Opwindend - Dikke maatjes (34)

Eten en seks is een buitengewoon opwindende combinatie. Je merkt het samen met Sandra. Hoe je grotere lijf meer om te genieten geeft. Vooral als je er iets bij eet.

Opwindend

Je ziet hoe het Sandra opwindt, ze drukt haar bekken wat naar voren en wrijft met haar hand over haar kutje. Het gaat wat sneller, haar verdwijnt onder haar slipje. Ze speelt met haar klitje.

'Mijn broek zat steeds strakker toen ik de vleugeltjes hier had zitten.' Je wrijft met je hand over je dikke pens. 'Eigenlijk had ik mijn knoopje moeten losmaken en ik wilde dat ook doen. Precies op dat moment arriveerde mijn supergrote hamburger.'

'Heb je er meer?' vraagt ze. Ze wijst naar het pakje met brownies. Alle browniebites zijn verdwenen in haar buik. Ze wijst op haar kleine buikje. 'Jeetje, zeg je. Natuurlijk heb ik er meer.' Ze staat op en loopt voor een volgend pak met browniebites. 'Wat zijn deze lekker.' Ze nestelt zich weer tevreden en neemt er weer een paar in haar hand, terwijl ze weer met haar andere hand in haar onderbroek verdwijnt.

'Vertel het mij. Hoe was het?' vraagt ze terwijl ze de volgende handje met brownies pakt. 'Je had je rits en knoop moeten losmaken en toen?' 'Ik verloor mijzelf helemaal in die verrukkelijke hamburger. Wat was dat lekker. Natuurlijk was ik al vol van de vleugeltjes, maar er kon nog altijd meer bij. Zeker deze heerlijke hamburger. Hij is altijd zo heerlijk. Ik was aandachtig aan het eten, met heel mijn lijf, denk ik. De handen vol geklemd om het broodje en happen en dan smullen.'

'Vertel hoe was hij?' 'Het vlees was dik en mals. Ik had er natuurlijk tientalle frietjes bij die ik tussendoor naar binnen haalde. Ik had helemaal geen oog voor mijn veel te strakke broek. Alleen het eten was het. Dat heerlijke gevoel. Dat je buik zich vult met al dat eten.'

'En hoe is dat afgelopen? Heeft dit varkentje deze missie volbracht en alles opgegeten?' Je ziet hoe geil ze je aankijkt. Ze geniet van het idee hoe je broek het begeven heeft onder je gulzigheid.

'Tot de laatste hap', zeg je. 'Minus wat er op mijn shirt viel. Ik merk dat ik meer knoei', zeg je. Je wijst op de dikke vetvlekken op je hemd. Sandra grinnikt. 'Je bent zo'n knoeierd.' 'Toen ik het op had, nam ik een grote slok van mijn tweede biertje en liet een heel harde boer. En toen is het gebeurd.'

'Ja?' vraagt ze. Haar stem klinkt hoog en opgewonden. Je herkent het en je weet dat het niet lang meer zal duren. Weer een handje browniebites verdwijnt in haar mond. Haar vrije hand wrijft door. Je fantaseert hoe haar vingers met haar klitje spelen.

'Mijn knoopjes schoten los van mijn overhemd. En mijn buik...' Je stem kan je opwinding niet meer verbloemen. Je speelt verder met je lul en voelt hoe het geil er bijna uit zal spuiten.

'Vertel me alsjeblieft schatje, vertel. Wat was er aan je hand met je fucking sexy buikje. Alsjeblieft. Vertel het.' Je hoort dat ze elk moment kan klaarkomen.

'Mijn buik...' zeg je. Oei je kan het niet meer houden. 'Mijn buik puilde meteen uit in de ruimte die ontstond in de opening van mijn overhemd.' Jullie gillen het allebei uit. Je merkt hoe je pik alles laat gaan. Je sperma schiet door de woonkamer, misschien wel verder weg dan dat eerder de knopen door de lucht vlogen.

Op de koffietafel en op de grond vallen klodders sperma. Je bent er zelf verbaasd over. Sandra's lichaam trilt nog na met zachte en snelle schokjes van haar hoogtepunt. Ze wrijft nog een paar keer met haar vingers over haar klitje en laat langzaam los. Op haar slipje zit een vochtplek.

Jullie kijken elkaar aan. Julle ademen zwaar van de inspanning. Je voelt hoe je zweet. Sandra staat langzaam op en komt naar je toe. Je legt je benen op je grond. Ze klimt op je en grijpt je hoofd stevig vast. Ze zoent je intens en hartstochtelijk.

De kussen beginnen als een uiting van liefde, maar ze worden steeds opwindender. De lust stroomt door jullie lijven. Je grijpt haar zachte billen vast en voelt het vlees. En je weet waar dit alles toe zal leiden. Een tweede ronde van het liefdesspel volgt en wie weet wat er nog zal volgen.

Lees deel 35: Speciale avond »

Dit is het 34e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)