Hoogtepunt - Dikke maatjes (41)

Er is niet zoveel nodig voor een stijve. Je kleine Frankfurter steigert zich zo tot Eifeltorenformaat. Dat weet Sandra ook wel en ze maakt er gretig misbruik van.

Hoogtepunt

Je weet dat er niet veel tijd meer is. Je wilt niet gestoord worden precies op het hoogtepunt, dus je aandacht gaat helemaal uit naar het klaarkomen. Dat kan nooit meer lang duren. Je voelt hoe Sandra geniet van je zware lijf en je harde pik. Je fupa schudt zachtjes mee op haar pijpritme.

Je voelt hoe je hele lijf zich samentrekt in de richting van je pik. Alles spant samen en schudt op haar liefdesritme. 'O Sandra', schreeuw je. 'Ik kom, ik kom!' Ze beweegt door. Je pikt trekt samen en explodeert in haar mond. Al het zaad komt los. Je ziet hoe ze slikt, maar het is teveel. Ze kreunt van al dit heerlijke zaad dat bij haar naar binnen komt.

Precies op dat moment gaat de deurbel. Sandra's ogen staan wijd open. Ze heeft je lul nog steeds in haar mond. Ze trekt zich terug. Je ziet het sperma glimmen op haar lippen en naar beneden van haar kin druipen. Ze slikt nog een keer en staat op om de slaapkamer uit te gaan. Ze veegt nog snel met een doekje langs haar kin voordat ze naar de voordeur loopt. Je hoort haar Agnes begroeten.

'Hoi Agnes. Ik ben zo blij om je weer te zien.' 'Hé Sandra. Ik ben ook zo blij dat ik er ben. Gaat het wel goed met je?' vraagt ze bezorgd. 'Niks aan de hand hoor. Er is iets in mijn keel geschoten.' De twee meiden blijven kletsen terwijl jij je aankleedt en je tanden poetst.

Je draagt een blauw shirt en stretchbroek vandaag. Je buik puilt erin duidelijk naar voren, maar dat maakt je niet uit. En Agnes zal zich er ook niet aan storen. Zij hoort bij het feederimegroepje. Kleding etiquettes behoren niet tot het hoogste doel van deze vrienden.

De twee meiden zitten aan de koffietafel waar verschillende zakken met eten liggen te wachten om opgegeten te worden. Agnes is de cateraar voor jullie bruiloft en vandaag is de dag dat jullie samen het avondeten gaan uitzoeken.

'Hé Agnes', zeg je als je binnenkomt. 'Hé schat', zegt Agnes met een brede grijns op haar gezicht. Zij en haar partner Irma zijn jouw en Sandra's beste vrienden. Ze is een heuse BBW gainer die dicht tegen Sandra's gewicht van 150 kilo zit. In tegenstelling tot Sandra is zij 1 en al buik. Dat zegt niet dat ze nergens anders vet heeft zitten, maar haar buik is veruit het opvallendste lichaamsdeel. Haar buik trekt alle aandacht.

Ze heeft kastanjebruin golvend haar dat tot over haar schouders hangt. Ze is zonder twijfel 1 van de meest leuke en aardige mensen die je ooit bent tegengekomen. Er zit altijd wel een grote glimlach op haar gezicht en je wordt zelf ook heel vrolijk als je haar ziet. 'Sorry voor alle dozen', zeg je. 'Alle spullen zullen worden verplaatst als we op huwelijksreis zijn.'

'Ik begrijp het, maak je geen zorgen. Laten we geen tijd verspillen. We hebben nog wat te doen. Ik heb wat meegenomen om uit te proberen.' Ze zegt het zingend, zo verheugt ze zich op dit evenement. 'Ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik heb van alles wat extra's erbij gedaan. Meestal doe ik dit soort dingen niet bij mensen uit de feeders-scene. Het is ook nieuw voor mij. Sorry, ik voel me een beetje opgelaten.'

Lees het laatste deel, deel 42: Feederbruiloft »

Dit is het 41e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)