Tietjes - Dikke maatjes (12)

Je bent onzeker over je puddingbuikje tot je ontdekt dat Sandra dat helemaal niet erg vindt. Sterker nog, ze vindt het opwindend om je dikker te zien worden.

Tietjes

Op internet vind je een paar verhalen van Sandra. Het zijn mooie, erotische feederisme verhalen. Ze schrijft heel beeldend en de verhalen doen wat met je. Je merkt dat het je best opwindt als je deze verhalen leest.

Tot in het detail beschrijft ze hoe het gaat met die sessies waarbij haar feedee gevoerd wordt. Je merkt dat het effect op je heeft en je bloed pompt naar beneden, naar die erogene zone, waar je de laatste tijd zo verwend bent. Je verschuift al lezend steeds makkelijker in de rol van feedee. Eigenlijk krijg je best wel zin om iets te gaan eten.

De telefoon trilt in je broekzak en haalt je uit je fantasie. Het is Sandra aan de andere kant van de lijn. Daarom neem je meteen op.

'Hé schatje, ik wilde alleen maar even weten hoe het met je is.' Er klinkt bezorgdheid in haar stem. 'Lukt het een beetje daar?'

'Ja hoor', zeg je. 'Het gaat prima hier. Ik hang wat rond in je appartementje. Hoe is het met jou?'

'Tjee, ja. Het is hier geweldig. Ik heb zoveel mensen ontmoet, maar moet ook nog zoveel andere mensen nog spreken. Wacht even...' Het rommelt even aan de andere kant van de lijn. 'Penny, ik kom eraan. Is een belangrijk telefoontje', hoor je haar roepen. 'Ik moet ophangen, schatje. Het is druk, zoals je merkt. Ik wil je nog even zeggen dat ik verschrikkelijk blij met je ben. Je bent zo'n geweldige man. Morgenavond heb ik weer alle tijd voor je, goed? Doei schatje.'

Nog net weet je te roepen: 'Dag lieverd. Een leuke dag verder daar.' En ze hangt vlak daarna op. Je kijkt naar het klokje op je telefoon en ziet dat het al na 14 uur is. Je hebt nog niks gegeten, maar je maag knort van de honger. Terwijl je naar de keuken loopt, wrijf je met je hand over je buik en knijpt zachtjes in het rolletje vet dat deze maand duidelijk voller is geworden.

Je trekt de koelkast open en ziet er nog wat over is van de XXL pizza pepperoni van 2 dagen geleden. Sandra had 3 van deze gigantische pizza's besteld. 'Sandra, ik weet dat je me graag dik wilt hebben, maar ga je hier niet een beetje te ver mee? Vind je niet?'

In je verbeelding doemt het beeld van jezelf op, 20 kilo zwaarder, terwijl Sandra je de 3 pizza's voert. Je wrijft over je buik en ziet hoe de pizza zich heeft omgezet in vet, dat zich zo massaal verzamelt in die dikke buik. Je sexy vrouw heeft je die grote buik helemaal bij elkaar gevoerd.

Hapje voor hapje is alles erin gegaan. 'Je bent mijn varkentje en je moet wel een beetje vet zijn hoor', fluistert ze in je oor. 'Kom op, eet al die pizza op. Wat een lekker gevoel dat dit allemaal straks in die dikke buik van je zit. En je allemaal nog vetter maakt. Ga zo door, mestzwijntje van me. En ga die 140 kilo halen voor mij.'

Je schrikt weer wakker uit je dagdroom. Je voelt hoe je pik hard is geworden. Je hartslag heeft zich versneld en je ademt sneller. Elke ademhaling die je doet, voel je je dikker worden. De buik die gisteren zo groot leek, hou je nog eens goed vast. Wat is hij eigenlijk klein.

Je schudt het nieuwe vet zachtjes heen en weer. Het voelt lekker zacht. Je voelt geen enkele spier en je handen grabbelen in het vet van je buik. Je handen glijden omhoog naar je borst. Je voelt hoe je langzaam tietjes krijgt. Wauw, hier zit zoveel potentie in.

Wat zou het heerlijk zijn als het allemaal wat groter en dikker zou worden. Je huid voelt overal heel sensationeel. Hoe is het mogelijk? Het lijkt wel of je alleen al door het strelen klaarkomt.

Lees deel 13: Vol lijf »

Dit is het 12e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)