Feederbruiloft - Dikke maatjes (42) - Slot

Een bruidspaar dat dik is, wil bij een proefsessie voor het eten op de bruiloftalles proeven. Dat begrijp je wel. Sandra en jij weten van geen ophouden. Maar Agnes die de hapjes laat proeven, kan er ook wat van. Het wordt niet voor niks een heuse feederbruiloft, waar jij en Sandra niet de enige dikkerds zijn.

Feederbruiloft

'Zit je me voor de gek te houden Agnes?' Sandra zegt het met een grote glimlach op haar gezicht. 'Ik laat deze taak met heel veel liefde over aan jou. Ik moet er niet aan denken dat je dit niet voor ons doet. Je bent mijn bruidsmeisje.'

Ze geven elkaar een dikke knuffel. Enkele wilde gedachten gaan door je heen als je dit ziet. Maar je zet ze aan de kant. Je wilt nu gaan eten. Je hebt honger en dat laat je weten. 'Kom op, eten', zeg je.

Zo beginnen jullie aan een heus eetfestijn. Alles wat er is gemaakt, is voor echte feeders gemaakt. Dus er zit overal veel roomkaas, boter, room, zure room, slagroom, kaas en spek in verwerkt. En als het nodig is, aangevuld met veel pasta en andere dikmakers. Jullie huwelijksreceptie zal een echt feedersfeestje zijn.

Sandra's moeder kan er niet bij zijn, want zij is in het buitenland. Jij hebt ook geen familie in de buurt wonen, zodoende zijn jullie vooral aangewezen op de vrienden uit de feeders-scene. Je hebt ze een echt vreetfestijn beloofd en je bent niet van plan ze te teleurstellen.

Als jullie je eindeloos volgepropt hebben met het door Agnes meegenomen eten, is het tijd voor jullie dikkerds om uit te buiken op de bank. Jullie bolle buikjes zijn voor iedereen goed te zien. Agnes begint als eerste te praten. 'Jeetje, wat kunnen jullie eten zeg. Ik ben altijd degene die het meeste eet bij mijn eigen proeverijen, maar nu kon ik jullie niet bijbenen. Altijd als ik bij jullie ben, eet ik mijn buik tonnetjerond. Vandaag is geen uitzondering.'

Ze moet er zelf om lachen. 'Ik weet zeker dat Irma mij graag thuis ziet komen.' Irma is Agnes' slanke feeder, ze propt haar altijd vol. Als jullie met zijn vieren zijn, komt ze handen en voeten tekort om iedereen te bedienen.

'Hoe gaat het trouwens?' vraagt Sandra aan Agnes. 'Is ze tevreden over je buikje?' Ze port met haar vinger in Agnes' buik. Normaal zou Agnes's buik flink trillen, maar haar buik zit zo vol van het eten, dat hij bol blijft staan.

'Meisje ik ben allang niet meer mollig', zegt Agnes. 'Dat was 50 kilo geleden.' Ze grinnikt. 'Ik ben gewoon dik en ze vindt het geweldig. Ik verdenk haar ervan dat ze me 2 keer zo dik wil hebben als ik nu ben. Jeetje. Wat zal ik groot zijn op een dag. Dat is dan niet meer mollig, niet meer vet en ook niet meer obees. Maar gewoon moddervet.'

'We zullen erbij zijn', zeg je terwijl je over je enorme pens wrijft. Net als Agnes voelt je buik buitengewoon gespannen aan. Zo vol zit hij. 'Ja, ga je ook over de 300 kilo?' 'Tuurlijk,' zeg je. 'Ik ga net zo lang door tot mijn buik voor mijn knieën hangt. Eén grote, vette bal.'

'En mijn billen zullen straks enorme kussens zijn, die meer dan 2 stoelen in de breedte innemen. Ik zal straks 2 stoelen naast elkaar moeten zetten om te kunnen gaan zitten.' Sandra knijpt in haar eigen vette kont. Jullie grinniken.

'Nou, mijn buik zal wel meer rollen krijgen dan het aantal gangen van een uitgebreid kerstdiner.' Agnes grijpt een flinke buikrol en schudt hem heen en weer. Sandra lacht en kijkt heel begeerlijk naar jullie 2. 'Jeetje, wat is het heerlijk om dik te zijn. En weet wat nog veel leuker is?' Jullie kijken vol verwachting naar haar. 'Nou?' 'Nog dikker worden.'

EINDE

Dit is het laatste deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Volgende week begint een nieuw vervolgverhaal: Doktersbezoek »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)