Genot voor het oog - Onze droomzaak (7)

De snackbar van Henk en Anneke legt ze geen windeieren. Wat een droomzaak en dat kun je ook aan haar zien. Haar nieuwe rondingen zijn een genot voor het oog.

Genot voor het oog


Al die tijd durven we niet op de weegschaal te gaan staan. Als we eindelijk een dagje vrij hebben en naar de sauna gaan, valt ons allebei op dat we wel met een flink stukje extra rondlopen. Zo in je niksje, is het ook best een beetje confronterend. Ik zie dat mijn buik er niet slanker op is geworden sinds Anneke het opmerkte. Sterker nog. Hij lijkt het er behoorlijk van genomen te hebben.


Het is ook wel wat meer een bierpens geworden. Elke avond gaan er wel een paar biertjes is. Laatst hadden we een Amsterdamse avond georganiseerd en dronken wij af en toe een glaasje mee. Met alle bitterballen, kaasplankjes en andere vettigheden was het een prachtige avond. Wat hebben wij gegeten zeg.

Bij de afdronk met nog een paar vrienden, werd het best laat. Ik dronk een beetje meer dan anders en Anneke wist hem ook aardig te raken. 'Ik moet wel goed voor mijn buikje zorgen', zei ik half aangeschoten tegen een vriend. Hij is ook niet de slankste. 'Ja', antwoordde hij. 'Je bent aardig gegroeid de laatste tijd. Je kunt wel zien dat je een snackbar runt. En niet alleen aan jou.'

Hij keek naar Anneke. 'Zij is weer even dik als vroeger. En ik moet je eerlijk zeggen. Het lijkt haar nu beter te staan dan toen.' We moesten allebei lachen. 'Dat idee heb ik ook.' 'Maar', vervolgde hij. 'Jij bent nog nooit zo dik geweest als nu. Bevalt het een beetje?' 'Om eerlijk te zijn Bert, ik vind het heerlijk. Ik geniet van het eten en de biertjes. Hihi. Gewoon je helemaal laten gaan. Zalig. En in bed is het ook niet verkeerd, omdat er nu 2 kussentjes tegen elkaar drukken. Dat voelt geweldig.' Bert moest er wel om lachen. Na het afsluiten zijn we met de taxi naar huis gereden. Jeetje, wat een avond. We hadden nog nooit zoveel omzet gedraaid en dan nog dronken thuiskomen. Dat zullen weinig ondernemers ervaren.

Na het bezoek aan de sauna gaan we toch maar eens op de weegschaal staan. We willen weleens weten hoe het ervoor staat. Anneke is ronder dan ooit lijkt het. Ik denk niet meer dat ze alleen het gewicht dat ze kwijt was, heeft teruggewonnen. Ik verwacht dat er ook wel een beetje rente bij komt. Woog ze bij het begin van onze onderneming 107 kilo, als ze op de weegschaal gaat staan, loopt hij aardig door om te stoppen bij 136 kilo. 'Jeetje', zegt ze geschrokken. Dat is bijna 30 kilo in de 9 maanden dat we de zaak hebben. 'Meer dan 3 kilo is er per maand bijgekomen. Oeps.'

Had ze vroeger op haar zwaarst rond de 130 kilo gezeten. Nu is er 6 kilo extra bijgekomen. Ze heeft een flinke buik gekregen. Ze kan hem met haar handen oppakken en een stukje optillen. Dat is niet het enige. Haar borsten zijn zeker 2 cupmaten gegroeid. Waren het vroeger al kanjers, nu zijn het heuse joekels. Wat een tieten zeg. Ze schudden heel mooi met haar mee. Haar decollete heeft zich tot een prachtige diepe en zachte spleet ontwikkeld. Een genot om naar te kijken.

Lees deel 8: Optelsom »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)