Laatbloeier - Feeder wordt feedee (1)

De laatbloeier Monique ontdekt dat het haar opwindt als haar sportmaatje Chris dikker wordt. Ze is nog maagd en al 21 jaar.

Laatbloeier

Ik loop niet erg vooraan met mijn seksualiteit. Mijn maagdelijkheid ben ik verloren op mijn 21e. Dat is nu precies 21 jaar geleden. Ik ben een laatbloeier, dat klopt best wel. En dat geldt niet alleen voor mijn maagdelijkheid.

Chris ken ik al sinds ik op de universiteit begon. Hij is een jaar voor mij begonnen en een teamgenoot in het atletiekteam van de studentenvereniging. We worden snel vrienden omdat we allebei aan verspringen doen. Met zijn 1,85 meter lengte, donker en knap. Een bundel spieren van 76 kilo. Hij is de droom van elk meisje, behalve mijn droom.

Ik ben pas echt een jaar later verliefd op hem geworden. Dat is in een waanzinnige zomer waarin hij op pad gaat met zijn toenmalige vriendin. Als hij terugkomt op de campus, ziet hij er heel anders uit dan voordat hij wegging. Meneer, de lange, knappe donkere man heeft serieuze liefdeskilo's erbij gekregen.

Is hij eerst slank en gespierd, na die vakantie draagt hij een kilo of 20 aan vet erbij. Als je niet weet dat hij eigenlijk een atleet is, zou je zeggen dat het een heuse korpsbal is die elk weekend veel te veel bier drinkt. Het grootste deel van zijn nieuwe aanwinst, zit in zijn buik en gezicht. Een opvollende onderkin heeft hij gekregen, een kogelronde bierbuik, bolle wangen en duidelijk een zachte volle borst. Ik meen zelfs door zijn shirtje heen mannentietjes te zien. Voor iemand die ik ken voor hij zich zo heeft laten gaan, ziet hij eruit alsof hij echt moddervet is geworden.

Zomaar van de ene op de ander dag ben ik van iemand die een vriend is, veranderd in iemand die een aanbidder is. Zeker, ik heb een geheim waar ik me ook best een beetje voor schaam. Ik koester namelijks verlangens die sommige mensen als een feeder bestempelen. Ik raak hopeloos opgewonden van het idee dat iemand heel veel eet, meestal junkfood en dan gigantisch aankomt. Ik fantaseer meestal over mannen, maar dat niet alleen. 

Ik vind het ook heel opwindend om te fantaseren hoe meisjes aankomen. Ik hoef maar een reepje nieuw vet bij een medestudente te bespeuren, of ik raak uitzinnig van opwinding. Misschien komt het omdat ik best wel een fitnessfreak ben. Het contrast tussen een dik iemand en een afgetraind lichaam windt mij gewoon heel erg op.

Daarom heb ik ineens veel meer interesse voor Chris. Zeker ook als een paar teamgenoten hem plagen omdat hij zo uit vorm raakt. Hij is van de beste verspringer uit ons team uitgegroeid tot de slechtste en zeer zeker de vetste. Ik doe ook mee met plagen. Dan por ik in zijn buikje met een opwinding die normaal alleen bij mijn fetisjfantasie bedenk. 

Tuurlijk probeert hij met een meisje te daten. Dat is voor mij best wel een probleem. De oplossing is even simpel als gemeen. Ik voel me er een beetje schuldig over, maar ik moedig hem dus aan om wat meer te eten en te drinken. Dit aanmoedigen verandert al snel in een heuse obsessie. Ik neem dan lekkere dingen mee naar de training, waaronder de snacks die hij heel lekker vindt. Ik stop ze in zijn tas of geef ze gewoon aan hem. 'Hier, dat heb je wel verdient, na zo'n training', zeg ik dan.

Als ik met hem op een feestje ben, stimuleer ik hem veel te drinken. Als Chris dronken is, verandert hij in een allesverslindende veelvraat. Hij eet dan echt alles op wat ik hem voorzet. Daar doe ik dan ook extra mijn best voor. Elke kans grijp ik aan om deze man vet te mesten.

Hij klaagt, maar onderwijl eet hij onverschrokken door. Hoe vaak hoor ik hem niet zeggen: 

  • 'Jeetje, ik word zo verschrikkelijk dik. Ik moet stoppen met zoveel te eten.'
  • 'Ik ben zo'n onmogelijke dikzak aan het worden. Kijk dan eens, ik pas niet eens meer in mijn hemd.'
  • 'Nog nooit ben ik zo zwaar geweest zeg. Ik moet dringend afvallen.'

Om eerlijk te zijn, ik raak best van streek van deze opmerkingen. Ik wil niet dat Chris bewust is van zijn dikte. Boven alles wil ik niet dat hij ongelukkig is. En helemaal niet dat hij gaat afvallen. Dat klinkt mij echt verschrikkelijk in de oren.

Lees deel 2: Winterseizoen »

Dit is het 1e deel van het vervolgverhaal Feeder wordt feedee. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)