Welke soorten vrouwenbuiken zijn er?

Bij veel mollige en dikke vrouwen moet vooral hun buik het ontgelden in de jammerklacht over hun dikte. Ze vinden het maar een slobbermassa van vet die in de weg zit. Ze praten dan heel denigrerend over hun eigen lichaam, terwijl ik echt gek ben op vrouwenbuiken. Niet alleen hoe zo'n mooie, volle ronde buik ontstaat, maar ook welke vele soorten de dikke vrouwenbuiken er zijn.

Elke buik ziet er namelijk weer anders uit. Het vet is altijd weer anders verdeeld over het lichaam. Ik zal hier eens een grof onderscheid proberen te maken:

  1. de massieve buik
  2. De massieve buik
    Een buik die in alle opzichten een grote massa vormt, zonder zich op te spitsen. Veel mensen typeren het als een bierbuik, terwijl deze buik naar mijn oordeel de oerbuik is. Vooral als hij mooi vooruit steekt, is het een lust voor het oog. De massieve buik is er in alle denkbare variaties, waarbij het vet van boven naar beneden anders gepropositioneerd is. Als hij vervolgens een klein beetje hangt, dan neigt hij naar het hangbuikje

  3. het hangbuikje
  4. De hangbuik ook wel liefkozend hangbuikje genoemd
    Bij het hangbuikje concentreert het vet zich met name in de onderbuik. Hierdoor ontstaat een heel aantrekkelijke bol die al snel naar beneden zakt en daar heen en weer zwabbert. Het is erg opwindend het hangbuikje van onderen iets op te tillen en dan te laten vallen. Ook de eigenaresse van het buikje vindt dit heel erg lekker, dan trekt haar kutje ook iets samen

  5. de gesplitste buik
    De gesplitste buik
    Een veelbesproken onderwerp op forums van buikenaanbidders: is de gesplitste buik genetisch bepaald of komt het door de snelheid waarmee de buikeigenaresse aankomt? Ik ben ervan overtuigd dat de plaatsen waar het vet wordt opgeslagen echt genetisch bepaald is en daarmee ook hoe het vet zich ophoopt.

Lees mijn blog over de Soorten gesplitste vrouwenbuiken die er zijn »

Uiteraard vormt menig vrouwenbuik een combinatie van de hierboven beschreven buiken. Heb jij een mooi verhaal bij je eigen buik, de buik van je geliefde of een buik die je immens opwindt, stuur het op. De mooiste verhalen en buiken worden beloond met publicatie op deze blog.

Reacties

  1. Geweldige blog! Ik blijf ´m volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker opwindend om te horen dat er gelukkig meer mannen zijn die opgewonden raken van mooie dikke buiken. Van buik 3 wordt ik wel heel erg geil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niets zo lekker als een flinke dikke vrouw.
    voor mij persoonlijk hoe dikker hoe liever.
    al dat heerlijke kneedbare vet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de buik is het geilste deel van een vrouw, en hoe meer vlees hoe geiler. Prachtige voorbeelden hier, en een geweldig blog.
    Arno, 72, Alkmaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ik ben een meisje van 50 kilo en 1,70 en ik wil graag dik worden maar dat lukt niet ik eet heel veel vet eten en ik eet ongeveer 6000 calorien per dag maar het helpt allemaal niks.
    HELP ME ASJEBLIEFT

    ps: ik kom uit twente

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag meisje,
      mail me: jblvdgr@gmail.com, dan zullen we eens zien wat we kunnen doen. Strak programma en discipline, en doorzetten.
      Ik woon in het westen, dus het moet wel allemaal per mail. Maar ik doe het graag. 50kg. is natuurlijk helemaal niets, ook niet bij jouw lengte; daar moet auw wat aan gebeuren.
      Lieve zoen op je buik,
      Arno.

      Verwijderen
  6. Ugh. Echt ranzig, dit is toch niet gezond! Meisje van 50 kg, ik weet zeker dat er miljoenen vrouwen zijn die een moord zouden doen voor jouw slanke figuur, ga het nou niet verpesten! Dun is veel gezonder dan dik en de meeste mannen vallen nog steeds op slanke tailles.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)