Verzonnen - Dikke maatjes (18)

Sandra weet je perfect te verleiden om lekker te eten. Vooral de combinatie van eten en seks is favoriet. Dat gaan ze ook zien op je werk.

Verzonnen

Na dat weekend is je leven drastisch veranderd. Als je uit bed rolt op dinsdag merk je dat je lijf zo rond is geworden dat het rollen je inderdaad steeds beter afgaat. Je vertrekt naar het werk en merkt dat je weer terug bent in de realiteit.

Gelukkig maakt Sandra de stap wel wat minder groot. Ze verzacht de harde klap waarmee in de werkelijkheid komt door je rugzak vol te stoppen met allerlei lekkernijen. Zo kun je kauwend op al dat snoepgoed wat beter de dag doorkomen.

Je werk is een paar blokken verwijderd van je huis. Sandra loopt daarom op deze eerste ochtend met je mee naar je werk. Ze geeft je een heerlijke afscheidskus en stopt je nog wat lekkers toe. Daarna sleep je jezelf weer naar binnen. Vandaag heb je echt geen zin om aan de slag te gaan.

Je leventje met Sandra laat al zijn sporen achter. Dat merk je als je het kantoor binnenstapt. Ondanks dat je de grootste broek hebt aangetrokken en het best passende overhemd, is je nieuwe gewicht wel heel goed te zien. Als je binnenkomt, hoor je hoe er gefluisterd wordt. Niet iedereen is even subtiel.

'Tjonge, jonge, jonge', zegt een bekende stem aan de andere kant van het bureau waar je gaat zitten. Het is Karel. Elk kantoor heeft een man die denkt dat hij grappig is maar eigenlijk gewoon een lul is. 'Het lijkt wel of hier iemand is overmeesterd door de koekjestrommel.'

'Goedemorgen Karel', zegt je en je hoopt dat het gesprek snel ergens anders over zal gaan. 'Je bent flink gegroeid de laatste weken', zegt hij terwijl hij moet grinniken. 'Je weet dat als mensen het over grote dingen hebben, ze niet over jouw taille praten? Jongen, wat ben jij opgeblazen zeg in de laatste weken. En niet alleen met lucht, geloof ik. Het lijkt wel of je al maanden achter elkaar elke dag kerst hebt. Zo moet jij je volproppen.'

'Ach, stop je opmerkingen in je reet. Heb je niet iets anders om je aan te ergeren?'

'Ik heb mijn secretresse gevraagd of ze tijd wil vrij maken voor mij om iets uit te gaan zoeken.' Hij begint te rommelen op het bureau om iets op te zoeken... Tot hij ziet dat je je rugzak opent en dan ziet hij hoe vol hij zit met eten. 'Jezus, ik dacht dat dit gewoon toeval was. Heb je soms hulp nodig of zo. Het lijkt er wel op dat je jezelf hebt opgegeven. Wil je niet meer interessant zijn voor de vrouwen?'

Hij kijkt je nog verbaasder aan als je een hap neemt van de grote mars die je net hebt opengescheurd. 'Ik heb een waanzinnig knappe vriendin, als je dat wilt weten. Ze is ontzettend mooi en we genieten momenteel volop van elkaar. Ik geloof dat ik zo'n mooi weekend in geen tijden gehad heb', zeg je.

'Haha', lacht hij. 'Waar heb je haar eigenlijk ontmoet. Ik geloof nooit in de kroeg. Je bent weliswaar niet te missen, maar ik denk niet dat je daar een gelukstreffer hebt gemaakt. Zeker op dieetkamp afgelopen zomer om je vette lijf een beetje in vorm te krijgen. Aardig mislukt zo te zien. Is die knappe vriendin niet verzonnen en een beetje te wijten aan je zielige eenzaamheid? Mensen gaan rare dingen verzinnen als ze lang alleen zitten.'

'Hoezo ben ik verzonnen?' hoor je achter Karel vandaan komen. 'Ik ben zo echt als maar zijn kan en bovendien heb ik wel zin in mijn schatje.' Ineens staat Sandra daar. Ze loopt naar je toe en geeft je een intense zoen. Ze streelt onderwijl over je buik en je voelt meteen hoe je pikkie ook wakker wordt. 'Schat, je hebt je telefoon op tafel laten liggen. Denk dat je het vergeten bent na die vrijpartij van vanmorgen.'

"Lief van je schatje.'

'En mag jij wezen?' Ze kijkt met een kritische blik naar Karel. Hij staat nog steeds met zijn mond open van verbazing. 'Ik ben Karel', zegt je collega. 'De dames noemen mij de Maestro, als je begrijpt wat ik bedoel.' Hij blaast zijn borst nog eens extra op.

'De Maestro? Is dat de reden waarom op je computerscherm een groot artikel staat hoe je je penis kunt vergroten?'

Karel kleurt meteen knalrood, zoals een eikel betaamt. 'Eeh', kreunt hij vertwijfeld. 'Nee, ik bedoel. Ja, eigenlijk. Ik probeer wat informate te vinden voor je vriend. Ik begrijp dat hij in de problemen zit.'

De blik waarmee Sandra hem aankijkt, zegt genoeg. Ze gebaart naar hem en komt wat dichterbij. 'Je wilt zeker weten hoe vaak hij vannacht is klaargekomen. Maar dat pikkie van mijn schatje heeft helemaal niks nodig hoor. Ik weet 1 ding zeker dat het jouw niet lukt, Maestro!'

Karel druipt ogenblikkelijk af. Hij is verslagen.

'Jeetje, wat een lul. Moet jij met deze klootzak werken?' Sandra is heel trefzeker.

'Klootzak en lul. Het zijn scheldwoorden die ik al heel lang niet meer hebt gehoord', zeg je verbaasd als je weer samen bent. Ze omhelst je. Je voelt haar lichaam drukken tegen je buikje. 'Volgens mij zeggen ze dat op de Mavo en dat zijn niet de leuksten.'

Je voelt hoe je pik blijft groeien. Misschien komt het ook omdat ze met haar hand zachtjes onder je buikje wrijft. Precies op dat pikkie van je die Karel kennelijk te klein vindt. Hij lijkt het tegendeel aan je te willen laten zien. Ik te klein? Haha en je voelt hoe hij groeit en groeit.

Lees deel 19: Lul »

Dit is het 18e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)