Buiken, borsten en billen - Doktersbezoek (11)

Dokter Bilosch heeft bij toeval ontdekt hoe zijn patiƫnten fitter worden, maar ook ongelooflijk aankomen. Martha en Nabila zijn hierop geen uitzondering. Hun buiken, borsten en billen ronden meer dan bij wie dan ook.

Buiken, borsten en billen

Martha en Nabila hebben nu samen een kwartaal hun nieuwe dieet. Dokter Bilosch volgt de vorderingen op de voet. Ze wegen wekelijks, zetten de bevindingen in de speciale App. Hierin houden ze ook bij wat ze elke dag eten. De stappenteller in de app en andere geavanceerde apparatuur houdt bij hoeveel ze bewegen.

Dokter Bilosch kijkt elke vrijdag voor het weekend begint, in de computer om alle gegevens bij te werken. 'Ik zie dat Martha beduidend minder beweegt dan Nabila. Dat is een goed teken', praat hij tegen zijn beeldscherm. Hij kijkt naar wat ze eten. Dat zijn flinke hoeveelheden, de app rekent voor dat ze daarin niet veel voor elkaar onderdoen.

Er wordt op zijn deur geklopt. Hij roept 'Ja', daar staat Nabila. 'Dokter is het goed als ik naar huis ga. Ik ben klaar.' Hij kijkt haar nog eens goed aan en ziet dat het witte jasje dat ze draagt alweer te klein is geworden. Het is dit keer niet haar grote buik die ruimte voor zich opeist, maar haar enorme kont.

Elke stap die ze zet, schut haar hele lijf in het uniform. De broek knelt om haar dikke benen heen. Haar bovenbenen schuren tegen elkaar en hij ziet zelfs de aftekening van haar venusheuvel in haar broek. Dokter Bilosch merkt dat het hem opwindt.

Het nieuwe dieet en vooral de medicijnen hebben een mooie uitwerking op zijn assistente. 'Ja, lijkt me prima. Ik heb een verrassing bij je thuis laten bezorgen', zegt hij er snel bij. Nabila slaakt een hoog gilletje. 'Oe, dan ga ik snel naar huis. Ik heb al zo'n vermoeden dat het iets is om op te eten.' Hij grinnikt. 'Je zit er niet ver naast. Bestel je volgende week een nieuw setje voor je. Broek, shirt en jasje.' Ze knikt. 'Het gaat hard.'

'Ik zie trouwens dat Martha veel minder beweegt dan jij', vervolgt dokter Bilosch. 'Ik ben benieuwd of dat een bepaalde uitwerking heeft. Net als dat ik heel nieuwsgierig ben naar de aanwinst bij veel zoetigheid, versus veel hartig eten. Ik verwacht dat dit een andere groei oplevert.'

Ze knikt. 'Ik weet dat wel zeker, maar ik zal niks verklappen. Volgende week komt Martha voor de grote check up en ik denk wel dat je een verschil tussen ons zult zien.' Nabila's ogen glinsteren als sterretjes bij het vooruitzicht dat haar vriendin volgende week langskomt. Er is veel gebeurd. Dokter Bilosch voelt dat er iets moois voor hem in het verschiet ligt. Voor Martha heeft hij ook een extra pakketje zoetigheid voor het weekend laten bezorgen.

Hij verkneukelt zich al aan het beeld wat ze dit weekend zullen eten. Hij weet ook precies waar ze van houden. Zo heerlijk om te zien hoe de buiken, borsten en billen van de 2 dames groeien. Elke week weer een stukje ronder, elke week weer een stukje voller. Hij voelt hoe het idee hem opwindt. Ze beginnen er iedere week mooier uit te zien. Elke gram vet die hij bij ze aankweekt.

Zijn vingers gaan over het beeldscherm. Daar gaan de bestellingen. Te beginnen vanavond, morgenochtend, middag en avond. En zondag wordt nog een extra feestje. Waarom niet 3 in plaats van 2 pizza's. Ik durf te zweren dat ze het allemaal opeten. De ene lekkernij na de andere bestelt hij. Ze hoeven het hele weekend de deur niet meer uit. Gewoon als dankjewel. Of is het meer dan dat?

Lees deel 12: Pizza »

Dit is het 11e deel van het vervolgverhaal Doktersbezoek. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd naar wat er vooraf gaat?
Lees het 1e deel van Doktersbezoek »

Reacties

  1. ik wil veel foto,s van Martha en van Nabila met dikke blote buiken en borsten en dikke blote konten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Van grote blote borsten en blote dikke Ronde buiken

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)