Met jezelf spelen - Dikke maatjes (33)

Je grotere lichaam windt niet alleen je lieve vriendin Sandra op. Je merkt dat het jezelf ook niet onberoerd laat.

Met jezelf spelen

Sandra draait zich om en gaat naar het tafeltje met de brownies. Ze laat haar 120 kilo zware kont naast je zakken op de bank. Je voelt hoe de bank een beetje verder naar beneden zakt.

Ze pakt een brownie van het schaaltje dat nu tussen jullie in staat, stopt hem in haar mond en pakt de volgende terwijl ze op de vorige kauwt. 'Zo dik heb ik je nog nooit gezien', zegt ze terwijl ze de volgende brownie in haar mond doet.

De volgende pakt ze alweer van het schaaltje. 'Het was zo'n belevenis. Ik zag hoe je binnenkwam in huis. Ik heb er zo van genoten te zien hoe je dikke, zacht lijf tegen je kleren aan plakte. Hoe geweldig je grote, zware buik naar voren wijst en onder je overhemd vandaan komt. Wat heerlijk.

'Toen je je kapotte overhemd en shirt van je losrukte. Wauw, wat een moment. Ik hield mijn adem in, want ik wilde dit prachtige moment niet bederven. O, wat was dit schitterend.' Ze neemt een nieuwe brownie in haar mond en smult hem op. Het eten hap naar hap, laat je zien hoe ze geniet van dit sensuele, sexy moment.

'Ik moest echt heel stil blijven. Heel mijn opwinding moest ik zien stil te houden, dit was zo bijzonder. Je enorme lijf wond me zo ontzettend op. Hoe je aan het ploeteren was met je broek. Toen zag ik pas goed hoe dik je bent geworden. Je dijen drukken echt vol en breed tegen de stof aan. Wil je eens in je dikke dijen knijpen. Voor mij. Toe.' Je knijpt in je grote, zware dijen en voelt het vet dat zich om je bovenbenen heeft gevormd.

'Wat ben je toch enorm groot geworden. Groot, vol en vet. Overal is je lichaam verder uitgedijt. Zo opwindend is dit om te zien.' Je grabbelt nog eens met je hand over je rechterdij en voelt het zachte vet. Zo eindeloos zachter dan het vet op je buik. Maar ook gevoeliger.

Met een mondvol brownies glimlacht Sandra naar je. 'Jeetje', zegt ze. 'Ik wil dat je zo blijft dooreten. Wauw, wat is dit mooi zeg.' Ze komt dichter bij je en neemt weer een handvol brownies van de schaal. 'Toe, vertel me hoe is het om zo dik te zijn. Hoe voelt het nu om zo'n groot lijf te hebben.'

Ze kijkt met een mix van verbazing en geilheid naar je grote lijf. Terwijl jij de ene na de andere brownie opeet en met je vette lijf speelt. 'Toe, laat het me weten. Ik wil dat je me vertelt hoe het voelt om je zo vol te proppen. Dat vette lijf bij elkaar te eten. Eet en verwen je lichaam.' Ze pakt weer een hand van de brownies. Het gaat hard zo. Terwijl ze met haar ene hand de brownies stuk voor stuk in haar mond stopt, verdwijnt haar andere hand in haar onderbroekje.

Je vertelt haar van minuut tot minuut wat je mee hebt gemaakt. Hoe de kleding aan je lijf plakte. Hoe hard je vette lichaam aan het zweten was. Het leek niet op te houden. De confrontatie bij de bank. Sandra windt het op. Ze kijkt je geil aan. 'Ach, waar heb je het over. Heb je die wijven weleens gezien bij de bank. Stuk voor stuk magere skeletten. Ze willen niet weten wat er aan een volle man te genieten is. Gelukkig weten ze het niet.' Je vertelt verder over de bijzondere ontmoeting op het toilet van het cafe.

'En toen mijn buik tegen de bar aan drukte. Nee, zelfs een eindje op de bar lag, kreeg ik onwijze honger', vervolg je met een rust in je stem. Je ligt er nu verzadigd en vet bij en de volgende brownie mag er weer in. Je handt speelt verder met je pik. Je merkt dat je dichter en dichter bij dat geile, onwijs geile moment komt. Dat je bijna klaarkomt. 'En ik bestelde kippenvleugels.'

Je neemt langere pauzes tussen de woorden. Dit duurt niet lang meer. Je voelt hoe dicht je tegen klaarkomen aan komt, het zaad duwt zich naar voren in je pik. Je probeert het moment nog uit te stellen. Je bent er nog niet.

'Ik kreeg de vleugels aan de bar. Ze waren zo lekker warm en knapperig. Met mijn vingers pakte ik ze vast. Voelde het zachte vlees en de harde botjes. De smaak zo verrukkelijk en lekker. Wat een smaak. En ik nam van de andere dingen die erbij hoorden, de kaas en de knapperige chips. En natuurlijk dronk ik van mijn bier. Wat kon ik verder. Het wond mij verschrikkelijk op. Zo verrukkelijk was dit. Ik genoot en kon mijzelf niet verder helpen.'

Lees deel 34: Opwindend »

Dit is het 33e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

  1. Echt een goed verhaal, ga zo door en maak ze allebei heel erg zwaar en moddervet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)