Onze droomzaak - Dapper (5)

In de droomzaak van Henk en Anneke is het een komen en gaan. Als ze op een avond met vrienden samen heel gezellig eten en drinken. Dan begint Anneke dapper aan een onmogelijke weddenschap.

Dapper


Anneke neemt nog een pilsje. Ze begint een beetje aangeschoten te worden. Ze drinkt niet zo vaak en zeker geen bier. Haar vrienden hebben haar een beetje dronken gevoerd, lijkt het. Ik heb het niet zo in de gaten gehad, maar nu merk ik het wel. Ze begint dapper aan haar taak, maar ze let ook goed of ik mij aan de afspraak houd. 6 bamischijven beloofd ook een hele operatie te worden.


Tot mijn verbazing verdwijnen de eerste 8 gehaktstaven snel in haar mond. Ze is gulzig en ook een beetje geil. Dan wordt het moeilijker. Ze maakt het schort dat ze nog aan heeft, los. 'Een beetje meer ruimte', zucht ze en neemt een flinke slok bier.

Ik merk na 4 bamischijven dat ik het ook zwaar begin te krijgen. Ik doop de schijf steeds in de schaal met mayonaise die tussen ons in staat. Dan glijdt het er beter in. Anneke heeft er weer 2 mexicanen in zitten. Ze legt haar hand op haar buik. 'Oei, het is flink wat. Ik geloof niet dat ik er eerder zoveel achter elkaar op heb gehad. Dit lijkt wel het dubbele van wat ik normaal eet en dan ben ik al vol.'

Ze laat het er niet bij zitten en als ik de 6e schijf naar binnen werk, neemt zij de laatste hap van de gehaktstaaf. Ze ademt zwaar en moet de knoop van haar broek losmaken. Haar hand ligt op haar buik. Ik voel ook hoe vol mijn maag zit en elk moment uit elkaar lijkt te barsten. Dat gevoel. Helemaal vol te zijn en bijna niet meer te kunnen bewegen. Het voelt inderdaad heerlijk. Anneke neemt de laatste slok van haar biertje en zucht. 'Het doet wel pijn, zo vol.'

We rijden even later naar huis. Moeilijk om goed op te letten met zo'n volle buik. Anneke kreunt. Ze heeft haar buik nog meer ruimte gegeven. Ik zie hoe haar enorme pens zich duidelijk aftekent in haar shirt. Het onderste reepje buik steekt onder het shirtje uit. Als we thuiskomen, waggelt ze naar binnen, trekt alle kleren uit en laat zich op bed ploffen.

Ik kruip naast haar en streel haar buik. Ze kreunt intens. Haar buik staat strakgespannen van al het eten dat ze naar binnen heeft gewerkt. Ik voel hoe dik ze is geworden. Ik schat in dat ze weer haar oude postuur heeft. Haar borsten liggen groot en zacht, half op haar buik. Wat is ze toch mooi. Ik masseer haar buik en voel hoe hij langzaam weer ontspant.

Dan een heftige zoenpartij. Ze trekt mijn broek uit en geeft me een heerlijke pijpbeurt. 'Deze staaf is ook lekker', grapt ze. Waarna we lekker tegen elkaar aan in slaap vallen. Wat een leventje. Ik geniet ervan dat ze zo goed eet en zich helemaal laat gaan.

Lees deel 6: Bierbuik »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)