De buik (1) - Volle en ronde hangbuik

Vanaf vandaag elke week op dinsdag komt hier een buikblogje. Hierin wordt een foto van een buik getoond, waarbij een korte beschrijving van de betreffende buik volgt. Heb jij een mooie foto van jouw buik of de buik van je vriendin, stuur hem op en wie weet bespreek ik hem volgende week...


Vandaag een heuse hangbuik die ik ergens op het web vond. Hij is nog niet zo groot, maar hij mag er wel wezen. Vooral rond de navel is deze buik heel fraai gevormd. De navel is diep en trekt alle aandacht. Het vet bij deze buik is heel mooi verdeeld, want vlak boven de navel zit een flinke uitdijing. Dat zorgt ervoor dat de buik lichtjes hangt, maar tegelijk ook fier naar voren steekt.

De buik is nog niet helemaal tot volle wasdom gekomen. De buik heeft zich nog niet in de breedte uitgebreid. De vetrol die vanaf de buik over de zij naar achteren loopt laat wel zien dat hij aan het groeien is. Verder is de vetrol die vanaf de rug, onder de borsten door naar de buik loopt,  erg mooi vol. De lovehandle die van de onderbuik naar de rug gaat en de vetrol die van de rug naar de bovenbuik gaat, komen elkaar tegen in een heel mooie en diepe vetplooi. Die er bijna om schreeuwt om te liefkozen...

Wat deze buik zo mooi maakt, is de ronde vorm die zo mooi naar beneden wijst. Het gewicht van de buik wijst nog niet naar beneden, de huid trekt de buik nog vooruit. Een erg mooi gezicht van een vrouwenbuik, dat vooral gedragen wordt door het vet net boven de navel. Hiermee steekt de buik altijd verder naar voren dan naar beneden.

Reacties

  1. Hallo,

    Ik vind het een mooie buik, maar hij vraagt om aandacht hij is namelijk nog lang niet voldoende. Ik zelf een meisje van 21 jaar ben 1.68 dus niet lang en weeg 131 kilo. Ik heb een zusje van 15 en die lijkt een beetje op de foto.
    Ik hoop meer van deze leuke foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En zijn jullie beide inmiddels behoorlijk aangekomen? ;)

      Verwijderen
  2. vraagt zeker omdat aandacht maar mag nog stukken groter, ikzelf ben 18 en weeg 150+ hoeveel precies i dont know.

    lisaverhoeven1993@hotmail.com

    free 2 add

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk buikje, nu alleen nog wat dikker graag dan is deze liefhebber helemaal blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lisa, jij bent nu 20 jaar en nog +150 kg. Of al dicht bij 180 kg??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben wel stukkie verder hihi

      Verwijderen
    2. En hoeveel is een stukkie verder. Ben benieuwd.

      Verwijderen
    3. Hey Lisa ik wil je graag helpen met vet te worden mag ik je helpen? X

      Verwijderen
    4. zou je willen vertellen hoe zwaar je nu bent geworden ? ben erg benieuwd :D

      Verwijderen
    5. Hallo,

      Mijn naam is Isaora, ik ben een fotografe en ben op zoek naar zwaardere vrouwen/mannen die het zien zitten om naakt geportretteerd te worden door mij in studio omstandigheden (Antwerpen). Het is de bedoeling dat de beelden volgend jaar geƫxposeerd worden op een bekende plaats in Belgiƫ en in een boek worden gepubliceerd. Uiteraard blijft het smaakvol. Voor een idee van mijn werk kun je op www.isaorasanna.be terecht. Bij interesse of meer info graag een mailtje info@isaorasanna.be

      Groetjes!

      Verwijderen
    6. Hoeveel kilo weegt jou blote Lichaam en dikke Tieten

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)