Bittergarnituurtje - Dikke maatjes (3)

Het sexy en mollige meisje Sandra is naast je gaan zitten in je favoriete eettentje. Ze wil nog wel wat eten en ze daagt je uit mee te doen

Bittergarnituurtje

Je hebt net je bittergarnituurtje besteld voor 4 personen. Na een paar minuten kletsen komt de schaal met allemaal gefrituurde kaashapjes bij jullie. Het is veel meer dan je verwachtte. Je eet er een paar totdat ze zegt: 'Oef, ik ben echt vol. Wil jij niet de rest opeten?' Ze duwt de resterende hapjes voor je neus en je bent verplicht om de rest op te eten. Het gaat moeizaam.

'Kom, kom', zegt ze. 'Mijn moeder liet mij nooit van tafel gaan zonder dat ik mijn bord leeg had. Waarom eet je ze niet op? Er liggen nog maar 5 hapjes.' Ze streelt over je dij. Oei, het bloed stroomt onmiddellijk omlaag tussen je benen. Hier gebeurt iets.

'Oke', zeg je. 'Ik denk dat ik nog wel wat kan eten hoor.' Als je de laatste kaassoufle naar binnen werkt, kijkt ze je aandachtig aan. Ze raakt je arm en been heel toevallig aan. En haar hand komt zelfs een klein beetje verder...

De rest van de avond is pure magie. Goede gesprekken en veel drinken. Ze weet gelijke tred met jou te houden en voor je er erg in hebt is het 2 uur. Kees schopt je de zaak uit. Je laat je van de barkruk vallen en probeert haar charmant te helpen. Jullie zijn allebei flink aangeschoten, dus ze zegt 'dank u meneer' als je haar kont behendig opvangt.

Je biedt aan haar thuis te brengen en waardeert het zo dat ze bij thuiskomt je telefoonnummer vraagt. Je geef je deze. Ze belt vervolgens naar jou en zegt: 'Ik vind je heel leuk. Bel me nog een keer.' Het is echt heel schattig zoals ze je aanspreekt. Je krijgt een kusje op je wang, maar ze legt haar hand op je buik. Als ze dan eindelijk de trap op stommelt, kan je het echt niet helpen, maar je kunt je ogen niet van haar kont losmaken.

De volgende morgen word je wakker met een euforisch gevoel. Je hebt je in tijden niet zo gelukkig gevoeld. Een prachtige vrouw is in je leven gekomen gisteravond. Ze is perfect: sexy en heel intelligent. Ook zorgzaam en heel grappig. Waarom vindt ze jou zo leuk? Dat is toch onmogelijk. Misschien waren jullie ook allebei veel te dronken. Hoe zit het eigenlijk als je ontdekt dat het allemaal nep was.

En wat als zij ontdekt dat jij eigenlijk helemaal niet zo bent als je je voordeed? Je werkt voor een bedrijf dat betekenisloos werk doet. Wie zit er te wachten op bedrijfsapplicaties? Sandra is juist iemand die zich inzet voor de wereld. Ze heeft helemaal geen belangstelling voor jou duffe baan en nutteloze programmeerwerk.

'Stop!' zeg je tegen jezelf. 'Gewoon even normaal doen. Laat je niet gek maken. Het was gewoon een heel leuke avond gisteren. Ik weet zeker dat zij het ook leuk vond en mij absoluut weer een keer wil zien.' Zonder dat je er erg in hebt, zit je alweer te kijken naar het schermpje van je telefoon.

Je kijkt naar haar telefoonnummer. Dan kijk je op het klokje van je telefoon. Het is 11 uur. Een SMS'je zit er nog niet in. Dan denkt ze dat je helemaal gek op haar bent. Je kunt beter morgen een berichtje sturen of misschien moet je zelfs tot maandag te wachten.

De rest van de zaterdag rommel je een beetje aan. Je doet een wasje, ruimt een beetje op, kijkt een paar series op Netflix en speelt een paar games op je X-box. Als lunch warm je een bord macaroni met kaas op. Eigenlijk moet je dit niet eten, maar je vindt het gewoon verdomd lekker. Al die tijd ligt je mobieltje op de salontafel. Hij is je aan het pesten, want je zou het liefste meteen willen bellen. Het initiatief ligt bij jou. Toch bellen? Maar komt dat niet te hijgerig over? Je besluit echt nog niet te gaan bellen.

Omstreeks een uur of 19 begint je maag te knorren. Je hebt zin in een lekkere warme hap. Je kunt in je eigen keuken best iets klaarmaken, maar je hebt geen zin. Je komt uit bij de kroeg voor een snelle hap. Ach, waarom niet. Je kunt best nog een keer zoiets eten als gisteren. En wie weet, tref je haar er ook nog aan. Al lijkt het je erg sterk. Maar voor de zekerheid trek je die leuke spijkerbroek aan en dat mooie overhemd.

Je gaat voor de spiegel staan en vindt toch echt dat het een beetje te gortig wordt met die buik van je. Hij wijst een flink eind naar voren. Zo dik ben je nog niet eerder geweest. Je trekt daarom maar een blazertje aan om je buik toch een beetje minder prominent in beeld te hebben.

Als je de hoek omgaat en naar de bar loopt, merk dat er iemand aan de overkant van de straat voor je uit loopt. Je herkent de heupen. Geen twijfel mogelijk: het is Sandra. Plotseling slaat de paniek toe. Als ze je ziet binnenkomen in de kroeg, nippend van een koel drankje. Dan zou ze meteen denken dat je haar volgt. Je wil eigenlijk wegrennen, maar precies op dat moment wil ze oversteken en ziet jou. Je loopt traag in de richting van de kroeg en ontmoet haar halverwege.

'Hoi, wat toevallig zeg. Ben je op weg naar de kroeg?' Ze klinkt heel vrolijk. 'Ik heb helemaal geen eten in huis, daarom moet ik maar weer iets buiten de deur halen. Trouwens, die hamburger met friet die jij gisteren bestelde, was niet verkeerd. Ach, ik stop met kletsen. Geef me een dikke knuffel.'

'Geweldig dat ik je weer tref', zeg je. Je omhelst haar en ruikt haar hemelse geur meteen. 'Echt een leuke verrassing.'

'Mag ik je iets zeggen. Beloof me dat je niet gaat lachen', zegt ze als ze zich losmaakt. 'Ik hoopte dat ik je hier vanavond zou treffen. Ik vond het heel gezellig gisteravond. Ik hoop niet dat ik te dronken was. En dat jij het ook leuk vond.'

Lees deel 4: Beetje raar »

Dit is het 3e deel van het vervolgverhaal Dikke maatjes. Elke vrijdag verschijnt een nieuw deel. Benieuwd wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Toevallige ontmoeting »

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)