Hulp - Dikke maatjes (26)

Je bent niet meer de enige die dik wil worden. Ook Sandra is vervuld van eten, aankomen en jezelf volproppen. Goed voorbeeld doet goed volgen en daar kun je altijd wel hulp bij gebruiken.

Hulp

Sandra wrijft over je buik. Hij wijst trots voor zich uit. Er begint een mooie vetmassa te ontstaan. Je voelt hoe hij op je bovenbenen rust. Als je ademt, beweegt hij zachtjes mee. Je pikkie ligt veilig onder je buik. Je voelt hoe je vet drukt ook op je pikkie. Ze volgt met haar hand je buik naar voren en kriebelt met een vinger in de richting van je navel.

'Ik ben blij dat we een tafel voor onszelf hebben', zegt Sandra. 'Anders zouden we nu last krijgen dat er teveel bloot te zien is. Ze glimlacht naar je. Je voelt hoe een deel van je buik bloot is. De serveerster komt eraan gelopen en kijkt naar je blote pens. Ook haar ogen staan groot. Net zoals jij.

Ze heeft 2 gigantische hamburgers op haar dienblad, met een grote bak frietjes en 2 milkshakes. Sandra pakt het eerste frietje als het bord voor haar staat.

'Nu ik bewust aan het aankomen ben', zegt ze terwijl ze het volgende frietje vol met mayonaise in haar mond doet. 'Betekent dat niet dat ik niet meer je feeder ben. Wat mij betreft, help ik je nog steeds bij het dikker worden. Ik vind het leuk om je aan te moedigen meer te eten dan je opkunt. Ik zal jou en mij nog meer aanmoedigen en ik begin met deze maaltijd. Dit bord met deze grote milkshake moeten op natuurlijk.'

Ze geeft je een dikke knipoog, terwijl jij de grote hamburger voor je aansnijdt. Het vlees smaakt heerlijk en de royaal overgoten saus maakt het tot een verrukkelijke maaltijd. Je zit gewoon te smullen. Je kijkt naar je hamburger waarvan het formaat zo groot is dat er wel 5 of 6 normale hamburgers in passen. Sandra ziet je kijken. 'Ja, de porties in dit restaurant zijn niet klein.'

De schaal met frietjes die we weliswaar moeten delen, zou meer dan genoeg zijn voor een heel gezin. Nu eten wij met zijn 2-en uit de schaal. Elk patatje royaal overgoten met mayonaise. 'We zullen zien', zeg je met de wijsheid van een goed etende feedee. Je weet immers wel raad met zulke porties. 'Dit is veel, maar voor een goede eter als ik of jij is dit prima te doen.'

Sandra trekt je naar zich toe en begint te fluisteren. 'Hoe meer we nu aan caloriƫn wegwerken, hoe sneller onze eetlust toeneemt. Dit wordt gewoon de norm voor ons op een dag. Ik zou zeggen: eet goed door. We moeten gewoon goed eten en we zullen binnen de kortste keren enorme porties naar binnen kunnen werken, met alle gevolgen van dien.' Ze streelt over je buik en geeft een opwindende knipoog.

Je zal Sandra eens laten zien dat je een goede eter bent en scheurt de helft van je hamburger los en werkt hem in 2 grote happen naar binnen. 'Goed zo, zo zie ik het graag mijn dikke jongen', zegt Sandra opgewonden. Ze volgt zelf snel daarna en eet ook een paar flinke happen van die megaburger.

Het eettempo zakt snel terug, want jullie beginnen ongeveer gelijktijdig aan de 2e helft van de enorme burger. Dat geldt ook voor de milkshakes. Je voelt je al erg snel opgeblazen. Je zit bommetjevol en je hoort ook dat Sandra veel gegeten heeft. Ze ademt zwaar en kijkt loom uit haar ogen. Het windt je op om haar zo te zien zitten. De hand op haar buik, zachte boertjes latend.

