De buik (3) - De 100-kilo buik

De 100-kilo-buik: hier is een prestatie geleverd!
De grens ligt misschien in het getal 1 0 0. De 1 gevolgd door 2 nullen. Een getal dat voor het eerst uit 3 cijfers bestaat. Het klokje dat wipte van 99 naar 100. De droom van elke liefhebber van dik is toch wel om dat 3-cijferige getal op de weegschaal te zien.

100-kilo-grens

De foto toont een vrouw die net die 100-kilo-grens heeft bereikt. Ze is er trots op. De buikstriemen laten zien dat ze in vrij korte tijd flink aangekomen is. Dat komt omdat ze een vriendje heeft die haar aan het vetmesten is. Ze vindt het heerlijk, is er ook een beetje trots op. Dat straalt de buik helemaal uit. Zeker ook omdat de dame ervoor gekozen heeft zo voor de spiegel te staan, dat je als kijker het profiel van de buik ook goed kunt zien.

In een puntje

Daarom kun je zien dat de buik vooral in een puntje gegroeid is. Haar vetaanwinst is sowieso vooral in de buik gaan zitten. Haar bovenbenen zijn weliswaar wat naar elkaar toe gegroeid en ook haar billen zijn wat ronder geworden, maar het alles schiet in het niet bij de grote buik. Het zal heus niet meer zo lang duren of het vet zal zich wat meer in de breedte gaan verspreiden. Het begin is al te zien in de lovehandles die al langzaam over haar zij heen komen.

Hoe verder?

De grote vraag voor de toekomst: hoe gaat nu verder? Ergens overheerst de angst dat ze er genoeg van heeft en wil afvallen. Aan de andere kant besef je ook dat het bereiken van de 100-kilo-grens ook wat zegt: hier heeft iemand moeite gedaan om dit gewicht te bereiken. Trouwens, de ervaring leert dat na het bereiken van de 100 kilo, de groei juist toeneemt en ze harder dan ooit zal uitdijen.

Meer Buikblogs

De buikblog verschijnt elke dinsdag. Hierin wordt een mooie vrouwenbuik besproken. Lees ook de andere buikblogs.

Reacties

  1. Ik ben bijna zover! weeg nu 93 kilo en ben 1.70. Wil je me volgen? meer info? me supporteren? horen waarom ik aan wil komen of hoe ik dik ben geworden? of wil je een etentje met me om me over die 100 kilo grens te helpen? mail me!! lovehandles85@hotmail.com!!

    kus Sasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sasja,
    Wat heerlijk! Hoe staat het er nu mee? De pepernoten gaan wel helpen de komende maanden. Laat staan de kerstdiners en de oliebollen. Of juist niet 'laten staan' dus!
    Ik kan je garanderen... na de 100 kg gaat het snel richting 120 kg. Dan ga je echt heel dik worden!

    Ik wil graag eens met je uit eten!
    Gtz, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bedoel dus:
    Dikke kus & tot bij het diner! Kees

    Dutchfa@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige buik. was ik dat maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mannen die graag contact willen, graag e-mail achterlaten!

    DIKKE kus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou heel graag in contact willen komen! jvpnr122@hotmail.com

      Verwijderen
    2. rjv_movies@live.nl
      Ik zou wel in contact met je willen komen

      Verwijderen
    3. Hoi hoi

      Ook ik heb zeker belangstelling in contact met jou. Mijn adres is: richard.werkthuis@gmail.com.
      Bedankt, hartelijke groet

      Verwijderen
  6. Ik ben ook al ver op weg mijn doel is 150 kilo nu bn ik 137
    En ik ben 1.69
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hoe staat de zaak er inmiddels voor?

      Verwijderen
    2. Lekker doorsmikkelen Anoniem, je wordt er vast en zeker nóg mooier van ;) Bon appetit !

      Verwijderen
  7. Ik ben 1.94 en 71 kilo en mijn vrouw is 1.73 en 103 kilo. ben haar goed aan het vetmesten, ze wil het zelf dus dan help ik haar maar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben minder dik dan het meisje op de foto maar weeg wel meer! Gek eigenlijk dat dat kan!

