Puddingbuikje - Dikke maatjes (11)

Je hebt Sandra in je favoriete eettentje ontmoet. Je bent onzeker over je puddingbuikje tot je ontdekt dat Sandra dat helemaal niet erg vindt.

Puddingbuikje

Je scrollt verder met je muis over het scherm. Er komen allemaal veelbelovende mannen langskomen. Je ziet foto's van jongens die vele malen dikker zijn dan jij. Eigenlijk zijn allemaal dikker dan jij. Niemand lijkt zich te schamen voor zijn dikke pens. Sterker nog, ze laten hem allemaal trots zien. Alsof ze het mooi vinden om zo'n gigantische buik te hebben.

Je ziet buiken die komen tot aan de knieƫn terwijl deze jongens zitten. Hun gezichten zijn vol en mollig. Ze dragen allemaal flinke onderkinnen en de wangen zijn ronduit vol. Al deze jongens zijn naakt. Ze dragen vaak niet veel meer dan een onderbroek of korte broek. Ze hebben slecht passende shirts aan. Vrijwel altijd piept de onderbuik een aardig eind onder het shirt uit.

Als ze voor de camera staan, zie je pas goed hoe groot hun omvang is. Jeetje, wat zijn dit een grote lichamen. Je ziet hoeveel aandacht ze aan hun lijf besteden. Ze moeten veel eten en drinken om deze grote pens bij elkaar te kweken. Hun buik is ronduit hun kostbaarste bezit. Ze willen hun vette lijf delen met mensen van het online netwerk, maar ze vragen er wel wat voor terug: aandacht en natuurlijk eten.

Je kijkt naar beneden, naar je eigen vette pens die je deze maand samen met Sandra bij elkaar gevreten hebt. Je legt je hand vlak op die enorme buik en schudt het vet zachtjes heen en weer. Het voelt warm en heerlijk zacht. Je richt je iPad op je en maakt een klein filmpje hoe je met je buikvet speelt.

Je tilt je buik een eindje op en laat het vallen op je schoot. Je merkt dat je er niet meer zo van gruwt als gisteravond. Sterker nog eigenlijk vind je het best wel lekker zoals het schudt. Je voelt hoe je zelfs een beetje nieuwsgierig wordt om te zien hoe je buik zou worden als je je helemaal zou laten gaan.

Je hebt juist een vrouw getroffen die ervan houdt om je dikker te zien worden. Ze vindt het heerlijk om je lovehandles te strelen en over die bolle pens van je te aaien. Je knijpt in de zwembandjes die zich over je zij hebben gevormd. Het voelt lekker zacht. Je hebt je lekker laten vetmesten door haar, besef je.

Zou het erg zijn als je hieraan zou toegeven. Je denkt er even over na. Je haalt haar profiel er nog eens bij op internet. Ze schrijft over de ophanden zijnde verhuizing naar de stad waar ze nu woont. Ze wenst eindelijk een man te ontmoeten met wie ze haar liefde kan delen. En ze hoopt dat hij het net zo lekker vindt als zij om dikker te worden.

Juist iemand waarmee ze meer deelt dan alleen haar passie voor dik worden. Ze wil natuurlijk lekkere seks, maar ook een man met wie ze heerlijk kan praten, ouwehoeren en grappen maken. Ze neust verder in de vele updates die ze geeft op de website over haar zoektocht naar de liefde. Tot je uitkomt bij afgelopen zaterdag.

Wauw, je bent geslaagd in de liefde. Wat een bijzondere vrouw is Sandra. Je voelt je helemaal vervuld van deze ontdekking bij haar profiel op deze website. Je hebt er niet eerder van gehoord, maar je merkt hoe je hartslag omhoog kruipt. De spanning om je te geven aan het dikker worden en je lijf verder te laten groeien dan wat je nu hebt.

Want wat staat er bij haar profiel van de afgelopen maand:

Yeah! Ik heb de ware gevonden! Wat een prachtige man. Ik had nooit verwacht dat ik zo snel kon vallen voor een man als de man die ik gisteravond tegen het lijf liep. In de kroeg notabene.
zaterdag 3 juni, 11.52 uur

Ik hoop dat ik gisteravond niet te dronken was. Hij was een echte heer voor mij en bracht me zo lief thuis.
zaterdag 3 juni, 1.12 uur

De gedachte aan zijn sexy buikje plaagt me al de hele dag. Jeetje, wat heeft hij een geil buikje. Zo'n klein puddingbuikje dat zo lekker schudt. Ik kan er mijn ogen niet vanaf houden. Daarbij vraag ik mij de hele tijd af hoe het eruit gaat zien als het wat meer weegt. Een paar kilo erbij zou hem alleen maar goddelijker maken. Jeetje, wat een man!
zaterdag 3 juni, 16.34 uur

Jongens, ik word wanhopig. De hele dag loop ik al rond in mijn meest sexy ondergoed en in mijn kleine zwartje jurkje. Ik ben al 4 keer mijn appartement in en uit gelopen op zoek naar hem. Dan tuur ik over de weg in de richting van de kroeg. Ben ik echt wanhopig?
zaterdag 3 juni, 20.02 uur

Shit, ik ben zo verschrikkelijke blij. Ik schreef de zin over dat ik wanhopig was en ging daarna naar de kroeg. Wie kom ik daar tegen... Inderdaad, hij was er weer. Ik ben de afgelopen 24 uur alleen bezig geweest om hem te eten te geven en dan lekker te neuken. Jeetje, wat een godheid. Ik krijg het idee dat ik weleens verliefd zou kunnen zijn.
zondag 4 juni, 22.15 uur

Is er iemand die mij wakker wil maken? Of droom ik echt niet!
zondag 4 juni, 22.16 uur

Ik kan niet wachten hem morgen weer te zien.
zondag 4 juni, 22.19 uur

Het voelt heel raar om deze berichten te lezen. Zeker ook om dat je weet dat het over jou gaat. Sandra geilt op je en je leest dat jij misschien wel de ware bent. Ook lees je erover hoe het haar opwindt dat je aankomt. Maar je moet nog meer onderzoeken om overtuigd te raken. Dat weet je nu wel zeker.

Lees deel 12: Tietjes »

Dit is het 11e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)