Op barsten staan - Een volle zomer (23) - Slot

Het zit erop. Ze zijn weer thuis. Heather heeft haar man en stiefdochter helemaal blij gemaakt met haar nieuwe levenswijze en nieuwe figuur. En er is voor Jennifer meer veranderd. Ze heeft er een vriendin bij gekregen.

Op barsten staan

Het is 2 weken geleden dat Jennifer en haar stiefmoeder Heather zijn teruggekomen van het zomerkamp. Jennifer waggelt de keuken in, met niet meer aan dan een bikinibroekje en een shirt aan. Het shirt kruipt omhoog. Haar zachte, ronde buik bolt er onderuit. Als ze beweegt, schudt hij heen en weegt.

Vader is net klaar in de keuken om naar zijn werk te gaan. Hij kijkt op en glimlacht als hij zijn lieve, ronde, mollige dochter naar hem waggelt om hem goedemorgen te wensen. Hij krijgt een dikke zoen. 'Goedemorgen schatje', zegt hij. 'Een hele goede morgen. Ga je nog leuke dingen doen vandaag?' Ze grinnikt. 'Zeker weten.'

Ze drukt haar ronde buik tegen haar vader aan om hem een kusje te kunnen geven. 'Ik heb er veel zin. We gaan vandaag winkelen om wat kleren te kopen. Volgende week begint de studie weer en ik heb geloof ik niks om aan te trekken.' Ze wijst naar haar shirt dat een flink eind omhoog gekropen is over haar bolle buik. 'Er is wat bijgekomen de laatste weken, hihi.'

'Dat klinkt goed', zegt haar vader. 'En ik vind het mooi dat je samen met Heather gaat. Zo fijn om te zien dat jullie het goed samen kunnen vinden. Kijk ook of je wat mooie kleren voor haar kunt vinden. En koop maar wat ruimere. Ik merk dat ze moeite heeft om haar slipje en shirt aan te krijgen. Net als jij, geloof ik.' Hij kijkt ontdeugend naar haar grote buik. 'Zou je haar even willen helpen? Volgens mij lukt het haar niet meer om zover te bukken om haar slipje over haar voeten heen te krijgen.'

'Tuurlijk, pap. Ik ga straks even kijken of ik haar kan helpen.' 'Fijn', zegt hij. 'Ik moet echt gaan, ben al een beetje te laat. Ik zie je vanavond weer bij het avondeten.' Terwijl hij vertrekt naar kantoor, legt Jennifer een hele serie wafels in de oven. Ze haalt alvast een pak boter uit de koelkast en een pot met aardbeienjam. Ze kijkt snel op de klok en klimt de trap op.

Ze hijgt zwaar als ze boven aankomt. Ze merkt dat ze de laatste tijd weinig anders meer doet dan eten. Terwijl ze zo staat klopt ze op haar dikke buikrol. Hij voelt vol en schudt flink na van de siddering. Haar buik piept nu helemaal onder haar shirt uit. Ze voelt dat haar slipje gaten heeft gekregen. De zachte stof wordt gerekt door haar uitdijende lijf. Ze voelt met haar vinger hoe het zachte vet door de gaten heen puilt.

Ze klopt op de slaapkamerdeur van Heather. 'Heather ben je al wakker?' 'Ja, ik ben wakker Jennifer. Ik ben wakker nadat je vader mij gedag heeft gekust net. Heeft hij aan je gevraagd of je me wil helpen aankleden?' 'Zeker, dat heeft hij. Daarom kom ik even langs voordat ik met eten begin. Ik heb de wafels al in de oven gedaan.'

Jennifer waggelt de kamer in. Ze vindt het heerlijk om te zien hoe dik Heather is geworden. Ze geniet van de gedachte hoe haar stiefmoeder slechts een paar maanden terug uitzag en hoe ze nu is geworden. Ze is zo dik geworden dat ze zich nauwelijks meer voorover kan buigen om zich aan te kleden. "Jennifer ik heb een heerlijke douche genomen', zegt ze. 'Gelukkig hielp je vader me om uit bed te komen voordat hij naar kantoor ging. Het gaat niet meer zo makkelijk', grinnikt ze.

Jennifer vraagt haar stiefmoeder welk slipje ze mag pakken. Er ligt niet veel, ziet ze al. 'Ik denk dat je niet veel te kiezen hebt', lacht Heather. 'Doe anders maar mijn roze bikini, ik denk dat die nog wel kan.' Jennifer pakt het grootste setje voor Heather. Het blijkt haar nauwelijks te passen. Ze krijgt het amper over haar voeten en brede benen. Vooral haar bovenbenen hebben het er moeilijk mee. Ze zijn veel breder dan de opening in het slipje.

Heather worstelt zich in haar slipje en komt overeind. Bij het opstaan stoot haar buik tegen Jennnifers buik. Ze moeten er allebei om lachen. 'Wat zijn we allebei een dikkerdjes', grinnikt Heather. Jennifer prikt in de gigantische pens van Heather. Haar vinger zakt een paar centimeters diep in het verse vet van haar stiefmoeder. 'Je bent nog steeds dikker dan ik.'

Haar stiefmoeder steekt op haar beurt haar vinger in de pens van Jennifer. 'Ik geloof nooit dat dit heel lang duurt. Moet je eens kijken.' Ze kunnen er allebei om lachen. Jennifer geeft aan Heather een broek van haar. Ze merkt dat de broek voor haarzelf te klein is, laat staan voor Heather. Zo lopen ze allebei naar beneden in een veel te klein shirt en een broek die elk moment kan barsten.

Dit is het laatste deel van het vervolgverhaal Een volle zomer. Benieuwd naar wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Snode plannetje »

Vanaf 11 juni komt het vervolgverhaal Dikke maatjes. Een bijzonder verhaal over een man die wordt vetgemest door zijn vrouw. Maar dat niet alleen. Er gebeuren nog veel meer dingen.

Reacties

  1. Dat klinkt veelbelovend Henk. Ik heb een zwak voor extreem dik gemeste mannen. Mijn baas is zo'n type. Hij laat zich voeren door zijn secretaresse die zichtbaar opgewonden raakt als zijn
    eetlust ter sprake komt. Mijn vermoeden werd bevestigd toen ze me onlangs vroeg of ik was aangekomen. Ze wees op mijn buik die inderdaad een flink eind over mijn riem puilde. Ik werd rood, maar ze stelde me gerust met een knipoog. 'Hoe dikker, hoe beter Paul.' Ze kroop onder mijn bureau, ritste mijn gulp open, knoopte mijn overhemd los en nam mijn hard geworden pik in haar mond. 'Ik wil je zaad, vetzak, nu.' Ik hield het nog geen tien seconden uit. Daarna trok ik haar hoofd omhoog. 'Ik wil je nu, laten we naar het toilet gaan. Ik wil je kont..' Ze legde een vinger op mijn lippen. 'Eerst wat aankomen Paul, honderdzestig kilo, daarna zien we wel verder.'

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)