Feedervirus - Dikke maatjes (14)

Je kleren beginnen echt veel te strak te zitten. Daarom besluit maar eens - als verrassing - nieuwe kleren te kopen.

Feedervirus

De zondag vertoont grote overeenkomsten met zaterdag. Met het grote verschil dat je de stad in gaat om kleren te kopen en boodschappen te doen. Je huidige kledingset zit eenvoudig te strak door het vele eten van de afgelopen maand. Bovendien lijkt het leuk om Sandra te verrassen met leuke nieuwe kleren.

Je kunt de oude, te strak zittende kleren altijd nog gebruiken voor een erotische fotosessie met Sandra. Het is best opwindend om een shirtje aan te trekken waarbij je buik steeds tevoorschijn komt omdat de stof omhoog kruipt.

Het feedervirus heeft je aardig te pakken. Bij alles wat je eet, gaat je pik stijf staan. Je merkt dat je steeds naar je pik wilt grijpen, maar je zult ook wat moeten overhouden voor vanavond als Sandra weer thuis is. Je probeert daarna de rust weer te vinden en even wat anders te doen. Het lukt maar moeizaam.

Rond half 7 belt Sandra je op en vertelt dat ze onderweg is. Ze zal er over een uurtje zijn, met wijn bij zich. Jij zegt dat jij zal zorgen voor een lekker diner erbij. Dat belooft wel een speciale avond voor jullie te worden vanavond. Je hebt vrij genomen voor de volgende dag, zodat je het laat kunt maken en extra kunt genieten van elkaar.

Als Sandra binnenkomt, begroet je haar meteen bij de deur. Haar spanningsniveau daalt aanmerkelijk als ze haar ogen over je heen laat glijden. 'O schat, ik heb je zo gemist', zegt ze. Ze slaat haar armen om je buik heen. Wat zie je er goed uit. Zo ontzettend knap. Heb je nieuwe kleren aan?'

'Ja, ik heb ze vandaag gehaald. Ik denk dat ze wel leuk zijn, niet? Ik zie er zo wel beter uit.' Je hebt je spijkerbroek aan en je shirt trekt toevallig iets omhoog. Allebei de kledingstukken zijn een maat groter dan normaal.

'Ik ben blij dat je weer tevreden bent met jezelf', zegt Sandra en ze legt een hand op je dikke buik. 'Luister, ik heb nagedacht over alles. Ik wil dat je je goed voelt over jezelf. Ik vind je waanzinnig aantrekkelijk zoals je nu bent. Ik wil je niet veranderen vanwege mijn rare tic. Als jij een paar kilo wilt afvallen, dan sta ik voor 100 procent achter je. Echt waar.'

Precies op dat moment gaaat de bel. 'Hou die even vast', zeg je terwijl je naar de deur loopt. De maaltijd is gearriveerd. Het zijn 3 grote bakken met pasta, een flink stuk knoflookbrood en een grote chocoladetaart als toetje. Je betaalt de bezorger en zet alles op de salontafel in de kamer. Sandra kijkt een beetje verbaast over deze gigantische hoeveelheid eten die je op de tafel uitstalt.

'Wat heb jij besteld!' zegt ze onthutst. 'Het lijkt erop dat je honger hebt.' Je ziet hoe haar gedachten rondtollen in de achtbaan die in haar hoofd ontstaat. Ze heeft wel een vermoeden, maar wil de situatie niet onnodig pijnlijk maken.

Je gaat naast Sandra op de bank zitten en legt een arm om haar schouders. 'Ik vind het heel mooi zoals je verteld hebt over je gevoelens. Daarbij is het heel prettig dat je gezegd hebt hoe je mij vindt. Je kunt me zeker gaan helpen om een paar kilo af te vallen, maar je mag me ook helpen deze grote pastagerechten die ik heb besteld te voeren en vervolgens de chocoladetaart hapje voor hapje in mijn mond te stoppen. Ik denk dat ik best veel zin heb in het laatste. Wil je me helpen?'

Geschrokken kijkt Sandra je aan. Hier heeft ze geen woorden voor. Het duurt niet lang of de verbazing maakt plaats voor een brede, sluwe grijns op haar gezicht. Ze pakt je vast en begint je vurig te zoenen. Haastig maakt ze alle knopen los. 'Laten we een beetje ruimte maken, anders heeft mijn feedee nooit genoeg ruimte om zich echt rond te eten.' Ze trekt je riem los en laat je spijkerbroek zakken.

Je hebt eerlijk zacht satijnen ondergoed aan. Het zit strak om je middel, maar is lekker zacht over je pikkie. Niets laat het over aan de verbeelding. 'Jeetje', zegt ze. Ze ziet hoe je pik hard aan het worden is. 'Wat is dit? Wat een mooi ondergoed heb je aan, laat dit nog maar even zitten.'

Tijd voor het brood en de pasta. Sandra eet zo snel mogelijk haar portie op. Je maakt duidelijk dat er genoeg is en dat het rustiger kan. Maar zij vertelt dat ze snel moet eten om alle aandacht voor jou te hebben. 'Je bent mijn feedee en ik moet je voeren.' Ze is klaar met eten, schuift haar bord opzij en komt dicht bij je zetten.

Ze knoopt de bovenste knoopjes van haar bloesje los en buigt zich in de richting van je gezicht. Je hebt uitzicht op haar heerlijke, volle tietenvlees. 'Ik ben je feeder en ik bepaal hier de regels.' Ze buigt zich helemaal over je heen begraaft je gezicht in haar volle borsten. Dan laat ze haar dikke tieten glijden over je lichaam.

Je ziet hoe haar bloesje straktrekt door de kracht waarmee ze over jouw lijf glijdt. Ze kijkt je geil en tegelijkertijd dwingend aan. 'Je gaat eten wanneer ik zeg dat je moet eten. Het maakt niet uit wanneer, waar en hoeveel. Luister naar me en je wordt beloond.' Ze kust je en duwt haar tong diep in je mond. 'Begrepen.'

Je voelt de geilheid door je lijf stromen. 'O, zeker. Ik ben helemaal klaar om te gaan eten.'

Lees deel 15: Klein varkentje »

Dit is het 14e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)