Dit etentje is zelfs voor jou enorm. Zoveel heb je niet eerder gegeten. Je ziet hoe enthousiast Sandra is. Ze lijkt even snel met je op te gaan. Die heeft geoefend de laatste weken, denk je. Jij bent immers goedgetraind en als het jouw moeilijk afgaat, dan zou zij het heel zwaar moeten hebben. Maar dat valt heel erg mee.

'Doe rustig aan schat', zegt ze tegen je. 'We hebben nog de hele avond en dit is het begin.' Je merkt dat je zwaar ademt. Zelfs deze grotere broek begint strak te zitten rond je middel. Allebei leun je achterover om al dat eten een beetje ruimte te geven.

Het lijkt haar zelfs beter af te gaan dan jou. Je weet ook niet wat er aan de hand is. Je wilt even stoppen. 'Schatje, wil je dooreten. Doe het voor mij', zegt ze terwijl ze verder eet van de patat. Je pakt een patatje en begint aarzelend te eten. Je kunt niet meer. Ze is buitengewoon veeleisend, maar ze moedigt je steeds aan. Je hapt door en gaat je eigen grens voorbij. 'Eet goed door, schatje', zegt ze. 'We komen hier lekker van aan.' Ze drinkt zelf de laatste slok van haar milkshake.

Je krijgt een knipoog van Sandra. 'Lekkere knuffelbeer van me. Blijf lekker eten. Doe het voor mij. Je kunt het. Ik wil dat het ons allebei gaat lukken.' Je luistert en eet verder van de friet. Het gaat moeizaam. Je krijgt ze bijna niet weg. Maar je dipt ze royaal in de mayonaise zodat het wat makkelijker naar binnen glijdt.

'Nou, lieverds', je hoort de stem van Martha, de eigenaar en chefkok van het restaurant. Ze begroet jullie enthousiast. Martha is een knappe verschijning. Een vrouw met een overdadig en royaal figuur van midden 40, die duidelijk hoorbaar en zichtbaar uit het zuiden komt. Ze weegt zeker een kilo of 150. Het vet heeft zich op een prachtige manier rond haar lichaam verdeeld. Ze mag zeker het label van een Super Sized Beautiful Big Women krijgen.

'Ik weet dat het eten hier verdomd lekker is, maar je zult die 2 maaltijden echt moeten opkrijgen. Er zitten meer dan 6000 calorieƫn in elke maaltijd. Ik geloof niet dat mijn man zoveel eten kon opeten voordat hij 180 kilo woog.'

'Het is zeker een royale maaltijd', antwoordt Sandra. Ze hijst zich een stukje overeind, want ze hangt wel heel erg achterover gezakt. 'Ik geloof niet dat ik eerder zoveel gegeten heb.'

'Jij?' Martha kijkt met grote ogen naar Sandra. Ze kennen elkaar van de vele forums. 'Ik dacht dat je hem dik wilde hebben, maar wist niet dat je zelf ook vet wilde zijn?'

Sandra knikt. Martha kijkt aandachtig naar de nieuwe vormen van Sandra. 'Jeetje, meisje, je zult een gigantisch achterwerk krijgen, verwacht ik.'

'Ik hoop het.'

'Kom gewoon lekker vaak hierheen en ik zal jullie allebei op weg helpen. Hoe denk je anders dat mijn man 225 kilo heeft kunnen bereiken! Dat komt echt niet omdat hij zo gek is op maaltijdsalades.'

Je vertelt Martha dat jullie allebei hier nu regelmatig zullen komen, want jullie zijn allebei bezig met bewust aankomen.

'Wauw', zegt Martha. 'Dat is goed nieuws. Ik verwacht veel van jullie. Kom vaak langs en ik zal jullie lekker verwennen met caloriebommetjes.' 'Salades', grap je terug. 'Zeker weten. Ik zal jullie wel naar die 140 kilo en veel verder brengen.'

Lees deel 27: 135 op de teller »

Dit is het 26e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)