Goed voor mij = goed voor jou - Dikste vriendin (4)

Wendy heeft haar beste vriendin Martha op bezoek. Ze is veranderd in haar dikste vriendin. Wat is er allemaal gebeurt? Martha vertelt van haar transformatie van een atletisch meisje in een dikke.

Goed voor mij = goed voor jou

Ik begon te eten. Ik had vier hamburgers op toen ik aan de vijfde begon. Ik voelde wat warms op mijn bovenbenen. Misschien had ik geknoeid, maar toen ik keek zag ik dat het mijn buik was. Ze puilde zover uit dat ze warm tegen mijn bovenbeen aandrukte. Mijn moeder vulde een bord met patat. Ze goot er een flinke lading ketchup en mayo over en gaf het mij te eten.

Het was nog geen 13 uur in de middag, maar het leek wel of ik uit elkaar zou knallen. Wat zat ik vol zeg. Mijn buik stak verder vooruit dan mijn borsten. Ik voelde het warm drukken tegen mijn bovenbenen.

Alleen Astrid was in de keuken achtergebleven. Mam waggelde weg voor een tukje en Henk lag op de bank in een foodcoma.

'Astrid', zei ik. 'Wat gebeurt hier? Waarom eten jullie. Sorry, eten wij zo gruwelijk veel? Zo worden we toch moddervet!'

Astrid klopte op haar enorme buik. Ze liet een boertje. 'Sorry zusje. Ik moet je iets bekennen. Toen Henk en ik zwanger werden, probeerde ik goed in vorm te blijven. Ik lette goed op wat ik at en was druk aan het sporten. Ik merkte dat ik na een paar maanden serieuze problemen kreeg met mijn buik. Ik had voortdurend pijn en kramp. De dokter was ontzettend kwaad. Ik was veel te hard aan het sporten. Veel te veel. Meer dan goed voor mij en de baby was. Daarom gaf hij mij de opdracht volledige bedrust te houden. Ik moest ook stoppen met werken.'

Nou, vanaf die tijd zorgde Henk mij de hele dag. Ik kreeg voortdurend mijn natje en droogje. Hij vertroetelde mij en gaf mij de lekkerste dingen te eten. Jeetje, wat verwende hij mij. Hij legde mij helemaal in de watten. Het ontbrak mij aan niks en ik hoefde helemaal niks te doen. Ik kreeg de hele dag door te eten. De lekkerste snacks en andere dingen waar ik zo gek op ben. Hij bracht het soms helemaal tot in mijn mond. Ik hoefde alleen maar mijn mond open te doen en te slikken. Je snapt wel dat ik in nog geen 2 weken 10 kilo aankwam. Dat liep helemaal uit de klauwen.

En het klinkt misschien heel gek, maar ik vond het echt geweldig. Jeetje, het voelt heerlijk om aan te komen. Ik voel mijn dikke buik en merk hoe het vet zachtjes meeschudt. Hij zit voortdurend in de weg, maar het is echt geweldig. Ook om te merken hoe vol mijn billen aan het worden zijn. Ik moet mij echt elke morgen in mijn zwangerschapsslipje worstelen. Maar o, het is echt heerlijk.

Hoe mijn dijen tegen elkaar aan schuren als ik loop. Het is een heel nieuwe belevenis om mijn lijf zo te zien uitdijen. En het allermooiste: Henk is helemaal gek op mijn nieuwe vormen. Hij kan niet meer van mij afblijven. Zo heerlijk vindt hij mijn rondingen. Ik ben dik, rond en zwanger. En hij vindt het geweldig. Martha, geloof het of niet, maar er gaat een wereld voor mij open. En niet alleen voor mij, ook voor Henk.

Ik plaagde Henk ermee dat wat goed voor mij was, ook goed voor hem zou zijn. En je raadt het: hij kwam ook aan. Ik had het eigenlijk eerst niet zo in de gaten, maar hij snoepte behoorlijk van de lekkere dingen die hij voor mij klaarmaakte. Er kwam binnen de korste keren ook op zijn buik een flinke vetrol. En zo groeide hij ook. Wat later at hij bewust als ik erbij was. Ik denk dat hij zich best schuldig voelde om mij. Hij had mij immers zo vet gemest terwijl ik zo hulpeloos op bed lag.

Ik antwoordde: 'En wat zei de dokter ervan toen hij je zag.'

Lees deel 5: Extra support »

Dit is het 4e deel van het vervolgverhaal Dikste vriendin. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Dikste vriendin »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)