Ik lijk wel zwanger - Praten over gewicht (63)

Het is alweer een tijdje geleden dat je mij gezien hebt. Een maand of 2. Ik denk dat ik toen een kilo of 89 woog. Nou, zoals je ziet, is er heel wat gebeurd. Ik ben echt zoveel zwaarder geworden dan toen. Je kunt het ook wel zien.

Ik heb sinds kort een vriendje. Hij is zo lief voor me en moedigt me goed aan om te eten. En kookt zo lekker. En hij maakt onwijs lekkere pizza's. Als ik dan zeg dat ik niet meer neem omdat ik anders echt te dik wordt. Dan zegt hij: 'Ach meissie, neem toch lekker als je er zin in hebt. Je kunt het hebben hoor. En dan heb ik nog meer jou om van te houden.' De schat.

Hij is zo lief, maar mijn kleren. Ik krijg niks meer aan, vooral mijn spijkerbroeken die willen niet meer over mijn kont. Mijn billen zijn te rond en mijn buik. Ik ben elke keer weer aan het vechten om mijn broek aan te krijgen. Ik merk ook dat ik veel sneller buiten adem ben.

Hele dag eten

Ik beweeg eigenlijk ook amper. Ik ben heerlijk lui. En eigenlijk vooral de hele dag aan het eten. Echt, geloof me. Chocola. Ik ben gek op chocola. Ik krijg er geen genoeg van. Je snapt wel dat ben flink aangekomen sinds de laatste keer dat je me tegenkwam. Ik heb mijn hele garderobe vervangen.

Om mijn voorgevel kun je niet meer heen. Haha. Zo groot al die weelde die in mijn beha hangt. Hij zat als gegoten, maar dat doet hij niet meer. En kijk eens naar mijn buik! Ik heb een buikje gekregen. Hij is echt een stuk boller geworden. Denk je ook niet dat ik zwanger ben? Zo groot is hij wel.

En mijn kont is ook groot geworden, vind je ook niet? Ik kan het ook niet helpen, maar als ik de kans krijg, dan ben ik aan het eten, eten en eten. Ik denk de hele dag aan eten en het liefste doe ik het ook de hele dag.

Als ik door de winkelstraat loop en ik zie iets lekkers. Ja, dan neem ik het. En chocola. O, ik hoef er maar aan te denken of het water loopt me in de mond. Echt, ik heb liever chocola dan seks. Als is de combinatie van die 2 wel het mooiste.

En als ik lekker op bed lig, schudt het hele bed mee als ik mij omdraai. En zo op mijn buik, zie je zelfs mijn buikje. En wat dacht je van die kont. Zo groot. Mijn armen zijn ook een stuk voller geworden. Ongelooflijk zoals dat geworden is. Steeds groter en groter. Het lijkt wel of er geen eind aan komt.

100 kilobuikje

Geen idee hoeveel ik nu weeg eigenlijk. Ik weet zeker dat ik wel een kilo of 5 meer weeg dan de laatste keer dat ik mij gewogen heb. Ik denk een kilo of 89 de laatste keer. Laten we kijken wat het nu is. Ik vermoed dat ik wel in de buurt van een 100 kilobuikje kom. Ik denk dat ik er wel weer depressief van wordt. Zo depressief dat ik alleen nog maar aan chocola kan denken. Haha. En dan bestel ik erna wel een pizza of zo.

Maar er is zoveel veranderd. Mijn vriendje. Hij laat me zo genieten van mijn nieuwe lijf. Houdt van elke gram en krijgt geen genoeg van mij. Zo heerlijk. Ik geniet er zelf ook meer van. Wat is het zalig om zo volgegeten te worden verwend. Heerlijk.

Ik weet dat ik stout ben. Heel stout. Maar ik hou gewoon van lekker eten en als mijn vriendje dat zo aanbiedt. Tja, dan kan ik het echt niet weigeren. Ik ben zo gulzig. Ik eet alles op wat ik krijg. En ja, daar verandert mijn lijf door. Maar het is ook allemaal zo lekker. Ik hou verschrikkelijk veel van mijn eten. Ik hou er immens veel van. Misschien wel meer dan van mijn vriendje. Dat komt dan omdat ik hem niet kan opeten.

Reacties

  1. Goed wat zeggen we in zo'n geval?

    Ik zou willen dat ik je vriendje was.

    Een avond lang zou ik je willen zien eten, die prachtige buik van je willen bewonderen, het vet teder te kussen, je zachtjes toe te fluisteren dat je prachtig bent, dat ik je zo mooi vindt, om je vervolgens om te draaien en me te goed te doen aan die heerlijke billen van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook willen dat ik zon mooie vrouw had waar zijn ze te vinden

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)