Klein varkentje - Dikke maatjes (15)

Je nieuwe vriendinnetje Sandra maakt meer in je los dan je verwacht. Je ontdekt een heel nieuwe kant van de liefde: eten.

Klein varkentje

Je bent helemaal klaar om te gaan eten, zeg je nog een keer. 'Dat is goed', zegt ze en pakt een grote schaal met pasta. Ze rolt de grote hap met spagetti op de lepel. Ze doopt hem nog even in de vette room en brengt de lepel naar de mond. 'Mond open', gebiedt ze je. Zodra je mond opengaat, schuift ze de grote rol met romige spagetti naar binnen. Je hele mond zit vol.

Je kreunt terwijl je aan het kauwen bent en voorzichtig deze volle hap doorslikt. 'Is lekker om je vol te proppen met vette dingen hè?' zegt ze. Je mompelt instemmend. De volgende volle lepel komt eraan. 'Open', zegt ze. Een nieuwe volle spatel met romige spagetti. Meer dan zojuist. 'Mijn feedee doet zijn werk goed. Als hij nog meer zijn best doet, krijgt hij een heerlijke beloning.'

Ze maakt nog een knoopje van haar bloesje open zodat je nog meer zicht hebt op haar enorme boezem. Minstens zo romig als de spagetti die je naar binnen werk. Nog een hap en een knoopje. Je hebt nu zicht op haar spannende beha. 'Speciaal gekocht voor jou', zegt ze. 'Ik heb het idee dat je het wel leuk vindt om naar mijn tietenvlees te kijken.'

Ze duwt haar grote borsten tegen elkaar. Meteen voel jij een opstuwing komen tussen je benen. Ze kijkt met een afkeurende blik naar die plek. 'Dat is veel te makkelijk praten natuurlijk. Eerst eten voordat ik dat mollige pikkie van je ga verwennen.'

Ze blijft je voeren tot de schaal met spagetti helemaal leeg is. Ze beloont je tussendoor met kleine kusjes of strelingen. 'Heeft mijn mollige schatje nog een beetje ruimte voor een toetje? Of beweer je dat je helemaal vol bent van 2 kommen met pasta?'

Om heel eerlijk te zijn, ben je nog niet eerder zo vol geweest als nu. Maar je lul lijkt iets heel anders te willen, dus je laat je verder voeren. Je loopt je pik achterna, zonder nadenken laat je je volvoeren en zegt. 'Jeetje, wat ben ik vol. Ik kan eigenlijk niet meer, maar ik wil nog wat van je.'

'Goed zo', zegt ze. 'Dat wil ik graag horen.' Ze geeft je een dikke zoen en pakt dan de chocoladetaart. 4 personen zouden er al meer dan genoeg aan hebben, maar nu krijg jij hem opgevoerd. 'Zullen we hem delen?' vraagt ze aan je. 'Maar mijn varkentje moet wel goed eten. Ik 1 hapje, jij dan 2 hapjes. Dat lijkt mij wel een goed idee.'

Ze trekt je ondergoed uit en doet het bij zichzelf ook. Dan drukt ze je rug tegen de achterkant van de bank, pakt de taart en streelt met haar andere hand over die stijve pik van je. Dan laat ze zich over je heen glijden. Je pik haar drijfnatte kut. 'Ik ben blij dat mijn mestzwijn al op de goede punten vet begint te worden', grijnst ze. 'Nu moet je goed naar mij luisteren, dan zal ik het werk voor je doen. Jij hoeft alleen maar te eten.'

Ze geeft je 2 grote happen van de taart en neemt er dan zelf eentje. Daarna begint ze je langzaam te neuken. Ze zorgt ervoor dat er net genoeg ruimte voor je is om te kunnen bwegen. Dan schuift ze langzaam heen en weer over je pik. Wat is dit heerlijk. 'Je voelt je beloning', fluistert ze. 'Eet door. Als je eet, krijg je hapje voor hapje je cadeautje.' Ze duwt nog 2 stukken taart in je mond en weer eentje voor zichzelf. 'Heerlijk is dit', roept ze. 'Eten en neuken. Dit is de 7e hemel.'

'Meer, meer, geef me meer', roep je. Sandra's vrijpartij voelt geweldig. Maar het is nog lekkerder als je een stuk chocoladetaart in je mond hebt. 'Toe, geef me nog meer te eten', smeek je.

'O mijn kleine varkentje', zegt ze. 'Je denkt dat je te weinig krijgt of niet. Omdat ik ook soms een hapje neem.' Ze kijkt je uitdagend aan en beweegt nog langzamer over je pik. Dan buigt ze zich voorover naar de taart die naast je staat, pakt het laatste stuk en propt het zo in je mond.

Je staat in vuur en vlam. Terwijl je mond vol zit met de taart, merk je hoe Sandra haar tempo verhoogt. Je voelt hoe vol je maag zit met eten. Wat is dit geweldig. Haar kutje is drijfnat en je harde pik staat op springen. Sandra kreunt. 'Neuken, ja neuk me. Lul. Vetzak, neuk me.'

Je ziet haar grote tieten schudden op het neuktempo. Wat is dit geweldig. 'Blijf eten', gilt ze. 'Word mijn dikke vetzak. Groei voor mij.' Als je klaar bent met de taart, gaat alles in een stroomversnelling. Ze pompt door en je voelt hoe je volle lijf meeschudt op haar ritme. Je buik is nog nooit zo vol en dik geweest.

Ze schreeuwt en vloekt en roept je naam bij elke stoot die ze je geeft. Het gaat niet lang meer duren voordat je voelt dat er iets gaat gebeuren daar beneden, onder die vette pens van je. 'Ik kom, ik kom', krijs je. 'Kom maar schat. Doe het. Doe het voor mij.' Je voelt hoe je in een paar harde stoten klaarkomt.

Je spuit je leeg in haar lijf. Je ziet hoe ze zweet en over je heenbuigt. Je krijgt een vette zoen van haar. 'Jeetje, schat. Wat was dit ongelooflijk', ze kust je nog intens voordat ze van je af gaat.

Lees deel 16: Bewust dik worden »

Dit is het 15e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

  1. Henk is op dreef ;-) Heerlijk geschreven. Ik zie die dikkerd voor me. Wat een lekker varken moet dat zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)