De ontdekking - Dikke maatjes (10)

Je bent geschrokken van de losschietende knopen. Je vreet gewoon teveel. Vindt Sandra dat echt niet erg? Je kunt dat niet geloven en gaat op onderzoek uit. Dan ontdek je iets heel bijzonders.

De ontdekking

De volgende ochtend vraagt Sandra of je weer helemaal gerust bent. Ze maakt zich zorgen om je en wil je echt niet kwijtraken. Zeker omdat je jezelf walgelijk vindt. Je vertelt haar dat ze nergens bang voor hoeft te zijn. Zelfs als je niet houdt van feederisme, dan wil je heus soms een rollenspel met haar spelen. Om eerlijk te zijn, ben je de ergste schok van gisteren kwijt.

Sandra is het weekend erg druk. Ze is vrijwel het hele weekend bezig om mensen te werven voor haar vrijwilligerswerk. Ze laat je daarom alleen. Dat geeft jou de mogelijkheid om de grootste schokken van gisteren goed te verwerken en aan een nader onderzoek te onderwerpen.

Na de afscheidskus vat je meteen de koe bij de horens. Je pakt je iPad en gaat op zoek naar de achtergronden van het feederisme waar Sandra het gisteravond over had. Wat zijn de bijzonderheden van deze bijzondere tic? Waar moet je rekening mee houden en waar zou je misschien zelf opgewonden van kunnen raken?

Je zoekt het allemaal op internet en stuit op dingen waar je nooit van afwist. Je ontdekt dat een vrouwelijke vetbewonderaar een FFA heet en je leert wat een feeder eigenlijk is. Je ontdekt dat jij - gezien de bolle buik die je hebt gekregen - het label feeder hebt gekregen.

Je ziet al snel andere termen waarvan je nu voor het eerst hoort. Wat te denken van een BHM, ssbhm, bbw, ssbbw, feedee, foodie, stuffer, encourager, padding, inflation en al die andere woorden en afko's waar je mee te maken krijgt. Heb je ooit kunnen bedenken hoe gevarieerd de wereld van de vetbewonderaars zou zijn?

Dan ga je op zoek op de verschillende forums en groepen om te ontdekken of en waar Sandra zich ophoudt. Je speurt naar profielen van meiden op fantasyfeeder, feabie, tumblr en ffambrosia. Je vindt haar snel en leest dat Sandra een feeder is die op zoek is naar een mannelijke feedee. Het liefst iemand die niet al te dik is, een beetje mollig om vet te mesten tot hij een ssbhm wordt. Je leest een mooie beschrijving van haar passie voor feederisme:

Al als jong meisje was ik gefascineerd door dikke mensen. Ik vind het heerlijk om te kijken naar het effect van eten op het mannelijk lichaam. Hoe er een beginnersbuikje ontstaat en dan te zien hoe hun borsten groeien tot het formaat van vrouwenborsten. Het lijkt mooiste dat er bestaat om te zien hoe mijn geliefde uitdijt.

Ik zet een lekker pintje voor hem neer als hij thuiskomt uit zijn werk, schept bij het avondeten nog eens extra op en zet voor hem de frituur 's avonds laat nog eens aan. Kroketten, frikandel speciaal of een heerlijke bamischijf. Ik maak het allemaal voor hem klaar met liefde.

Wat lijkt mij het mooi om hem te zien groeien en te veranderen van een mollige vent in een dikke kerel. Wat moet dit sensueel en intiem zijn om samen mee te maken. Ik wil erbij zijn als hij de trap oploopt en helemaal buiten adem boven komt. Ik wil zien hoe hij uit zijn kleren groeit. Hoe de knoopjes losschieten van zijn pantalon en zijn overhemd als hij op vrijdag uit het werk in de kroeg zit en teveel eet.

Ik wil het meemaken en elke mijlpaal vieren: 100, 120, 125, 140, 150 en uiteindelijk zelfs 180 en 200 kilo! Ik wil erbij zijn en voelen hoe ver hij nu gekomen is in zijn groei voor mij. Het lijkt mij heerlijk om samen te voelen hoeveel hij nu is aangekomen en te zien dat hij weer een maat grotere kleding moet hebben. Dat zijn buik niet meer past in het grootste overhemd en de knopen strakspant als hij zich overeind hijst.

Ik wil hem helpen om dik te worden en genieten van elke gram die hij aankomt. Heerlijk, dat gevoel van die buik die elke dag weer een beetje ronder is geworden. Het is voor mij wel belangrijk dat de ander er ook van kan genieten en graag dik wil worden. Ik zal hem steunen bij elke hap die hij extra neemt op weg naar het geluk. Dat vette lijf dat overal schudt en beweegt. Die volle pens helemaal vetgevreten met mijn hulp. Ik zal hem steunen bij elke stap op weg naar het vette leven dat op hem wacht.

Wauw, denk je als je dit allemaal leest van haar profiel. Je leven is altijd heel saai geweest. Eten niet meer dan een noodzaak, totdat Sandra in je leven is gekomen. Je denkt aan de afgelopen maand, ziet weer voor je hoe je haar de eerste keer in de kroeg tegenkwam.

Hoe ze over je ronde buikje streelde. Hem dikker wenste en je daarom steeds weer voerde. Hoe je alles opat en hoe je buik inderdaad groeide en boller werd. Hoe je overhemd gisteren openbarste als een vulkaan die het allemaal teveel werd. Wat moet haar dat hebben opgewonden...

Lees deel 11: Puddingbuikje »

Dit is het 10e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

  1. Frikadellen en bamischijven. Heel goed dame. Maar wel graag in het meervoud anders gaat het me niet snel genoeg. Moet hij vet worden? Laat 'm dan ook flink vreten. Vastbinden, proppen en pijpen. Zo blijft hij wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)