Gezamenlijke doelen - Dikke maatjes (25)

We gaan weer verder met het verhaal Dikke maatjes. Jij bent niet de enige thuis die zich volpropt. Stiekem windt het Sandra ook op om zich dikker te zien worden. Daarmee hebben jullie allebei een doel gekregen.

Gezamenlijke doelen

Als jullie wat later wakker worden, in elkaar armen, vraag je je af wat er in godsnaam gebeurd is. Was het een droom of is het toch echt waar? Als je in Sandra's ogen kijkt en haar tevreden glimlach ziet, weet je het weer zeker. Je glimlacht terug. 'Hoe is het met mijn kleine feedee in wording?'

Ze kan erom lachen. 'Heerlijk. Ik ben blij dat het eruit is.' Haar ogen flikkeren op in het licht. Ze is blij en tevreden gelijk. 'Wist je dat ik deze afwijking had?'

'Ik had wel mijn vermoedens', zeg jij. 'Sinds de Proeverij. Het was een geweldige avondmakrt. Ik zag die middag hoe ik mij ook gedraag.' Ze lacht terug. 'Ja, dat was de eerste keer dat ik mij echt helemaal heb volgepropt. Sindsdien ben ik dat vaker gaan doen. En ik het idee dat het allemaal naar mijn billen gaat.'

'Dat hoef je mij niet te vertellen. Dat was mij ook wel opgevallen.'

'De laatste weken? Daar geloof ik niks van schatje', lacht ze. 'Zeg eerlijk schatje. Je valt al op mijn kont vanaf de eerste keer dat je mij zag. Volgens mij kon je die eerste avond al je ogen niet van mijn billen afhouden. En daarna heb je er ook je handen ook niet van af kunnen houden.'

Je glimlacht. 'Ik beken. Je hebt gelijk edelachtbare. Ik ben meteen al als een blok gevallen voor die overheerlijke kont van je. Maar ik heb er nooit spijt van gehad.' 'Geeft niks hoor', zegt ze. 'Ik vind het ook ontzettend opwindend zoals je naar mijn billen kijkt. Stiekem ben ik er best trots op dat je een billenman bent.'

Je kan alleen maar teruglachen. 'En je grote eter. Ik weet wel waar jij van houdt.' 'Ja, daar heb je gelijk in. Ik weet ook goed wat ik wil. En ik krijg mijn zin heel aardig. Nu de nieuwe uitdaging. Ik heb nu zin in de grootste milkshake die we maar kunnen vinden.'

Jullie trekken snel jullie kleren aan. Je weet dat jullie nu allebei liefhebber zijn. Sandra heeft veel ervaring waar je goed grote dingen kunt bestellen. Zo weet ze onmiddellijk een adresje waar je een megagrote milkshake kunt bestellen, maar die staat niet op de menukaart. Ze kent het van de vele forums en andere internetsites waar ze regelmatig komt. Ze weet dat er voor feedee's en feeders een apart hoekje is gemaakt.

'Wie weet, komt er binnenkort een aparte kamer voor ons. Een vette suite', grap je terwijl je achter haar aanloopt naar het tafeltje dat de serveerster heeft aangewezen. Als Sandra stopt, druk je je dikke lijf nog even goed tegen haar aan. Je voelt die lekkere volle kont van haar. Wat een geil wijf is het toch, denk je. Sandra kijkt heel geil naar achteren en fluistert: 'Kijk maar uit, want je maakt me ontzettend nat. En ik moet aankomen, niet afvallen. Dus nog eerst eten voor het neuken.'

Daarna wring je jezelf tussen tafel en stoel. Je dikke buik drukt tegen de rand van de tafel. De serveerster komt langs en je bestelt 2 mega milkshakes. 'Die ik laatst ook van je kreeg, maar nu voor allebei.' Ze knikt. 'En doe er maar 2 dubbele bacon cheesburger bij voor allebei. Doe je er extra friet en extra saus bij', zegt ze terwijl de serveerster druk aan het schrijven is. 'O ja, doe je er extra spek en ui bij. En ik denk dat we wel een extra klodder mayonaise kunnen gebruiken.'

De ogen van de serveerster zijn extra groot geworden van de verbazing. Ze is hier ook nieuw. Met mij en Sandra zal ze wel leren wat voor een lekkerbekken jullie zijn. JUllie schuwen een beetje extra vet en koolhydraten niet. Dat je daar een beetje vetter van wordt, deert jullie niet. Sterker nog: eigenlijk is dat wat jullie willen: vetter worden. 'Ik wil gewoon vet worden', roept Sandra.

Ze zegt het duidelijk te verstaan voor de mensen een tafeltje verderop. Ze kijkt een beetje hooghartig omhoog. Het kan haar helemaal niks schelen dat de omstanders haar gehoord hebben. Nog iets harder begint ze te praten. 'Ik weet dat je doel is om 135 kilo te wegen. En heel ver ben je er niet meer vanaf. Ik weet dat dit je doel is en als je niet meer wilt wegen, steun ik je. Dat weet je. Maar ik zou het heel gaaf vinden als we allebei zo vet worden. Samen dik worden, daar droom ik van.'

'Dat we samen in huis hangen en luieren alsof we een stel volwassen nijlpaarden zijn', vervolgt ze. Je neemt even pauze voordat je iets gaat zeggen. 'Je weet dat toen ik begon 135 kilo nog een gigantisch getal was. Ik woog nog onder de 100. Ik ben ondertussen erg gegroeid en weeg bijna zoveel. Maar ik voel mij nog helemaal niet zo dik. Toen ik daar bij de markt liep, voelde ik mij mollig, maar zeker niet dik. En helemaal niet een vetzak. Daarom weet ik nu ook wel dat de weegschaal voor mij bij 135 kilo niet ophoudt.'

'Wat vind ik dit mooi om te horen', antwoordt Sandra meteen. 'Ik vind het geweldig dat we ons gewoon helemaal laten gaan. Zover te gaan tot we niet meer willen. Het lijkt me heerlijk om gewwon te gaan groeien tot we niet meer kunnen. Dan denk ik zelf aan een gewicht van 250 kilo of zo. Ik weeg nu iets meer dan 100 kilo. Dat zou betekenen dat ik nog 150 kilo zou aankomen. Dat is hartstsikke veel. Het lijkt me wel heel veel om aan te komen. Al moet ik zeggen dat mijn hart sneller begint te kloppen als ik eraan denk.'

'Dat heb ik ook', antwoordt je meteen. Je voelt je hart bonken in je keel. Zo windt het idee je op dat je samen als 2 dikke kamerolifantjes door het huis banjert. Op zoek naar iets eetbaars. Je voelt hoe haar knie zachtjes tegen je volle dij tikt. Je bent inderdaad dik geworden de laatste maanden. Zij staat op het punt als waar jij stond toen je haar een paar maanden terug leerde kennen. Ondertussen vergezellen tientallen kilo's je. Hoe had jij ooit kunnen verwachten dat je hier zou terechtkomen?

Lees deel 26: Hulp »

Dit is het 25e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)