Meer aandacht - Een volle zomer (13)

Jennifer is terug van zomerkamp. Haar stiefmoeder Heather is heel tevreden over het resultaat. Maar hoe reageert haar vader dat ze zo geworden is? Zou hij nu echt meer aandacht voor Heather krijgen?

Meer aandacht

Heather zou voor Jennifer toch echt gekozen hebben voor een wat meer camouflerende spijkerbroek en wijd shirt, in plaats van deze badkleding waarbij je alles ziet. Elk nieuw pondje van het meisje is duidelijk te zien. Jennifer gaat lekker bij het zwembad liggen in de zon. Ze geniet nog even van haar laatste vrije dagen voor ze weer naar de universiteit gaat.

Als Heathers man eindelijk thuiskomt, vraagt hij onmiddelijk naar zijn dochter. 'Ze zit bij het zwembad liefje', zegt ze. 'Ze heet een nieuwe bikini aan en schrik niet; ik denk dat ze wel een beetje is aangekomen bij het kamp.'

'Ik weet het Heather', zegt hij. 'Ze heeft me al vertelt dat ze een beetje dikker is geworden. Ze heeft genoten voor 10, dus ik ben goed voorbereid hoor.' Hij loopt meteen door naar het zwembad.

'Hoi Jennifer, ik ben thuis', begroet haar vader haar. Hij ziet haar liggen in de strandstoel bij het zwembad. Ze is in derdaad flink wat dikker geworden, ziet hij. Hij had zeker verwacht dat ze wat voller zou zijn, maar zo dik. Heather heeft gelijk gehad met haar opmerking.

'Hoe schatje. Ik moet even goed kijken om je te kunnen herkennen. Ik kan mijn ogen niet geloven om heel eerlijk te zijn.' Ze omhelst haar vader. Hij voelt dat ze zwaarder is geworden. Haar armen zijn voller geworden. Net als haar boezem en buik. 'Ik ben een beetje dikker geworden, hè pappa?'

Hij port zachtjes in haar ronde buikje en ze moet erom lachen. 'Het was geweldig op kamp. Zoals je ziet heb ik het heel erg naar mijn zin gehad. 'Je ziet er ook heel tevreden en gelukkig uit', zegt hij. Hij ziet dat naast haar stoel de lege papiertjes van een paar chocoladerepen ligt. 'Ja, papa. Ik heb nog niet eerder zoveel vrienden gemaakt. En ik heb geleerd te genieten van eten.'

Ze staat naast haar vader. Ze ziet hoe hij naar haar dikke buik en volle achterste kijkt. Ze weet zeker dat het hem aan iemand doet denken. 'Ik ben gek op eten. Dat heb ik niet geweten. Maar dankzij het kamp waar Heather mij naartoe heeft gestuurd, heb ik dat ontdekt. Het was geweldig. We kregen 5 keer per dag een stevige maaltijd te eten en de hele dag door lekkere snacks. Ik heb ook een prijs gekregen omdat ik het meeste ben aangekomen van het hele kamp.'

Haar vader moet toegeven dat hij Jennifer nog niet eerder zo gelukkig heeft gezien. Ze is dan een kilo of 30 aangekomen en 5 kledingmaten gegroeid, ze lijkt er allerminst mee te zitten. Eigenlijk vindt hij het best zo. Als ze er zelf gelukig mee is, dan vindt hij het prima.

Hij ziet ook dat ze van haar nieuwe lichaam geniet. Ze is een stuk rustiger geworden, geniet de hele dag door van eten en is heel tevreden over haar nieuwe lichaam. Wat is ze mooi, denkt hij als hij haar ziet. Hij weet ook wel dat ze ervan geniet om naar zichzelf in de spiegel te kijken en te genieten hoe vol haar buik en kont geworden zijn.

Als Jennifer weer teruggaat naar haar studie na de zomer, is haar vader bang dat ze veel opmerkingen krijgt. Het valt reuze mee. Op de universiteit zijn ze wel wat gewend en Jennifer lijkt zelfs veel nieuwe vrienden te maken. Ze is een stuk vrolijker en gezelliger geworden, lijkt het wel. Ook doet ze niet onder aan populariteit.

Zeker ook met de belofte dat ze de komende zomer weer op kamp zou gaan, samen met haar nieuwe hartsvriendinnen Jill, Megan en Sara.

Lees deel 14: De belofte »

Dit is deel 13 van het vervolgverhaal Een volle zomer. Benieuwd naar wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Snode plannetje »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)