Thuiszitten - Buik (144)



Een buik van opzij in zitstand. Heerlijk om naar te kijken. De dame met dit prachtige figuurtje mailde mij laatste. Wat een buik heeft ze gekregen. Ook bij haar slaat het vele thuiszitten op haar figuur.

Lekker op de bank

Ze zit lekker op de bank en dan zie je hoe mooi haar buik over elkaar valt. Er ligt een diepe plooi vlak boven haar navel. Ze is flink aangekomen ten opzichte van de vorige keer. Ze verklapt dat ze het afgelopen jaar 13 kilo erbij heeft gekregen.

Vet rond buik gaan zitten

En er is veel vet rond haar buik gaan zitten, zie je op deze foto. Dikke vetrollen die helemaal langs haar zij gaan en een prachtige kwab onder haar behabandje. Wat prachtig is dit. Haar bovenbuik vormt een ferme rol. Dat is meer dan een handvol. Hij valt mooi op de onderbuik. De navel zit in de diepe plooi verborgen. Een imposant geheel. Haar armen zijn ook niet achtergebleven. Je ziet duidelijk dat haar bovenarmen flink aan vet gewonnen hebben.

Onderbuik op bovenbenen

Heerlijk om naar te kijken. Zeker ook om te zien hoe haar volle onderbuik rust op haar bovenbenen. Grote kans dat haar buik al heel mooi naar beneden valt tussen haar benen, als ze haar benen spreidt. Het vormt zo'n mooi afglijdend heuveltje van boven naar beneden, met de volle vetkussens. Zacht en heel verleidelijk. Heerlijk om mee te spelen met je vingers en dan zachtjes te knijpen en een warme gloed van binnen terug te krijgen.

Reacties

  1. Heerlijk om met je handen door die vetrollekes te gaan denk ik zo of met mijn grote dikke buik buikje buikje te liggen . Toppie zou ik dznken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prijs uzelf gelukkig. Ik heb ook een dikke buik. Mijn vrouw vindt het alleen niks...

      Verwijderen
    2. Veranderen van vrouw zou ik zehgen

      Verwijderen
  2. Ik wil wel in bad met die buik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil wel naar. Bed met een dik meisje van 100. Kilo met hangTieten

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)