Opgewonden - Dikke maatjes (24)

Je komt onverwacht wat eerder thuis van je werk. En wat zie je daar? Sandra propt zich heerlijk vol terwijl ze met zichzelf speelt. En zij is niet de enige die opgewonden is.

Opgewonden

Je kijkt haar verlekkerd aan met je stijve pik naar voren. 'Nou, ik denk wel dat ik weet wat dit is. Leller ding. Zal ik je eens even lekker neuken. Je bent gewoon een mestvarkentje dat niet haar eigen man dik wil hebben, maar zichzelf ook.' En je duikt op haar. Je voelt hoe je vette pens drukt op haar kleine buikje. Je stopt wat truffels in haar mond. 'Eet maar lekker op. Laat die pens van je maar lekker groeien. Net als die lekkere volle tieten van je.'

'Zeker weten', zegt ze. 'Ik wil ook vet worden, net als jij. Ik wil dat we met onze 2 vette lijven in elkaar vloeien. Zodat je niet meer kunt zien van die het vet is als we met elkaar neuken. Allemaal zo lekker vol.' 'Hier, neem nog wat chocolade', zeg je en je stopt het in haar mond. Ze eet het gulzig op. Dan stopt ze ook een handje truffels in jouw mond. Wat smaakt dit heerlijk en je begint met je harde pik in haar binnen te dringen. Allebei kreunen jullie intens. Wat is dit lekker.

Als jullie even later naast elkaar liggen, bezweet van het neuken, eten jullie steeds een nieuwe mars uit de grote zak die tussen jullie in ligt. 'Hoe vet wil je worden', vraag je aan Sandra. 'Ik wil zeker zo dik worden als jij, maar het liefste nog veel vetter. Laten we eerst maar eens beginnen met 125 kilo, maar het liefst wil ik naar 160 of 180 kilo. DIkker dijn jij.' Ze neemt een nieuwe hap van de mars. 'Kijk maar uit', zeg je. 'Je krijgt al een hele brede kont.' Ze moet erom lachen. 'Ja, hè? Ik merk het zelf ook als ik een spijkerbroek aantrek.'

'Zal ik nog even lekker je kontje verwennen', fluister je in haar oor. Je ziet hoe het haar opwindt. 'Toe geef me eerst nog wat chocolade. De truffels zijn bijna op. Er is nog 1 vol doosje dat je snel openmaakt. 'Toe neem nog wat chocolade. Dan kan ik kijken of je billen al wat ronder zijn geworden.' Daarna gaat ze op haar knieën voorover gebogen voor je. 'Jij achter het bed, neem je haar op zijn hondjes, terwijl zij van de bak met truffels neemt. Je voelt haar volle billen tegen je ballen tikken. Wat voelt dit geweldig. 'Je bent een vette geile teef aan het worden', roep je. Ze kreunt onverminderd voort.

Je voelt hoe jouw vette pens tegen haar ronde billen drukt. Bij elke stoot geeft je buik een klap tegen die dikke kont. 'Jeetje Sandra, je bent vet geworden zeg', roep je uit. 'Oow', roept zij. 'Wat voelt het geweldig om die dikke pens tegen mij aan te voelen stoten.' Je neemt toe in de snelheid. Het ritme en de beweging van je vette lijf zet in.

Dan stop je opeens. Ze kreunt: 'Henk, ga door, doe Henk. Ga door!' Je kijkt naar haar gigantische reet. Wat een lekkere kont heeft ze gekregen. Je voelt hoe de vetbollen tegen je liezen aandrukken. Wat een zalig gevoel. Je pik klopt in haar kutje. Je voelt hoe je hartslag geil doorslaat in haar vette poesje. Wat een zalig gevoel is dit.

'Ik wil je vetter hebben', roep je. Speels begin je weer te pompen. 'Toe neem nog wat chocola. Anders word die vette kont van je nooit dikker.' Ze grijpt de bak met truffels en schrokt de bak leeg. Je voelt hoe haar hele lijf van het eten geniet. Alles lijkt te bewegen.

'Vertel me hoe dik je wilt worden', schreeuw je het uit. 'Ik wil het weten wat voor een dikke vrouw straks voor mij staat. Hoe vet wil je zijn?' Ze kreunt van de chocolade en door je vette pik die in haar kutje doorramt. 'Ow', kreunt ze. 'Ik denk wel 200 kilo. Misschien wel 300. Als jij ook voor de 300 gaat. Dan zijn we samen 600 kilo. Een mooi vol getal.' Ze giegelt.

'Graag doe ik met je mee met de eetsessies. Ik hoop dat je mij net zo verwend als dat ik bij jou doe. Zo zullen we allebei groeien en vetter worden.' Je stopt even bij het horen van dit verhaal. Vlak naast je binnen handbereik zie je nog een doos met truffels. Die doos heb je de hele tijd over het hoofd gezien. Je buigt erheen, grist de doos open en neemt een volle hand chocola. Heerlijk. Je begint vanzelf weer te stoten. 'Tuurlijk schatje', roep je met volle mond.

'Ik ga ook door. Op naar de 300 kilo. Het dikste stel te wereld.' Je probeert het doosje in haar richting te duwen. Het valt net voor haar neus. De truffels spreiden zich over het bed. Ze graait met haar vrije hand snel naar de chocola. 'Tuurlijk schatje. We gaan het allebei doen.'

Je stoot verder en voelt hoe de chocola je alleen maar geiler maakt. 'Dit is zo lekker', zegt ze met volle mond. Sandra ervaart hetzelfde en voelt zich helemaal supergeil. Ze wil vol genomen worden. 'Ik kan niet wachten', gilt ze. Je voelt hoe je pik klaar is om te gaan spuiten. 'Ik zal je helemaal volspuiten', roep jij. Je voelt hoe je pik en liezen tegen haar heerlijke kont aan drukken. Met een flinke kracht.

Je ziet hoe haar vette achterste meeschudt en je ballen aantikt. Wat een zalig gevoel is dit. 'Ow', brul je het uit. 'Die geile billen van jou, mogen wel 5 meter breed worden. Wat is het lekker dat je vetter wil worden.' Zij roept het ook uit. 'Mmmm, ga door.'

Dan voel je hoe je vette geil in haar binnenste schiet. Met een paar gigantische rukken kom je in het diepste van haar kut klaar. Je schreeuwt het uit. Samen met haar, want zij komt ook klaar. Wat een zalig gevoel is het.

Dan laat je je pik weer voorzichtig uit haar gaan. Je ziet hoe nog wat van je geil op haar ronde billen valt. Wat ziet ze er toch geweldig. Ze is echt een lekker ding. Wat ben je blij met je Sandra. Ze ziet er leuk uit, neukt geweldig en wil nog dikker worden ook.

Lees deel 25: Gezamenlijke doelen »

Dit is het 24e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

  1. Dank je. Ik onderbreek het huidige verhaal even voor een kort ander verhaal. Daarna gaan we weer verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)