De grote dag - Een volle zomer (2)

Jennifers stiefmoeder kan het niet uitstaan dat haar stiefdochter zo'n goed figuur heeft. Daarom stuurt ze Jennifer op een zomerkamp. En dat het niet een gewoon zomerkamp is, ontdekt de 18-jarige zelfverzekerde meid snel.

De grote dag

De dag breekt aan dat Jennifer naar het langverwachte zomerkamp gaat. Heather heeft geregeld dat zij Jennifer naar het kamp wegbrengt. Zo kan ze eventuele vragen van Jennifer waarom de andere meisjes zo dik zijn, snel beantwoorden.

Ze komen tegen de middag aan het bij het kamp. Heather geeft Jennifer de tassen aan bij het uitladen. Ze ziet hoe haar stiefdochter voorop loopt. Tevreden ziet Heather dat Jennifer stiekem nog een paar kilo is aangekomen de laatste week voor het kamp. Haar korte broek zit beduidend strakker dan een paar weken geleden. Net als het t-shirt dat beduidend strakker rond haar lichaam zit. Het effect van haar rijke maaltijden hebben nu al effect op het tengere lichaam van haar stiefdochter, merkt Heather tevreden op.

Ze hoopt nu dat Jennifer tijdens dit kamp ook zal profiteren van de caloriezegen die ze hier zal krijgen. Ze zal zich spoedig onderdompelen in overvloedige maaltijden en misschien willen haar kamergenoten haar ook een handje helpen om wat meer te eten dan ze eigenlijk opkan. Heather helpt Jennifer snel met inchecken en vertrekt voor haar stiefdochter goed in de gaten heeft waar ze is beland.

Jennifer gaat naar de slaapkamer waar zij met 3 andere meiden is ingedeeld. Ze kijkt goed om zich heen en ziet wel dat alle andere meisjes beduidend dikker zijn dan zij. Ze wil graag kennismaken met haar roommates. Ze stapt de kamer binnen en ziet 3 dikke meisjes druk aan het uitpakken van hun bagage. Ze stelt zich voor: 'Hoi, ik ben Jennifer.'

De andere meisjes kijken op van hun werk. Ze zetten grote ogen op als ze de slanke Jennifer daar zien staan. 'Hoi Jennifer', zegt de eerste met de dikste buik en grote borsten. 'Ik ben Jill en dit zijn Sara en Megan. Kom je hier slapen of breng je je zusje hierheen?'

'Nee, ik blijf hier', antwoordt Jennifer. 'Waarom vraag je dat?' Jill moet giechelen. 'Nou, ik weet niet of het je is opgevallen, maar je bent wel erg mager voor hier. We zijn allemaal wat zwaarder dan jij.'

Jennifer bloost. 'O, sorry. Dat is me nog niet zo opgevallen, maar mijn stiefmoeder Heather heeft dit kamp voor mij uitgezocht. Het leek haar wel goed voor mij.'

Jill giechelt nog steeds en denkt bij zichzelf. Ze zal heel snel 1 van ons zijn, let maar eens op. Die strakke buik is snel slachtoffer van de goede en overvloedige maaltijden die je hier opgediend krijgt. Tegen dat heerlijke eten is zelfs de sterkste niet opgewassen. Jill grinnikt nog, maar trekt snel een serieus gezicht. 'Jennifer, het spijt me. Ik zeg het niet om je in verlegenheid te brengen.'

'De hoogste tijd voor de lunch. Ik rammel van de honger', zegt Jill er meteen na. 'Ga je mee naar de eetzaal. Het eten dat ze hier serveren is geweldig. Daar kun je geen nee tegen zeggen.' Zo lopen de 4 meisjes naar de eerste van een lange serie van rijke en overvloedige maaltijden. Ze komen de eetzaal in. Hun aanwezigheid wordt afgevinkt van een lijst. De maaltijden zijn verplichte kost op dit kamp. Alleen met een speciale verklaring van de ouders kun je de dans ontspringen, maar dat weet Jennifer niet.

Lees deel 3: Eetlust »

Dit is deel 2 van het vervolgverhaal Een volle zomer. Benieuwd naar wat er vooraf gaat? Lees het eerste deel: Snode plannetje »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)