Ronde pizzabuik - Praten over gewicht (64)


Als ik op bed ga zitten als een echte Boeddha, dan verandert mijn buik helemaal van vorm. Kijk hoe een deel van mijn vette buik verdwijnt in een dikke plooi over mijn navel. Kijk nou naar mijn bovenbuik. Dat is geen gespierde buik, nee, dat is puur vet wat je ziet. Smulrollen, gegroeid door al het eten dat ik krijg.

Ik eet mijn buik ook steeds helemaal rond en vol. Dat kun je wel zien. Hij verlangt ook steeds naar een pizza. Dat is wel mijn favoriet. Zo mooi rond als een pizza wil mijn buik ook wel zijn. Als hij volgegeten zit met een pizza, ja, dan is hij ook wel zo rond. 

Ik kan dan ook amper bewegen. Zo vol ben ik dan. Zeker als mijn vriendje mij nog een pizza geeft. Jeetje. wat ben ik dan vol. Elke beweging die ik maak, is teveel. Ik blijf dan heel rustig. Wachten tot mijn lijf al dat eten verwerkt heeft. Vandaar dat ik zo massief geworden ben. Dat krijg je ervan. 

Kipfiletjes

Zie je die kipfiletjes onder mijn armen! Ja, kijk maar goed. Zie je ze schudden als ik mijn armen beweeg. Mijn hele lijf golft mee. Puur vet dat er onder mijn armen hangt. Allemaal erbij gegeten. Dat zit allemaal aan mij. Zo dik ben ik nog nooit geweest. En weet je. Heel lang geleden was ik gewoon een heel slank meisje. Nou, daar zie je niks meer van.

Ik ben enorm dik geworden. Steeds dikker en dikker. Zo dik dat ik alleen nog maar op bed kan blijven liggen en steeds moet rollen naar mijn eten. Zo'n grote, dikke, vette meid ben ik dan geworden. Hele tijd lekker liggen en alleen maar eten. Zo'n grote, brede vrouw die niet meer uit bed komt en alleen maar hoeft te eten.

Het komt echt door mijn vriendje. Geloof me. Hij mest mij echt vet. Steeds de lekkerste dingen. O, dan komt hij ermee en ik kan niet weigeren. Zo lekker en zo verleidelijk. Hij geeft me ook heerlijke plekjes om te liggen. Ik hoef helemaal niks te doen. Ik ben zijn prinsesje. Een dik prinsesje.

Feedee

Ik ben zijn feedee. Ik vind het heerlijk om te eten, de hele dag. En dat weet hij. En ja, dat zie je wel aan mijn buik. Hij is nog nooit zo breed geweest. En als ik zo zit als een boeddha, dan zie je links en rechts de enorme lovehandles. Echte zwembandjes die om mijn lijf zitten. Eerst liep het onder mijn oksels gewoon in een rechte lijn naar beneden. Kijk nu wat er zit. Hij is zo groot geworden. Zo groot.

Ik weet het, ik ben ontzettend stout. Ik doe het zelf. Ik heb bijna geen conditie. Ik ben heel snel buiten adem. Dan ga ik naar buiten, loop 5 minuten naar mijn favoriete winkel, de banketbakker en weer terug en dan ben ik helemaal aan het hijgen. Alsof ik de marathon gelopen heb. Ik sta te hijgen als een paard. Dat heb ik nooit gehad.

Laatst ben ik naar de sportschool geweest. Ik was een tijdje al niet meer gegaan. Maar ik ga nooit meer hoor. Jeetje. Ik kreeg een training voor beginners en moest 15 minuten op de loopband. Ik liep een paar minuten en kon niet meer serieus. Ik voelde mijn bloed stromen door mijn hele lijf en mijn hart bonkte keihard. 

Happen en doorslikken

Het is al dat eten. Ik vind het zo lekker. Al dat eten. De lekkerste dingen. Het is nooit genoeg. En mijn vriendje haalt het, maakt het klaar en geeft het aan mij. Ik hoef niks te doen. Zo heerlijk. Alleen maar happen en doorslikken. Al die lekkere dingen. Heerlijk. 

Ik ben echt zwaar geworden he. En het eind is nog lang niet in zicht. Ik word groter en groter, dikker en dikker, zwaarder en zwaarder. Heerlijk. Maar je wilt natuurlijk weten wat ik weeg. Daarvoor lees je dit allemaal. Of ik nu meer weeg dan die 89 kilo van 2 maanden terug. 

Nou, ik zal je niet langer in spanning laten hoor. Ik ga je het laten zien. Ik laat je meer zien van mijn vette lijf. Hoe groot mijn buik is en waar het vet allemaal zit. Het is de heuse vettest met als hoogtepunt als ik op de weegschaal ga staan.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)