Dikke ronde buikje - Feeder wordt feedee (6)

Monique werkt als manager op kantoor en merkt hoe haar stagiaire haar vetmest. En eigenlijk vindt ze het helemaal niet zo erg.

Ik ben een beetje van mijn a-propos. Rebecca buigt zich naar mij toe - nog meer zicht op haar boezem - en ze fluistert in mijn oor: 'Je hoeft niet te blozen hoor. Ik wil dit.' Haar zachte adem in mijn oor en haar stem, bezorgen mij meteen kippenvel. Wat is dit.

Voor ik er erg in heb, drukt ze haar lippen op de mijne. Ik ben zo stomverbaasd. Nog voor ik kan reageren voel ik hoe haar hand langs mijn sjaal glijdt, over de hals van mijn zomerjurk. Vakkundig bereikt haar hand mijn beha en borsten. Als we ons losmaken, ben ik helemaal buiten adem. Mijn hele lichaam staat in brand en ik voel hoe erg ik bloos.

'Ik wil dit ook', zeg ik. Ik pak haar hand en trek haar mee naar buiten. Ik haast me terug naar het hotel, met haar aan mijn hand. Ze lijkt zelf ook verbaasd. Wauw, wat raak ik snel buiten adem. Nog voor we de lift van het hotel bereiken, ben ik aan het hijgen. Ik weet niet zo goed of ik hijg van de opwinding of dat de inspanning van de snelle oversteek van het restaurant naar het hotel, parten speelt. Dat laatste kan natuurlijk niet, denk ik snel.

'Je rent niet vaak meer hè?' vraagt Rebecca als we in de lift staan. Ze merkt dat ik zweet en legt haar hand liefdevol op mijn dikke ronde buikje. 'Ik ren het eten naar mijn mond, dat zal het wel zo ongeveer zijn', antwoord ik. Ik probeer met een grapje mijn teruggelopen conditie te erkennen. Ik voel hoe Rebecca met haar hand over mijn buik wrijft en dan opzij een kneepje in mijn dikke imponerende lovehandle geeft.

Daarna drukt ze me tegen de achterwand en begint mij meteen te zoenen. Haar tong begint rondjes om mijn tong te draaien. Wauw, wat een gevoel. Ik smelt, word helemaal meegenomen door haar begeerte. Wat een intentie. Mijn tong draait mee, we maken een wals in de monden. Wat is dit lang geleden. Haar shirt springt open. Haar kleine, fijne borsten drukken tegen mijn zware enigszins doorzakkende memmen. Ze is kleiner, magerder en wat fijner gebouwd dan ik. Ik had haar best weg kunnen duwen. Maar dat doe ik niet. Ik merk dat ze zelfverzekerd is en dat maakt haar onweerstaanbaar. Wat een vrouw.

Al kussend bewegen we ons in de richting van de hotelkamer. Rebecca doet de deur open en duwt me daarna zo hard op bed dat ik verbaasd een kreet uitstoot. Wat gebeurt hier. Ze tilt mijn jurk op tot over mijn huepen en rukt mijn oudewijvenslipje met een ruk naar beneden. Ik ben helemaal verbaasd wat hier gebeurt en kom overeind. Rebecca duwt me met verbazingwekkend veel kracht weer terug in de kussens. Ze plant haar knieën aan weerszijden van mijn brede taille en houdt mijn handen met haar eigen handen boven mijn hoofd.

'Dit vind je toch leuk baas?' zegt ze met een grote grijns op haar gezicht. Ze buigt zich voorover en kust me. Haar mond smaakt naar muntkauwgom. Haar hand beweegt in de richting van mijn borsten terwijl we kussen. Deze keer duw ik mijn tong in haar mond en neem de leiding. Voorzichtig probeer ik mijn armen los te krijgen.

'Geen verzet', zegt ze streng. Rebecca trekt de sjaal van mijn nek, pakt mijn polsen en bindt ze met de sjaal aan de bedstijl vast. 'Wat gebeurt hier?' denk ik. 'Laat ik me serieus door deze magere skelet vastbinden aan het bed?' Ze maakt mij nog steviger vast. Ik kan geen kant meer op.

Haar handen zakken omlaag en knopen mijn jurkje verder open. Ze maken het behabandje vakkundig los. Wauw, dat ben ik van veel kerels niet gewend. Daar moet je het soms zelf doen. Daar heeft ze mijn grote tieten al beet. Ze kneedt het tietenvet heerlijk. Wat een massage. Haar nagels strijken plagerig over mijn tepels. En ze begint met haar mond een tepel wat vakkundiger aan te pakken. 

Ik zucht en krom mijn rug. Wat is dit overweldigend. Ik kronkel van begeerte en van deze aanrakingen. Rebecca neemt alle tijd om mijn tepels te kussen en mijn tieten te masseren. Totdat ze eindelijk naar beneden gaat met haar handen en mond om mijn buik te kussen.

Ik ben mij pijnlijk bewust van mijn enorme buik. Oei, vooral de laatste maanden heeft mijn buik eraan moeten geloven. Niets meer van de atletische platte buik van 21 jaar geleden. Hier straalt het kantoorvet van cappuccino's en heel veel donuts, taartjes en andere zoete lekkernijen. Zij is er notabene de schuld van. Rebecca lijkt zich ook weinig aan te trekken van mijn dikke buiik. Mijn jonge minnares lijkt mijn buik alleen maar leuk te vinden. Wat een aandacht. Meer nog dan zonet voor mijn borsten.

Lees het slot, deel 7: Strelen en kronkelen »

Dit is het 6e deel van het vervolgverhaal Feeder wordt feedee. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)