    X Lisa!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewicht is maar een getalletje Lisa, dus maak je er vooral niet druk om. Wees trots op je rondingen !

      Verwijderen
  9. hey ben een meisje van 19 jaar en ben bijna bij de 160 kilo. ik ben zo geworden omdat ik vroeger medicijnen moest slikken die me heel dik hebben gemaakt en mijn eetlust hebben vergroot. nu ben ik van die medicijnen af maar ik ben verder gegaan met die lekkere hapjes hihi. mijn gewicht beperkt me wel veel, ik waggel zinds een jaar en wordt snel moe van lopen en praten. ook de dagelijkse dingen worden steeds lastiger, maar ik kan niet van dat lekkere eten afblijven!! kan iemand mij helpen?? xxx Romy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo romy.
      Ik las je berichtje dat je bijna 160kg weegt door medicijnen en door lekker eten.
      en waarmee wil je geholpen worden.

      Verwijderen
    2. hey Robin.
      Ik zoek een leuke vriend weer ik samen mee kan settlen, en die van mij houdt zoals ik ben, en iemand die mij kan helpen met de dagelijkse dingen die voor mij moelijk zijn.
      xx Romy

      Verwijderen
    3. Hey romy.
      Zal Ik Jou mijn email geven dan kunnen we VIA msn/Windows live met elkaar praten.
      Over wat je in het berichtje op deze blog heb gezet.
      Groetjes
      Robin

      Verwijderen
    4. hé Robin, ik zou het leuk vinden als ik met je in contact zou kunnen komen
      xx Romy

      Verwijderen
    5. hallo romy.
      dit is mijn email rjv_movies@live.nl
      en dan zie ik je als je me toegevoegd hebt.
      want dan kunnen we ook makkelijker met elkaar praten.

      groetjes
      robin

      Verwijderen
    6. Robin ik heb je toegevoegd hoor! Mijn Msn is: romyvanderwal123@hotmail.com

      spreek je gouw!
      xxx Romy

      Verwijderen
    7. Ik heb je geaccepteerd als vriend en nu kunnen we met elkaar chatten.
      En Ik had je profiel foto gezien en je ziet er goed uit.
      Groetjes robin.

      Verwijderen
    8. hoi romy ik zou je ook graag willen helpen met de dalijkse dingen die je moet doen en er voor je zijn en je nemen zoals je bent jij als je wil mag je mij toevoeggen op msn
      danny_v8power@live.nl

      groetjes danny

      Verwijderen
    9. hoi romy ik heb je geaccepteerd op msn

      ik zie je vanzelf op msn verschijnen

      groetjes danny

      Verwijderen
  10. je ziet er erg mooi uit meid mijn vrouw die lijnt maar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent een prachtmeid Romy, zou het leuk vinden om eens wat van je te horen. heb je zojuist toegevoegd dus als je tijd en zin hebt, stuur maar een berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het prachtig ikzelf heb ook een doel de 300kg ik ben nu 296kg
    Ik ben 22jaar en 1,66

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben je bijna bij de 300 en daarna.
      Je bent dan een jonge mooie dikke meid.
      Hier is mijn email als je wilt chatten
      rjv_movies@live.nl

      Verwijderen
  13. ik ben 1.73cm en ik weeg ook 100 kg, maar mijn buik is toch nog wl een heel stuk kleiner. toegegeven dat mijn dijen juist een stuk groter zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. misschien kan ik je wel helpen

      groetjes lisa

      lisaverhoeven1993@hotmail.com

      Verwijderen
    2. Elke vrouw wordt ook weer anders dik, krijgt dikkere benen of heupen.

      Verwijderen
    3. Zeker verdeelt het vet zich bij iedere dikke vrouw weer anders over het lichaam. Stuur gerust een foto in voor de buikblog naar mooidik@gmail.com

      Verwijderen
  14. Hoi. Ik zou graag wat mooie dikke dames, en die daar trots op zijn, willen leren kennen. Je bent welkom om te reageren op: richie.72@hotmail.com. Bedankt, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)