Bewust dik worden - Dikke maatjes (16)

Sandra maakt de feedee in je los. Je weet het nu zeker: je wilt bewust dik worden!

Bewust dik worden

Een kleine 2 uur later word je wakker. Het is al tegen tienen. Je liefje ligt nog lekker dicht tegen je aan te slapen. Haar lange rode haren vallen mooi over haar prachtige borsten. Wat is ze mooi. Ze is net zo uitgeput als jij, lijkt het wel.

Je voelt je zo vol. Je kijkt naar die enorme pens van je. Je ligt op je rug, maar hij puilt zo ver naar boven, je kunt er niet eens overheen kijken. Zo bol staat hij van al het eten dat je zojuist hebt weggewerkt. Hij is helemaal dik van de pasta die je hebt opgegeten.

Eigenlijk kun je het nog niet helemaal geloven dat jij dat allemaal hebt opgegeten. Terwijl je eraan denkt, voel je dat het je alweer opwindt. Dat gevoel van die dikke buik terwijl je aan het eten was en onderwijl werd je ook nog eens geneukt door de mooiste vrouw die er bestaat. Het voelt als een natte droom die zich zojuist in je slaap heeft afgespeeld.

De gedachte aan wat er een paar uur eerder is gebeurd, maakt je pikkie alweer hard. Je voelt hoe Sandra's hand over je harde pik glijdt. 'Schatje heb je alweer zin', zegt ze terwijl ze half slaapt. 'Ik ben nog zo moe. Misschien straks...' Ze draait zich om en valt weer in slaap. Nu heb jij even de tijd om over alles na te denken.

Een uur verder. Sandra is wakker en strekt zich langzaam uit. Ze draagt nog steeds alleen haar beha en heeft verder niks aan. Jeetje, wat ziet zij er lekker uit. 'Hoi, lieve, dikke minnaar', zegt ze een beetje giechelend. 'Wat was dit geweldig. Ik heb dit soort opwinding niet eerder zo meegemaakt. Wat was dit een ervaring! Hoe voel jij je na deze overweldigende vrijpartij?'

Je pakt haar vast in je armen en trekt haar naar je toe. Je ziet weer die geile tieten. 'Ik voel me prima', zeg je. 'Voor mij was het ook een ongelooflijke ervaring. Wat is dit mooi.' Sandra wrijft over je harige borst. Ze is blij met wat je zegt. 'Ik heb mezelf zolang slecht gevoeld omdat ik zo dik geworden ben. Je hebt me uit die negativiteit gehaald en ik voel me geweldig. Je hebt me echt geholpen. Ik voel me zelfs jonger en fitter dan ooit.'

'Dus je vindt dat feedergedoe niet erg? Het besluit om bewust dik te worden is een heftig besluit. Ik wil niet dat je dit doet voor mij, maar dat je er zelf achter staat.'

'Dat doe ik niet. Ik wil het zelf graag proberen. Ik heb me nog zo goed gevoeld als nu. Ik vind mijzelf er goed uitzien met mijn buikje. Ik weet niet of ik echt dik wil worden, maar ik wil gewoon proberen een beetje dikker te worden dan ik nu ben. Gewoon om eens te kijken hoe het voelt en hoe ik het ervaar om wat dikker te zijn dan ik nu ben.'

'Misschien moet je ermee beginnen om een doel te bepalen hoe dik je zou willen worden. Je weegt nu ongeveer een kilo of 110? Wat denk je als je gewoon tot een kilo of 140 doorgaat. Daarbij spreken we af dat je wanneer je jezelf ongemakkelijk voelt - ook al weeg je nog geen 140 kilo - je altijd mag stoppen. We kunnen het op elk gewenst moment bekijken of je nog wel blij bent met je gewicht en je figuur.'

Als je dat hoort, denk je, ach 140 kilo. Dat is niks. Je kunt best zover gaan. Waarom niet. Je kunt altijd weer gaan afvallen als het niet bevalt. Dat gewicht is nog goed te overzien. Je beseft dat je de laatste 2 of 3 maanden al een kilo of 10 bent aangekomen. Die 140 kilo is niks. Het idee om dat gewicht te hebben , windt je best wel op. Onmiddellijk knik je bevestigend.

Sandra ziet het en lacht. 'Zie ik het goed dat je 'ja' knikt?' Ze kijkt je verwachtingsvol aan. Plotseling kijkt ze een stuk ernstiger. 'Was ik net niet iets te dwingend? Ik heb het vaak niet zo in de gaten als ik mij helemaal laat gaan.'

'Zoals ik je al een paar keer heb gezegd', zeg je terwijl je haar naar je toe trekt. 'Ik hou van vrouwen die weten wat ze willen.' Ze lacht opgelucht en dan begint de 2e ronde van de vrijpartij. Het lijkt of aan deze middag geen einde komt.

Zo besteed je het tweede deel van het weekend samen. De dagen zijn vervuld met gepassioneerde seks, fijne gesprekken en vooral: kilo's eten. Het eten lijkt overal vandaan te komen met Sandra aan het bewind. Het is de eerste dag dat je je nieuwe dieet begint, maar Sandra weet precies wat je nodig hebt.

Ze weet dat je nieuw bent in de sceen van het feederisme. Daarom geeft ze een doel waar je nog vrij makkelijk mee wegkomt. Ze wil dat je 4000 calorieën per dag neemt. Als je zoveel dagelijks naar binnen werkt, groei je ongeveer een kilo per week. Ze vraagt of je dat ziet zitten. De keus ligt bij jou en als je niet meer wilt, mag je altijd stoppen.

Al deze plannen winnen je best wel op. Laten we meteen aan de slag gaan, stel je voor. Jullie gaan samen naar de supermarkt. Terwijl jij de kar voortduwt, wijst Sandra alles aan wat je moet nemen. 'Neem vooral waar je zin in hebt', zegt ze. 'Je hoeft niet aan je lijn te denken. Of juist wel.' Je krijgt een vette knipoog terwijl ze een grote zak chips in de kar legt.

'Eigenlijk moet je jezelf opnieuw leren eten. Er is geen reden om je in te houden. Sterker nog: neem wat je wilt. Liefst nog een beetje meer, zo train je jezelf om je maag wat voller en daarmee groter te krijgen elke dag. Eigenlijk ben jij zelf de enige beperking. Jij bepaalt of je genoeg hebt of juist de grens wilt overschrijden. Dus eet wat je wilt, wanneer je wilt en hoeveel je wilt. En begin dan lekker te eten.'

Ze pakt je bij je buik en schudt hem ontdeugend heen en weer. 'Ik kan niet wachten om deze te zien groeien, groter en voller. Wat zou hij mooi worden.' Haar ogen glinsteren van verlangen en geluk. 'Ik wil je zo graag vetmesten en die buik echt groot en rond maken.'

Lees deel 17: Magisch moment »

Dit is het 16e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

  1. Lekker vet wordt ie. Laat 'm maar lekker doorvreten dat dikke varken. Heerlijk. Goed geschreven. Ik zie die heerlijke vetpens zo voor me.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)