Strelen en kronkelen - Feeder wordt feedee (7) - Slot

Monique merkt dat haar oude verlangen om iemand vet te mesten naar zichzelf is verplaatst. Ze vindt het heerlijk hoe haar stagiaire haar vetmest. En meer dan dat.

Strelen en kronkelen

Ze likt langzaam rond mijn navel, knijpt in mijn onderbuik en schudt het vet heel zachtjes heen en weer. Dan stopt ze. 'Heb je honger?' vraagt ze. 'Mmmm, een beetje', antwoord ik naar waarheid. 'Ik heb wel een idee', zegt Rebecca. Ze blinddoekt me met een zwarte maillot die ze uit haar tas heeft gehaald.

Voor ik er erg in heb, stopt ze een heerlijke chocoladereep in mijn mond. Zachte chocola, ik hoef het amper af te happen. Het smelt op mijn tong. Nog een hapje. Wat een sensitiviteit. Ik ervaar ineens wat ik altijd mijn eerdere minnaars aandeed. En ik heb er geen hekel aan. Sterker nog, ik geloof dat ik het helemaal niet zo erg vind. Ik merk dat het mij zelfs opwindt.

Ze duwt de rest van de reep in mijn mond. Ik proef de zoete chocolade. Wat een smaken. Ik voel hoe ik van onderen natter en natter word. Rebbecca's tong zakt verder naar beneden, trager en trager. Haar vingers spelen met mijn buik. Alles schudt heen en weer. Ze duwt een 2e reep in mijn mond. Ik hap en slik, hap en slik. Het gaat maar door. Dan duikt haar gezicht omlaag, drukt zich onder mijn buik, over mijn volvette venusheuvel, dieper omlaag. Haar tong duwt mijn schaamlippen uit elkaar. Verder naar binnen, de zachte wand van mijn kut betastend. Nog dieper, iets omhoog. Daar in het puntje, bovenin duwt ze speels het puntje van haar tong. Draait fijnzinnig en razendsnel rondjes. Wauw, wat gebeurt hier. En hoe het kan, een nieuwe reep drukt ze in mijn mond. Ik moet snel happen en slikken. Kan bijna niet ademen doordat alle aandacht naar beneden gaat.

Haar geoefende tong speelt in mijn binnenste terwijl de smaak van chocolade mijn mond vervuld. De 4e reep en haar tong jaagt schokgolven door mijn hele lichaam. Ik voel het van mijn tenen tot op mijn bovenste kruin op mijn hoofd. Mijn hele lichaam verandert in een erogene zone. Haar spelen met haar handen met mijn buik, over mijn dijen en spelen over mijn lovehandles. Zachte kneepjes, dan weer meeschudden van mijn lichaam op het ritme van haar tong. Hier bespeelt een getrainde atleet mij. Ze heeft alle touwtjes in handen. Ik kan het niet helpen en ik kreun, kreun. Ik smeek haar om een nieuwe reep chocolade. Alsjeblieft, voer mij vetter en beroer mij. Wat is dit een verrukking.

Mijn benen beginnen te trillen, mijn lichaam kronkelt onder alle bewegingen en strelingen. Zachte en harde rukken, stoten, kroelen. Mijn vette pens schudt van opwinding mee. En ik hoor hoe Rebecca zachte kreuntjes uitstoot van genot. Zoveel geilheid in 1 bed heb ik nog nooit meegemaakt.

'Oké, je mag vet zijn voor mij', plaagt Rebecca nadat ik voor de 3e keer alles voel tintelen en meetrillen. Ze duwt een nieuwe reep chocolade in mijn mond. Ik hap en ik slik, ik slik. Ik slik door en door. Ze drukt mijn benen weer uit elkaar en duwt haar tong weer bij mij naar binnen. Nog effectiever dan net. Het orgasme is er al voordat ik er erg in heb. Als een zware regenbui die ik in de verte wel zie aankomen, maar die mij al raakt voordat ik kan schuilen.

Bijna bewusteloos laat ze mij liggen en kruipt omhoog naar mijn mond om de chocola met de smaak van mijn eigen lichaam te mengen. Ik proef intense geilheid en ook begeerte. We zijn er nog niet. Als we even stoppen met zoenen, kijk ik haar geil aan. 'Heb je nog iets anders te eten dan chocola?' 

*

Een jaar later lig ik bedolven onder de pizzadozen. Ik lig ernaast, gevuld zoals een kalkoen met kerst op tafel. Mijn buik is buiten proporties gegroeid. Overal sidder het vet rond mijn lijf. Het laatste jaar ben ik nog eens het gewicht dat ik als 21-jarige woog, aangekomen. De weegschaal tikt al aan de 180 kilo. Met mijn 1 meter 74 is dat een flinke vetmassa die ik elke dag weer meeneem naar kantoor. 

Ik laat mij goed verwennen tijdens werktijd met de bijzondere koffie en heerlijke zoetigheden. Ik ben wat trager geworden en luier, veel luier. Ik laat me heerlijk verwennen door Rebecca. Ze houdt meer van mij dan ooit. Ze geeft me de hele dag overal liefkozingen. Vooral de vette plekjes zijn favoriet. Ze weet mijn lijf nog elke dag in totale extase te brengen. Ze voert me dag en nacht met alle lekkernijen.

Mijn dagen als feeder liggen lang achter mij. Mijn dagen als feedee zijn nog maar net begonnen. Ik kan nog meer dan genoeg bij. En elke nieuwe kilo wordt door Rebecca met nog meer liefde en aandacht begroet. Ik ben 3 keer zo zwaar dan toen ik 21 was, maar het is het meer dan 3 keer waard.

Dit is het 7e en laatste deel van het vervolgverhaal Feeder wordt feedee.

Reacties

  1. Wat een goed en geil verhaal.
    180 kg wat een mooi en lekker gewicht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Was weer een mooi werkje om te doen. Volgende week weer een origineel verhaal van mijzelf...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)