Lul - Dikke maatjes (19)

Je baas merkt dat je niet meer zo slank bent en vraagt zich af of je nog wel interessant bent op de datingmarkt. Nou, dat laat Sandra zich niet zomaar gezeggen.

Lul

Sandra voelt je pik ook groeien. Ze trekt je mee aan je arm. 'Wat als ik net zo ontdeugend ben als die lui op de Mavo? Je weet dat slechte jongens beloond moeten worden. Of gestraft. Het is maar hoe je het bekijkt.' Je ziet de tinteling in haar ogen. Ze is geil. Net als jij.

'Wie zoet is, krijgt lekkers', zegt ze. Ze houdt een tasje omhoog van de bakkerij. 'Ik heb wat voor je meegenomen, maar dan moet je wel lief voor me zijn. Dat begrijp je wel.' Ze kijkt je heel geil aan. 'Dat is veel beter dan wat je daar in je hand houdt. Kom mee.'

'Ik wil het wel proberen', zeg je. 'Maar ik beloof niks hoor.' Ze moet lachen om je opmerking. 'Pak de tas en volg me', fluistert ze in je oor. Je moet naar haar luisteren en je volgt haar naar boven. Naar het dakterras van het gebouw. Er is niemand, zodra jullie er zijn, sleurt ze je mee achter de airconditioning. 'Geef mij de saucijzebroodjes in de tas. En neuk me. Hier!'

Je duwt haar rokje omhoog en trekt haar slipje naar beneden. Ze schopt het uit en je ziet hoe het slipje meegenomen wordt door de wind en van het gebouw afwaait. Jij doet snel je broek naar beneden en zij houdt het eerste saucijzebroodje al in haar hand vast.

Zodra je broek naar beneden is, voel je meteen dat je buik weer de ruimte heeft die hij zo begeerde. Jeetje wat zit die broek strak zeg. Je buik welft meteen dapper naar voren. Sandra ziet dit en stopt meteen het eerste broodje in je mond.

Je hapt en slikt. Het gaat snel. Je kunt het eigenlijk niet bijbenen, maar hapt en slikt. Terwijl zij met haar vrije hand om je pikkie grijpt en hem zachtjes heen en weer beweegt. Jezus, wat is dit heerlijk. Het volgende broodje gaat je mond in. Hij is nog lekker warm. Je proeft het zoetige vlees en de korst knappert tussen je tanden. Volgende broodje en dan bukt ze voorover. 'Neuk me. Ik wil die harde pik van je voelen in mijn natte kut.' Het volgende broodje pak je uit de tas, terwijl je je pik in haar zachte kut duwt.

Ze kreunt. 'Ja, neuk me.' Ze buigt naar voren en houdt zich vast tegen de muur waarachter de airconditioning zit. De wind suist om jullie oren, maar jullie merken het niet. Jij eet dapper door. De tas met saucijzebroodjes hangt aan een knaapje tegen de muur. Je pakt de volgende en duwt je pik verder in haar. Wat is dit lekker. 'Ga door', gilt Sandra tegen de wind in. Je voelt hoe je buik tegen haar billen aandrukt. Er is echt veel buik bijgekomen, merk je. Je kauwt dapper door en neukt onderwijl lekker door. Wat is dit mooi.

'Sneller, sneller', roept ze tegen je en je hoort haar gillen tegen de wind in. Je luistert netjes en gaat nog sneller heen weer. Het buikvet schudt mee. Jezus, wat heb je een dikke buik gekregen, denk je. Je voelt hoe je het hoogtepunt nadert. Daar spuit je pik leeg tussen haar heerlijke billen. Je ziet hoe het vocht langs haar benen loopt. 'Jeetje. Ik heb dit nog nooit meegemaakt', zegt ze even later. Jullie hijgen allebei. 'We hadden wel betrapt kunnen worden', grijnst ze en ze kijkt om zich heen.

'Het is nog een goede schuilplaats, maar ik geloof niet dat ik veel dikker moet worden, anders lukt het me niet meer', antwoord je met een harde lach. Sandra lacht terug en geeft je een dikke kus. 'Dan zijn er weer nieuwe plekjes... Ik kan niet wachten tot je hier niet meer door de opening kunt.'

Er zijn 2 maanden voorbij en je gewichtstoename blijft niet onopgemerkt. Om heel eerlijk te zijn, kom je zeker een kilo per week aan. Meer dan je ooit verwacht had. Het helpt dat Sandra de hele dag klaarstaat met allerlei lekkers. Dat je 's avonds lekker voor de tv kunt zitten en je pot bier krijgt aangereikt. Je hoeft er allemaal weinig voor te doen.

De eerste weken zijn nog het zwaarste geweest. De eerste dagen van het nieuwe dieet, krijg je na een paar dagen niks meer naar binnen. Je voelt je opgeblazen en slaperig. Sandra lost het eenvoudig voor je op. Ze daagt je lijf uit met een speciaal dieet. Eerst eet je 2000 calorieën. Je hebt aan het eind van dag een reuzenhonger, maar ze dwingt je dit dag niet teveel te eten.

Dan de volgende dag begint met een banaan in de ochtend, havermout bij de lunch, maar het avondeten is een maaltijd voor een goed vetgemest varken. Je eet onafgebroken met gemak de 5000 calorieën op. Weer een dag later, mag je niks. Je krijgt een monikkendieet met niks en een salade bij het avondeten. 'Ik dacht dat ik moest eten om dik te worden', protesteer je. Je komt namelijk om van de honger.

Sandra heeft je gewaarschuwd en jij luistert omdat je een goede feedee bent. Je lichaam moet leren toe te geven aan de nieuwe hoeveelheid voedsel. Je merkt het de volgende dag meteen. De hele dag ben je aan het snaaien en eet je maar door, zonder ophouden. Het lijkt wel of het niet op kan. Tot je 's avonds uitgeput op de bank gaat zitten en geen pap meer kan zeggen. Jeetje wat heb je veel gegeten in 1 dag.

Lees deel 20: 5.000 calorieën per dag »

Dit is het 19e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)