Buik 67 – Buikmasturberen

Waar eindigt masseren en begint masturberen? Deze dame geniet van haar vette buik en bespeelt met een vibrator haar navel. De navel ligt diep verscholen in de vetmassa van haar buik. Precies op dit punt vormt zich ook de splitsing tussen bovenbuik en onderbuik. Het vet beweegt zachtjes op het ritme van de vibrator. Hier geniet iemand intens van haar buikvet.

Een buikmassage voelt verrukkelijk. Het is heerlijk je vingers te laten glijden door het zachte vet. Het vet voelt warm en zacht tegelijk. Het siddert bij elke beweging die je maakt alsof het een eigen leven leidt.


Spelen met eigen vet

Een dikke vrouw die met haar eigen vet speelt, is een opwindend gezicht. Veel dikke vrouwen hebben ontdekt dat het lekker is met je eigen vet te spelen. Het voelt zacht en is opwindend. Je kunt heerlijk je handen erin verstoppen en warmen. De huid is gevoeliger.

Er zijn dikke vrouwen die klaarkomen op het spelen met hun eigen vet. De beweging van het vet laat ook de huid bewegen, waarmee het klitje ook gestimuleerd wordt. Het dikke lijf helpt zichzelf zo met klaarkomen. Er zijn zelfs dikke vrouwen die beweren dat het lekkerder is dan heftige seks.

Buikmasturberen

Naar de buikmasturbatie kijken is ook lekker. Zeker als ze speelt met haar dikke buik. De hand ligt mooi op het vet en vormt een bruggetje tussen de bovenbuik en onderbuik. De onderbuik bolt mooi over bovenbenen en heupen. En je weet dat ze een gouden moment beleeft. Het vet zet alles in beweging. Genoeg om hemels klaar te komen op het eigen vet.

Met dank aan bbwbuffet.com voor het beschikbaar stellen van de foto.

Reacties

  1. Hoe kan ik mijn vriendin masseren
    Gr jens

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe bedoel je dat, Jens?

      Ligt er ook een beetje aan wat je vriendin lekker vind natuurlijk!

      Verwijderen
  2. gadverdamme, dit is niet mooi, zoals al die andere plaatjes, dit is ranzig! Verwijderen aub

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je het niet mooi vind wat doe je dan op deze site Troll

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Hoe zwaar weeg je nu en hoe dik wil je worden.

      Verwijderen
    2. tijd voor de slachtbank

      Verwijderen
    3. Wil je zo dik worden dat je niet meer kan bewegen.

      Verwijderen
  4. Kan me hier heerlijk op aftrekken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zou graag gelijk klaarkomen met een dikke vrouw die klaarkomt door met haar vet te spelen.
    Arno.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben aardig op weg om steeds dikker te worden. Zit nu op 103 kg. Ik geniet enorm van mijn groeiende lijf. Helaas vindt mijn man het helemaal niks en krijg ik veel commentaar van mijn omgeving.

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet doen wat je zelf wil Sara
      en als jij lekker dik wil worden moet je dat doen.
      maar ik snap je man en je omgeving ook.
      groetjes
      Robin

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)