 'Geen idee', riep Sandra. 'Maar kom je niet even bij me?' 'Nee, dank je', riep Bas. Hij had zich al omgedraaid en liep terug naar zijn auto.

Dat kon Sandra niet uitstaan. Nog nooit had een jongen haar geweigerd en hier was gewoon een jongen die niet in haar geïnteresseerd was. Ze kookte van binnen van woede. Hoe was het mogelijk. Het leek erop dat Bas voor die dikke koe koos en haar links liet liggen. Sandra ging op bed liggen en dacht na over de situatie met Bas. Hij heeft zijn zinnen gezet op die vette koe Nicole, besefte ze. 'Als hij dat wil', dacht ze. 'Dan zal hij dat ook krijgen.'

Die avond kwam Nicole thuis en liep ze naar de koelkast om iets te eten. Toen kwam Sandra binnen. 'Zo varkentje', zei ze. 'Ga je nou iets eten?' 'Ja, als je het niet erg vindt, ga ik iets eten', antwooordde haar oude buurmeisje. Sandra pakte bijna ongemerkt het eten van het aanrecht dat Nicole voor zichzelf had klaargelegd. Ze at het eten openlijk op en sloeg Nicole op haar kont. Op dat moment kreeg Nicole in de gaten dat haar oude buurmeisje was aangekomen. Het verbaasde haar enorm. Ze was niet ver van het postuur dat Nicole enige tijd had. Het zette Nicole aan het denken. 'Wie eigenlijk het varken?' vroeg ze zich af.

Het leek er verdacht veel op dat het gewicht dat Nicole verloren was in de afgelopen weken, had zich vastgeklamd aan Sandra. Als ze nog een maand zo zou doorgaan, dan zou Sandra even dik zijn als zij toen ze hier een maand geleden binnenkwam. Nicole grinnikte bij de gedachte. 'Wat zou er gebeuren als ik stiekem Sandra wat bijvoerde? Hoe zou ze er dan over een maand uitzien? Wie van de twee zou dan het varkentje zijn?'

En zo gebeurde het dat Nicole op internet wat rondsurfde op zoek naar wat recepten voor weight gain shakes. Ze ontdekte een paar recepten met ijs, slagroom, volle romige melk, rauwe eieren, wat siroop, suiker en een flinke scheut olie. Ze haalde in het dorp de ingredienten en liet die avond bijna achteloos een enorme schenkbeker met bijna twee liter zelfgemaakte weight gain shake in de koelkast achter. Vlak voor ze ging slapen ging ze de keuken in en schonk een klein glas voor zichzelf in. Sandra zat in de kamer. 'Zo, eerst nog even een gezonde sportshake dan presteer ik morgen beter', zei Nicole. Ze dronk een slok uit het glas. Jeetje wat lag dit zwaar op de maag. 'Wil jij ook een beetje?' vroeg ze aan Sandra. 'Nou, vooruit koe', zei Sandra.

Nicole schonk een glas in voor Sandra. 'Zo, dat smaakt goed. Is het recept veranderd?' vroeg ze. 'Die ik eerder bij het sporten nam, smaakte veel lichter.' 'Ik heb het recept hier in de sportwinkel vanmorgen meegekregen', zei Nicole. 'Niet verkeerd, kamerolifantje', antwoordde Sandra. Daarna ging ze naar haar kamer met een volgend glas. Snel maakte Nicole nog wat shake bij. 'Dit varkentje ga ik snel wassen', dacht ze terwijl ze de weight gain shake maakte. Ze viel in slaap met een grote grijns op het gezicht. 'Wie is het kamerolifantje straks?' dacht ze nog. Ze hoorde de deur van Sandra's kamer zachtjes opengaan en gestommel op de trap. Die was nog een paar shakes aan het opdrinken, wist Nicole. Ze viel in een diepe slaap met de grote grijns nog altijd op het gezicht.


Lees het zevende deel: Dezelfde kleren »


Lees de eerste buikblog: Volle en ronde hangbuik »
In de buikblog wordt een mooie vrouwenbuik besproken aan de hand van een foto of een filmpje. Doe mee en stuur jouw lievelingsfoto van een mooie vrouwenbuik in voor een bespreking op mooidik.blogspot.com. Vanaf morgen elke dinsdag op Mooidik: de buikblog.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)