Beetje raar - Dikke maatjes (4)

Je hebt gisteravond een fantastisch meisje ontmoet en krijgt weer honger. Je gaat maar weer naar je favoriete eettentje. En wie zit daar ook?

Beetje raar

Je hart slaat over. Ze vond het ook leuk gisteravond. 'Ik vond je heel erg interessant gisteravond. De dronken Sandra was ontzettend schattig.' Ze moet blozen, wendt haar hoofd naar beneden en kijkt je aan. 'Zal ik je iets vertellen? Beloof je dan wel dat je het niet gek vindt wat ik vertel?' Ze knikt. 'Ik wil je de hele dat al opbellen. Ik durfde alleen niet omdat ik bang was dat ik te opdringerig zou overkomen bij jou.'

'Dan zijn we allebei een beetje raar.'

'Ik vrees het.'

Jullie moeten allebei lachen als jullie de deur van de bar openen. Het best al druk. Veel twintigers en dertigers komen er om te eten, drinken en te dansen. Sandra leidt je naar een plekje bij de dansvloer. Op het tafeltje staat een kaart waarop staat dat het vanavond onbeperkt spareribs eten is. 'Jaha,' juicht Sandra. 'Ik ben gek op spareribs. Laten we wat nemen.'

'Zeker, lijkt me lekker', antwoord je. De serveerster komt langs en vraagt of je nog even wil nadenken wat je neemt.'

'We hoeven niet te overleggen hoor', zegt Sandra. 'Deze meneer en ik hebben zin in het onbeperkt spareribs eten.' Als de serveerster wegloopt, laat ze haar hoofd verontschuldigend zakken. 'Sorry. Ik had natuurlijk even moeten overleggen met je. Ik zo voor ons allebei besteld.'

'Geeft niks', zeg je geruststellend. 'Ik houd van vrouwen die weten wat ze willen.'

Sandra gaat even wat dichter bij hem. 'Fijn dat je er hier nu eentje bij je hebt zitten.' Ze geeft hem een kusje op de wang. 'Kom op, we gaan lekker dansen.'

Ze staat al op de dansvloer. Je laat je van je stoel afglijden en loopt de dansvloer op. Sandra draagt een korte, laag uitgesneden zwarte jurk. Ze zwaait begeerlijk met haar brede heupen en tikt haar mollige kont tegen jou benen aan. Ze beweegt nu lekker op het nummer dat draait. Terwijl haar heupen naar je toe wiegen, vang je precies een glimp op van haar slipje.

Plotseling snijdt iemand je bruut af. Hij beweegt zich in de richting van Sandra. Ze heeft het in eerste instantie niet in de gaten en denkt dat jij het bent. Je voelt je boos worden en tikt de jongen op de schouder om hem weg te sturen. 'Wat doe je klootzak?' zeg je.

'Ik dacht dat je het op prijs zou stellen als ze met een echte kerel zou dansen', geeft de klootzak als antwoord. 'In plaats van met zo'n loser als jij.' Zijn stem klinkt zoals iedere klootzak zou klinken.

Dan geeft Sandra hem een klap recht in zijn gezicht. 'Het enige wat ik nu zie is een enorme klootzak. En dat ben jij! Kom niet aan mij!'roept ze en ze wijst naar jou. 'Hij is zoals een man hoort te zijn en hij hoort bij mij.' De klootzak druipt af en zijn vrienden verderop lachen hem uit.

Dan loopt Sandra terug naar jou. 'Sorry. Het was niet mijn bedoeling dat dit zou gebeuren. Ik haat macho's zoals hij. Ik weet hoe hij deed. Hij heeft me misleid.'

Je glimlacht naar haar. Je hebt niet eerder een vrouw die zo reageert als zij. 'Zoals ik net tegen je zei', zeg je. 'Ik hou van vrouwen die weten wat ze willen.' Ze glimlacht terug en geeft je een dikke kus op je lippen.

Ze neemt je hand en brengt je terug naar het tafeltje. 'Kom. We gaan lekker eten.'

Het eerste portie spareribs gaat er best snel in. En als ze vraagt of je zin hebt in nog een portie, ben je duidelijk. 'Op 1 been kan ik niet lopen, dus kom maar op met nog een bord.' Je bent ook een beetje overmoedig geworden en drinkt de laatste slok van je biertje.

Ze moet lachen en zegt: 'Kijk dat hoor ik graag.'

Het tweede portie gaat wel wat minder makkelijk naar binnen dan de eerste. Onbeperkt spareribs eten betekent voor jou 2 porties. Het is genoeg. Je bent gezellig aan het kletsen en er staat weer een nieuw biertje bij je bord. Als Sandra een beetje dichterbij je gaat zitten, vraagt ze of je nog zin hebt in een portie.

Lees deel 5: Eigenlijk vol »

Dit is het 4e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)